با لباس های ترند بهار 2024 آشنا شوید؛ بهار 1403 چی مده


با لباس های ترند بهار 2024 آشنا شوید؛ بهار 1403 چی مده


با نزدیک شدن به سال نو، بسیاری از برندها و طراحان به سراغ معرفی جدیدترین طرح های خود رفتند. بهار 2024 یا 1403 بسیار نزدیک است. بسیاری از طراحان و خانم های طرفدار مد نیز کنجکاو هستند که با جدیدترین لباس های ترند بهار 2024 آشنا شوند. این لباس های جدید و جذاب می توانند تغییرات بسیاری در استایل شما ایجاد کنند. مخصوصا اگر در پوشیدن لباس های مختلف جسارت و اندکی سلیقه داشته باشید. در میان لباس های ترند بهار 2024 دنیایی از رنگ و طرح را می بینید. البته نگران نباشید، طراحان برای طرفداران استایل ساده و مینیمال نیز گزینه هایی در نظر داشتند. تنها کافی است در میان ترندها، چیزی که مطابق سلیقه شماست را پیدا کنید.

برای داشتن یک استایل جذاب در بهار 1403، نیاز نیست حتما خریدهای متعددی داشته باشید. تنها کافی است با دقت بیشتری به کمد لباس های خود نگاهی بیندازید. به این ترتیب می توانید با ترکیب رنگ ها و لباس های مختلف، استایلی مطابق با لباس های ترند بهار 2024 برای خود طراحی نمایید. در ادامه این مطلب قصد داریم به معرفی جذاب ترین لباس هایی که در فشن شوهای معروف سال 2023 رونمایی شده، بپردازیم. این مجموعه لباس های فوق العاده برای بهار 2024 به طرفداران معرفی شده و شما با الهام گرفتن از آنها می توانید استایلی خاص خود داشته باشید. اگر این سوال برای شما مطرح است که بهار امسال چی مده، مطالعه ادامه این مطلب را از دست ندهید.

لباس های ترند بهار 2024 را لایه لایه بپوشید

لایه لایه پوشیدن لباس ها یکی از ترفندهای بسیار کاربردی برای داشتن استایلی شیک در فصول سرد است. اما امسال طراحان این استایل لباس پوشیدن را برای بهار در نظر گرفتند. شما می توانید با ترکیب لایه های مختلفی از لباس های خنک، استایلی شیک و مطابق مد روز داشته باشید. این ترند بهار 2024 برای دختر خانم های جوان که به پوشیدن لباس های خاص علاقه دارند، مناسب تر است. شما می توانید برای این استایل از شلوارهای بگ گشاد، مانتو، شومیزو جلیقه استفاده کنید. ترکیب این آیتم های ترند به صورت لایه لایه، می تواند ظاهری بسیار متفاوت و جذاب برای شما بسازد. مخصوصا اگر از دامن های رنگارنگ و مختلف در این استایل بهره ببرید.

لباس-های-ترند-بهار-2024-را-لایه-لایه-بپوشید

تنها نکته ای که باید در زمان اجرای این ترند بهار 2024 به خاطر داشته باشید، انتخاب پارچه مناسب است. شما می توانید به راحتی در فصول گرم به سبک لایه لایه لباس بپوشید. تنها باید به خاطر داشته باشید که این لباس ها باید تنفس پذیری بالایی داشته باشند. تنفس پذیری بالا این امکان را به شما می دهد که بتوانید بدون اینکه احساس گرما کنید یا تعریق بیشتری داشته باشید، لباس های چند لایه بپوشید. به همین دلیل معمولا پارچه لینن برای تابستان طرفداران بسیاری دارد. این پارچه تنفس پذیری فوق العاده ای داشته و از تعریق بیشتر شما جلوگیری می کند.


از لباس های گلدار غافل نشوید

یکی از ترندهای بامزه و جذاب بهار 1403، لباس های گلدار است. پارچه های گلدار را می توانید در رنگ ها و مدل های مختلف تهیه کنید. این تنوع فوق العاده در طرح و پارچه، به شما این امکان را می دهد که بتوانید از این ترند بهار 2024 کمال استفاده را ببرید. به عنوان مثال، یکی از فوق العاده ترین پارچه های گلداری که می توانید در بازار مشاهده کنید، پارچه ژاکارد است. این پارچه از نظر تنوع طرح، رنگ، بافت و ایستایی بی نظیر است. شما می توانید از مدل های مختلف این پارچه در استایل رسمی استفاده نمایید. بیشترین کاربرد پارچه ژاکارد گلدار در طراحی مانتو و کت زنانه است. این پارچه می تواند یک استایل رسمی و مطابق مد روز برای شما بسازد. حتی در استایل مجلسی نیز می توانید از این پارچه استفاده نمایید.

از-لباس-های-گلدار-غافل-نشوید

اگر استایل کژوالی دارد، این ترند بهار برای شماست. پارچه های نخی گلدار جزو بهترین انتخاب های شما خواهند بود. با این پارچه می توانید انواع مانتو، پیراهن های راحتی و شومیز را طراحی کنید. بهترین پارچه ها برای این ترند بهار جذاب و رنگارنگ، پارچه نخی طرحدار یا پارچه وال خامه دوزی پرینت است.

کمی رنگ کرمی اضافه کنید

یکی از رنگ هایی که در میان کالکشن برندهای معروف در سال جدید خواهید دید، رنگ کرمی است. البته این رنگ در انگلیسی با عنوان رنگ کره ای شناخته می شود. رنگی بین لیمویی و زرد پاستلی که بسیار روشن، خاص و درخشان است. همانطور که می دانید، رنگ زرد منبع انرژی محسوب می شود. اگر به رنگ زرد علاقه دارید اما در استفاده از آن مردد هستید، به شما این رنگ از طیف لیمویی را توصیه می کنیم. این رنگ را می توانید با رنگ های متعددی ست کنید. یکی از رنگ های پرطرفداری که با این کرمی روشن ست می شود، رنگ سفید است.

کمی-رنگ-کرمی-اضافه-کنید

اگر به دنبال رنگی متفاوت اما محتاطانه هستید، رنگ کرمی روشن می تواند برای شما مناسب باشد. مخصوصا اگر به استایل مینیمال و ساده علاقه دارید. زیرا می توانید به این ترتیب یک رنگ روشن، ساده و جدید به استایل خود اضافه کنید. فراموش نکنید، رنگ کرمی می تواند برای استایل مهمانی و مجالس رسمی نیز انتخاب خوبی باشد. اگر به رنگ سفید یا بژ علاقه دارید، می توانید از این رنگ برای اکسسوری های خود بهره ببرید.خرید پارچه کتان لمه

لباس های ترند بهار 2024 را به سبک مردانه بپوشید

یکی از ترندهای سال های اخیر که به شدت مورد توجه دختران جوان بود، استفاده از آیتم های مردانه و اورسایز بود. به این ترتیب استایلی متفاوت و راحت که مطابق مد روز است را بر تن این دختران نوجوان می بینید. البته این استایل و ترند بهار 2024 طرفداران زیادی ندارد. زیرا بسیاری از خانم ها ترجیح می دهند با پوشیدن لباس های زنانه، ظرافت خود را بیشتر به رخ بکشند. اما اگر شما طرفدار استایل اورسایز هستید، الهام گرفتن از استایل مردانه می تواند جلوه ای متفاوت به ظاهر شما بدهد.

لباس-های-ترند-بهار-2024-را-به-سبک-مردانه-بپوشید

برای داشتن این استایلی مطابق مد روز و ترند بهار 2024، به لباس خاصی نیاز ندارید. یک کت و شلوار اورسایز می تواند کافی باشد. کفش های لوفر، اکسسوری های مانند پاپیون، کروات و کلاه نیز انتخاب های خوبی خواهند بود. فراموش نکنید، استفاده از کیف های زنانه کوچک، کفش پاشنه دار و گوشواره، تناقض بسیار جذابی در این استایل ایجاد می کند.

بازگشت لباس های کوتاه را جدی بگیرید

در ادامه بررسی ترند بهار 2024 باید بگوییم اگر به خاطر داشته باشید، سالها پیش لباس های کوتاه مد بودند. فرقی نمی کرد چه لباسی، هر لباسی به صورت کوتاه مطابق مد روز بود. مانتوهای کوتاه، شلوارهای کوتاه، روسری های کوچک آیتم های اصلی استایل روزمره بودند. برای مهمانی نیز انواع دامن های کوتاه، پیراهن های کوتاه و حتی شلوارک ها طرفداران بسیاری داشتند. لباس های کوتاه یکی از ترندهای بهار 1403 است. در نتیجه اگر قصد دارید مانتو یا کتی برای استایل روزمره خود انتخاب کنید، حتما مدل های کوتاه آن را انتخاب کنید. در واقع به همین دلیل است که کراپ کت ها در سال اخیر به یکی از پرفروش ترین مدل های کت زنانه تبدیل شدند.

بازگشت-لباس-های-کوتاه-را-جدی-بگیرید

اگر قصد حضور در مهمانی را دارید، ما به شما پیراهن های ماکسی کوتاه را پیشنهاد می کنیم. اگر قد بلند و پاهای کشیده ای دارید، دامن های کوتاه نیز انتخابی عالی برای شما هستند. حتی می توانید شلوارک های مجلسی را طراحی کنید. این دامن یا شلوارک های کوتاه را می توانید با انواع کت، کراپ کت و نیم تنه بپوشید.

لباس های ترند بهار 2024 ، جین هستند

لباس-های-ترند-بهار-2024،-جین-هستند

لباس های جین همواره مد هستند. این یک حقیقت غیرقابل انکار است. اگر همکنون به سراغ کمد لباس خود بروید، می بینید که حداقل یک لباس جین دارید. در سال های اخیر انواع دامن و کت جین نیز در مدل های مختلف به بازار عرضه شد. امروز این لباس های متنوع جین را می توانید به عنوان ترند بهار 2024 در استایل خود جا دهید. هم می توانید آیتم های اصلی مانند شلوار یا مانتو را با پارچه جین تهیه کنید و هم می توانید سر تا پا جین بپوشید. استایل مونوکروم جین می تواند انتخابی جذاب و متفاوت برای خانم های خوش سلیقه باشد. برای چنین استایلی تنها به یک شلوار یا شومیز جین نیاز دارید. دامن جین را نیز می توانید با کراپ کت ست نمایید.

در بهار 2024 ، طلایی بپوشید

یکی از خاص ترین رنگ هایی که به بهانه لباس های ترند بهار 2024 می توانید در سال جدید بپوشید، رنگ طلایی است. به طور کلی، این رنگ لوکس مورد توجه خانم هایی است که طرفدار استایل رسمی هستند. اگر شما همواره استایل کژوال ساده و بی حاشیه ای داشتید، وقت آن رسیده با اضافه کردن این رنگ خیره کننده، استایل خود را عوض کنید. به خانم های طرفدار استایل کلاسیک و رسمی توصیه می کنیم از لباس هایی استفاده کنند که در طرح آنها از رنگ طلایی استفاده شده است. به این ترتیب می توانید استایلی مطابق مد روز و سلیقه شیک و رسمی خود داشته باشید.

در-بهار-2024،-طلایی-بپوشید

اما اگر در انتخاب لباس جسور هستید و مایلید آشنایی خود را با لباس های ترند بهار 2024 به رخ بکشید، می توانید یک آیتم کاملا طلایی انتخاب کنید. یک شلوار، دامن، شومیز یا مانتو با پارچه طلایی، می تواند سبک خاص شما را در لباس پوشیدن به دیگران نشان دهد. این رنگ یکی از بهترین رنگ هایی است که می توانید با رنگ سال 2024 ست کنید. اما اگر در مورد ست کردن آن همچنان سردرگم هستید، رنگ های مشکی، سفید و بژ نیز کاملا مناسب ترکیب با رنگ های طلایی هستند. با چنین استایلی چشم هر بیننده ای را به خود جلب خواهید کرد.

از پارچه های ریش ریش استفاده کنید

در پایان بررسی لباس های ترند بهار 2024 که می تواند استایل عید 1403 شما را جذاب تر از همیشه نماید، قصد داریم به پارچه های ریش ریش بپردازیم. یکی از طرح هایی که در مدل های مختلف می توانید در جدیدترین کالکشن برندهای معروف ببینید، استفاده از پارچه های ریش ریش در مدلسازی لباس است. البته برای داشتن یک لباس متناسب با این ترند بهاری جذاب، نیاز به پارچه خاصی ندارید. شما می توانید با پارچه های مختلف این طرح را روی لباس خود ایجاد کنید. علاوه بر این، خرجکارهای متنوعی در بازار موجود است که می توانید از آنها استفاده نمایید. ریسه های ریش ریش جذاب یکی از متفاوت ترین خرجکارهایی است که در حاشیه لباس و آستین شما قابل استفاده است. به این ترتیب می توانید یک مانتو ساده را به مانتویی خاص و حتی مجلسی تبدیل کنید.

از-پارچه-های-ریش-ریش-استفاده-کنید

با انتخاب یک پارچه مناسب یا استفاده خلاقانه از این ریسه های ریش ریش، می توانید لباس های مختلفی برای خود طراحی نمایید. انواع پیراهن های بلند و کوتاه مجلسی با این طرح قابل اجرا هستند. این خرجکار متفاوت را حتی می توانید در طراحی شلوار و شومیز نیز استفاده نمایید. به این ترتیب لباس خاص و متفاوت، مطابق با ترند بهار 2024 خواهید داشت.

سخن پایانی

با نزدیک شدن به ایام عید 1403، شور و شوق خاصی در دنیای مد و طراحی لباس می بینید. بسیاری از طراحان لباس از ترندهای روز الهام می گیرند. این ترندها معمولا آیتم های پر تکرار و پرطرفدار دنیای فشن هستند. اگر اخبار فرش قرمزها و فشن شوهای مختلف را پیگیری نمایید، با این ترندها آشنا خواهید شد. به همین دلیل سعی شد در این مطلب با بررسی جدیدترین محصولات برندهای مشهور، شما را با جذاب ترین لباس های ترند بهار 2024 آشنا کنیم. به این صورت می توانید به سرعت با لباس هایی که برای عید 1403 مد شده است آشنا شوید. الهام گرفتن از این ترندها استایلی خاص و فوق العاده برای شما خواهد ساخت.

منبع : با لباس های ترند بهار 2024 آشنا شوید؛ بهار 1403 چی مده

پارچه خامه دوزی پرینت چیست و چه ویژگی هایی دارد

پارچه خامه دوزی پرینت چیست و چه ویژگی هایی دارد

روزهای عید و بهار و فصل تابستان را پیش رو داریم و بسیاری از خانم ها و البته طراحان لباس به دنبال پارچه ای جذاب برای این روزها هستند. پارچه وال قدمتی طولانی دارد و به عنوان یکی از ساده ترین پارچه های تولید شده از پنبه شناخته می شود. این پارچه پرطرفدار در سال های اخیر دوباره به بازار بازگشته است و طرفداران بسیاری پیدا کرده است. البته پارچه وال ساده مورد نظر ما نیست، بلکه پارچه ای که این روزها به شدت با استقبال رو به رو شده است، پارچه وال خامه دوزی است. پارچه وال ساده در اختیار دستگاه های پیشرفته قرار می گیرد و تبدیل به پارچه ای شیک، متفاوت و جدید می شود.

پارچه وال خامه دوزی زمینه ای از پارچه وال دارد و روی آن طراحی های برجسته جذابی می بینید. این طراحی ها معمولا هم رنگ با رنگ پارچه زمینه هستند. در بعضی از مدل ها نیز از 2 یا 3 رنگ اصلی استفاده می شود. که به آن پارچه وال خامه دوزی مولتی کالر گفته می شود. جدیدا نیز یک مدل جدیدتر از پارچه وال خامه دوزی به بازار عرضه شده است. پارچه خامه دوزی پرینت یک مدل بسیار جدید و متفاوت در میان پارچه های نخی به حساب می آید. شما می توانید از این پارچه زیبا برای دوخت لباس های مختلفی استفاده نمایید. در ادامه این مطلب قصد داریم به این سوال بپردازیم که پارچه خامه دوزی پرینت چیست و چه ویژگی هایی دارد. اگر در مورد قیمت پارچه وال خامه دوزی نیز کنجکاو هستید، مطالعه ادامه این مطلب می تواند برای شما مفید باشد.

با پارچه خامه دوزی پرینت بیشتر آشنا شوید

در پاسخ به این سوال که پارچه خامه دوزی پرینت چیست، باید بگوییم این پارچه زیر مجموعه پارچه وال است. البته در دسته پارچه های نخی طرحدار نیز قرار می گیرد. در حقیقت ابتدا پارچه وال ساده در اختیار مراکز چاپ پارچه قرار می گیرد. در این مراکز با استفاده از فناوری چاپ سابلیمیشن پارچه های سفید و ساده مانند یک کاغذ وارد دستگاه می شوند. طی فرآیندی، طرح مورد نظر روی پارچه چاپ می شود. در چاپ سابلیمیشن طرح مورد نظر با حرارت و فشار زیاد روی پارچه چاپ می شود. به این ترتیب رنگ ها به الیاف پارچه نفوذ می کنند و دوام و کیفیت بالایی دارند. شما می توانید با خیالی آسوده، این پارچه را به دفعات بشویید و از کیفیت آن لذت ببرید. پس از این مرحله، پارچه خامه دوزی پرینت در اختیار دستگاه های مخصوصی که کار دوخت خامه دوزی ها را روی پارچه برعهده دارند، قرار می گیرد.

خامه دوزی شباهت بسیاری به گلدوزی دارد. پارچه خامه دوزی پرینت به دلیل داشتن زمینه ای طرحدار، معمولا خامه دوزی هایی به رنگ زمینه اصلی پارچه دارد. زیرا طراحان قصد دارند طرح خامه دوزی به شکل واضحی روی پارچه نمایان شود. این خامه دوزی ها می توانند به شکل قرینه یا نامنظم بر سطح پارچه دوخته شوند. در بعضی از مدل ها می بینید که حفره هایی متناسب با طرح خامه دوزی روی پارچه دیده می شود. این حفره های تزئینی جذابیت بسیاری به پارچه شما می دهند. به این ترتیب، در پاسخ به سوال پارچه خامه دوزی پرینت چیست باید گفت پارچه خامه دوزی پرینت یکی از جذاب ترین پارچه هایی است که می توانید برای استایل بهار و تابستان خود استفاده نمایید. این پارچه تنفس پذیری بالایی دارد. زیر دست آن نیز بسیار نرم و لطیف است. هر چند در هنگام لمس یقینا می توانید الیاف برجسته خامه دوزی را حس کنید.

پارچه وال خامه دوزی چه ویژگی هایی دارد؟

اگر همچنان این سوال برای شما مطرح است که پارچه خامه دوزی پرینت چیست، بد نیست بیشتر با این پارچه آشنا شوید. در ادامه این مطلب قصد داریم به بررسی ویژگی های این پارچه بپردازیم. اگر قصد خرید پارچه خامه دوزی مشکی را دارید یا در مورد قیمت پارچه وال خامه دوزی کنجکاو هستید، مطالعه ادامه این مطلب می تواند برای شما مفید باشد.

پارچه وال خامه دوزی پرینت تنوع بالایی دارد

به طور کلی پارچه وال خامه دوزی تنوع بسیاری در طرح و رنگ دارد. البته این پارچه معمولا زمینه ساده ای دارد و خامه دوزی های آن نیز با رنگ پارچه هماهنگ است. اما تنوع رنگی بسیاری بالایی دارد و می توانید هر رنگی که میخواهید را در میان رنگ های آن مشاهده کنید. با ورود پارچه وال خامه دوزی پرینت این تنوع بیشتر از همیشه شد. پارچه های طرحدار جذابی را می توانید در میان مدل های مختلف این پارچه ببیند.

پارچه وال خامه دوزی بسیار سبک است

یکی از ویژگی هایی که یک پارچه را به گزینه ای مناسب برای پوشیدن در روزهای گرم تبدیل می کند، وزن پارچه است. پارچه وال خامه دوزی وزن اندکی دارد و نوع بافت آن به گونه ای است که به آسانی جریان هوا را از خود عبور می دهد. در واقع این پارچه تنفس پذیری بسیار بالایی دارد و فوق العاده خنک است. اگر قصد خرید پارچه خامه دوزی مشکی را دارید، باید بدانید این پارچه با این رنگ یکی از پرفروش ترین پارچه های تابستان است.

این پارچه دوام بالایی دارد

این مطلب را با این پرسش آغاز کردیم که پارچه خامه دوزی پرینت چیست. باید گفت این پارچه یکی از بادوام ترین پارچه های تابستانی است. اینکه بتوانید یک پارچه مناسب برای استفاده روزمره در تابستان پیدا کنید که دوام بالایی داشته باشد، اهمیت بسیاری دارد. زیرا معمولا لباس های روزمره تابستان را باید به صورت مداوم بشویید. این پارچه بر اثر شستشو نه تغییر رنگ می دهد و نه گلوله گلوله می شود.

پارچه وال خامه دوزی بسیار کاربردی است

یکی دیگر از ویژگی های فوق العاده پارچه وال خامه دوزی این است که می توانید با آن لباس های مختلفی طراحی نمایید. همین ویژگی باعث شده است خرید پارچه خامه دوزی مشکی در میان سایر پارچه های تابستانی، رکورد داشته باشد.

پارچه وال خامه دوزی ضد حساسیت است

اگر پوست حساسی دارید و به دنبال یک پارچه پنبه ای می گردید، ما به شما پارچه وال خامه دوزی را توصیه می کنیم. نمونه های مرغوب این پارچه لطیف و دوست داشتنی با پوست شما مهربان است. الیاف طبیعی به کار رفته در آن ضد حساسیت بوده و جاذب رطوبت است. حتی شما می توانید از این پارچه برای دوخت لباس کودک نیز بهره ببرید.

با پارچه خامه دوزی پرینت چی بدوزیم؟

اگر تا این قسمت مطلب پاسخ سوال خود را مبنی بر اینکه پارچه خامه دوزی پرینت چیست گرفتید و قصد خرید پارچه خامه دوزی مشکی یا هر طرح و رنگ دیگری را دارید، در ادامه قصد داریم به شما بگوییم چه لباس هایی را می توانید با این پارچه نمایید.

مانتو کتی با پارچه وال خامه دوزی

یکی از پرکاربردترین مانتوهایی که خانم ها در فصول گرم بر تن می کنند، مانتوهای کتی و اورسایز است. پارچه وال خامه دوزی یکی از بهترین گزینه ها برای طراحی این مدل مانتو است.

مانتو دخترانه با پارچه خامه دوزی پرینت

مانتوهای دخترانه معمولا چند لایه با چین های متعدد هستند. پارچه خامه دوزی پرینت پارچه ای زیبا و رنگارنگ برای طراحی چنین مانتویی است.

پیراهن های ساحلی و راحتی

یکی از بهترین لباس هایی که می توانید با پارچه خامه دوزی پرینت برای فصل گرم بدوزید، پیراهن های بلند ساحلی است. این مدل پیراهن هم در منزل و هم در سفرها می تواند استایل راحت و شیکی برای شما بسازد.

پیراهن نیمه رسمی

اگر اندکی خلاقیت در طراحی لباس داشته باشید، پیراهن هایی که با این پارچه دوخته می شود، برای مهمانی های دوستانه نیز کاملا مناسب خواهد بود. انواع پیراهن های ماکسی و پرنسسی را می توانید با این پارچه بدوزید. این پارچه برای دوخت دامن و نیم تنه نیز کاملا مناسب است.

قیمت پارچه وال خامه دوزی چگونه تعیین می شود؟

در ابتدای این مطلب به این پرسش پرداختیم که پارچه خامه دوزی پرینت چیست. در ادامه نیز اشاره کردیم که اگر قصد خرید پارچه خامه دوزی مشکی را دارید، باید بدانید بهترین انتخاب ممکن برای طرفداران این رنگ است. زیرا مشکی پرفروش ترین رنگ پارچه وال خامه دوزی محسوب می شود. در پایان نیز قصد داریم به فاکتورهای موثر بر قیمت پارچه وال خامه دوزی بپردازیم. یکی از مهمترین معیارها در تعیین قیمت پارچه وال خامه دوزی، جنس آن است. هرچند پارچه وال اصل از پنبه تولید می شود اما مدل هایی با کیفیت کمتر نیز در بازار قابل مشاهده هستند. اما این پارچه های ارزان با الیاف مصنوعی ترکیب شدند و در نتیجه تنفس پذیری کمتری دارند.

فاکتور مهم دیگری که می تواند بر قیمت پارچه وال خامه دوزی تاثیر بگذارد، کشور تولید کننده این پارچه است. پارچه های وارداتی از چین یا ترکیه معمولا قیمت بالایی دارند. این قیمت بالا به دلیل هزینه گمرک و البته قیمت دلاری این پارچه ها است. به طور کلی، در هنگام خرید سعی کنید قیمت پارچه وال خامه دوزی معیار اصلی شما نباشد. به دنبال یک پارچه اصل و باکیفیت بگردید تا بتوانید برای طولانی مدت از پوشیدن آن لذت ببرید و نگران تغییر رنگ یا ظاهر آن نباشید.

منبع : پارچه خامه دوزی پرینت چیست و چه ویژگی هایی دارد

8 مدل کت و شلوار مجلسی با پارچه ساتن آمریکایی + عکس


8 مدل کت و شلوار مجلسی با پارچه ساتن آمریکایی + عکس


داشتن یک استایل جذاب و زیبا می تواند تاثیر زیادی در اعتماد به نفس شما داشته باشد. از این رو بهتر است برای داشتن ظاهری زیبا زمان بیشتری را صرف کنید. یکی از آیتم هایی که می توانید در کمد لباس خانم ها پیدا کنید، ست های کت و شلوار است. کت و شلوار در استایل های زیادی کاربرد دارد. اگر از پارچه درست و مناسبی برای دوخت کت و شلوار استفاده شود، می توانید از آن در استایل های مجلسی نیز استفاده کنید. امروز و در اینجا قصد داریم شما را با چند مدل کت و شلوار مجلسی که در آن ها از پارچه ساتن آمریکایی استفاده شده است، آشنا کنیم. اگر به داشتن استایل های لوکس و مدرن علاقه دارید، خواندن این متن به شما کمک زیادی خواهد کرد.


علت استفاده از ساتن آمریکایی برای دوخت کت و شلوار

پارچه ساتن آمریکایی یکی از پرفروش ترین پارچه های موجود در بازار است. علت این استقبال و فروش بالای این پارچه به ویژگی های منحصر به فرد آن باز می گردد. پارچه ساتن آمریکایی یکی از با کیفیت ترین و مرغوب ترین پارچه ها برای دوخت پیراهن، دامن و کت و شلوار است. به همین دلیل از این پارچه در استایل های مجلسی استفاده زیادی می شود.

مدل های کت و شلوار زنانه با پارچه ساتن آمریکایی

در ادامه قصد داریم شما را با زیباترین مدل کت و شلوارهایی که می توانید با این پارچه بدوزید آشنا کنیم. پس با ما همراه باشید.

مدل کت و شلوار مجلسی با یقه انگلیسی

اگر بخواهیم از پرفروش ترین مدل کت و شلوار مجلسی اسم بیاوریم قطعا کت هایی که در آن ها از یقه انگلیسی استفاده شده، بهترین انتخاب است. سادگی و درعین حال زیبایی این مدل کت و شلوار مجلسی باعث درخشش شما در جمع دوستانتان خواهد شد. ست کردن این آیتم زیبا بسیار راحت است. می توانید از یک شومیز ساده در استایل خود بهره ببرید. بهتر است رنگ پارچه شومیز خود را از بین رنگ های خنثی و یا رنگ هایی که با پارچه کت و شلوار شما همخوانی دارد انتخاب کنید. کفش های پاشنه بلند بهترین انتخاب برای تکمیل استایل شما هستند.

مدل-کت-و-شلوار-مجلسی-با-یقه-انگلیسی

تنها نکته ای که باید به آن توجه داشته باشید پارچه انتخابی شما است. پارچه ای که برای دوخت مدل کت و شلوار مجلسی خود انتخاب می کنید باید ویژگی های منحصر به فردی داشته باشد. یکی از ویژگی های مهم این پارچه زیبایی ظاهری آن است. اگر قصد دارید از این پارچه در استایل های مجلسی استفاده کنید بهتر است به سراغ پارچه هایی بروید که درخشندگی خوبی دارند. یکی از پارچه های مجلسی و درخشان که برای دوخت کت و شلوار مناسب می باشد، پارچه ساتن آمریکایی است. پارچه ساتن آمریکایی در عین حال که زیبایی خیره کننده ای دارد از آهار خوبی نیز برخوردار است. به همین دلیل برای دوخت کت یقه انگلیسی و شلوارهای راسته بسیار مناسب است.


کت های کراپ با پارچه ساتن آمریکایی

یکی از جدیدترین مدل کت هایی که این روزها در دنیای مد و فشن طرفدار پیدا کرده، کراپ کت است. کراپ کت به سبب ظاهر فانتزی و خاصی که دارد مورد توجه دختران و خانم های جوان قرار گرفته است. برندهای لباس و مزون های بزرگ نیز به خوبی به این موضوع را می دانند. از این رو در طی سال های گذشته سعی کردند که آیتم کراپ کت را در بین محصولات خود قرار دهند. زیبایی این مدل کت و شلوار مجلسی می تواند هر کسی را برای خرید این ست زیبا مجاب کند.

کت-های-کراپ-با-پارچه-ساتن-آمریکایی

این مدل کت و شلوار مجلسی به دلیل ظاهر خاص و متفاوتی که دارد به تنهایی می تواند نظر مخاطب را به خود جلب کند. پس تنها موردی که باید برای آن وقت صرف کنید انتخاب پارچه است. پارچه های زیادی در بازار وجود دارد که می توانید از آن ها برای دوخت کراپ کت بهره ببرید. اما دقت کنید که تمام آن ها نمی توانند ظاهر مجلسی و لوکسی را برای شما رقم بزنند. یکی از بهترین انتخاب ها برای دوخت این مدل کت و شلوار مجلسی پارچه ساتن آمریکایی است. پارچه ساتن آمریکایی ایستایی مناسب برای دوخت این مدل کت را دارد. از طرفی ظاهر نیمه براق و زیبای این پارچه می تواند استایل شما به زیباترین شکل ممکن نشان دهد.

مدل کت و شلوار مجلسی و ژورنالی

اگر از مدل های تکراری و همیشگی خسته شدید، این قسمت برای شما است. مدل های ژورنالی و خاص همیشه طرفداران مخصوص به خود را داشته است. بسیاری از خانم ها دوست دارند با تیپ و استایلی متفاوت از سایرین در مراسم ها حاضر شوند. اگر شما نیز جزو این دسته از افراد هستید، بهتر است مدل کت و شلوار مجلسی و ژورنالی را این بار امتحان کنید.

مدل-کت-و-شلوار-مجلسی-و-ژورنالی

دوخت این مدل کت و شلوارها نیاز به مهارت بالایی دارد. اگر شما در هنر خیاطی مبتدی هستید بهتر است از پارچه هایی استفاده کنید که دوخت آسان تری دارند. پارچه ساتن آمریکایی یکی از پارچه هایی است که شما را در زمان دوخت به زحمت نمی اندازد. پس بهتر است برای دوخت این مدل کت و شلوار مجلسی پارچه ساتن آمریکایی را امتحان کنید. از طرفی پارچه ساتن آمریکایی جزو پارچه های آهاردار محسوب می شود. به همین دلیل می تواند مدل های پفکی را به بهترین شکل نشان دهد.خرید پارچه کتان لمه

کت و شلوارهای پاپیون دار با پارچه ساتن آمریکایی

یکی از اکسسوری هایی که کت و شلوار شما را می تواند از حالت یکنواخت و ساده خارج کند و به آن ظاهر مجلسی تر بدهد، پاپیون است. پاپیون های پارچه ای می توانند ظاهر و فرم استایل شما را زیباتر کنند. اگر شما هم جزو دسته افرادی هستید که به استایل های ساده و کژوال علاقه دارید و در عین حال ترجیح می دهید از یک آیتم خاص برای زیباتر ساختن مدل کت و شلوار مجلسی خود استفاده کنید، بهتر است یک بار این پاپیون ها را امتحان کنید.

کت-و-شلوارهای-پاپیون-دار-با-پارچه-ساتن-آمریکایی

از این آیتم بسته به سلیقه خود می توانید در کت خود بهره ببرید. برای مثال می توانید در قسمت سر آستین ها، روی جیب ها و یا کمری کت خود استفاده کنید. پارچه ساتن آمریکایی نه تنها برای دوخت کت و شلوار که برای دوخت این پاپیون های تزئینی نیز بسیار مناسب است. از آنجایی که  پارچه ساتن آمریکایی یک پارچه آهاردار محسوب می شود، می تواند فرم پاپیون لباس شما را به بهترین شکل نشان دهد. همچنین این پارچه چروک پذیری بسیار کمی دارد. از این رو هیچ نگرانی بابت خراب شدن و چروک شدن پاپیون های لباس شما وجود نخواهد داشت.

کت های کاربردی با شلوارهای بگ

انتخاب یک مدل کت و شلوار مجلسی کاملا بستگی به سلیقه و نظر شخص شما دارد. مدل کت های زیادی وجود دارد که می توانید از آن ها در استایل خود بهره ببرید. اما برای قسمت شلوار انتخاب مدل کمی دشوار است. پیدا کردن مدل شلواری که در عین زیبایی بتواند استایل مجلسی شما را نیز حفظ کند کار راحتی نیست. اما در این میان مدل شلوارهایی وجود دارند که به فراوانی در بین محصولات برندهای برتر دنیا آن ها را می بینید. یکی از این شلوارها، شلوار بگ است. همانطور که می دانید این روزها شلوار بگ در بین جوانان طرفدار زیادی پیدا کرده است. این شلوار می تواند مدل کت و شلوار مجلسی شما را به زیباترین شکل نشان دهد.

ترکیب-زیبای-کت-های-کژوال-و-شلوارهای-بگ

دوخت شلوارهای بگ کار بسیار راحتی است. اما پارچه ساتن آمریکایی کار شما را راحت تر هم می کند. کافی است از این پارچه برای دوخت مدل کت و شلوار مجلسی خود استفاده کنید تا متوجه خوش دوختی آن بشوید. زیبایی شلوارهای بگ با ایستایی پارچه ساتن آمریکایی چندین برابر می شود.

کت و شلوار مجلسی دوبل، همه پسند و زیبا

همانطور که گفته شد مدل های ساده و یقه انگلیسی در بین مدل های کت و شلوار طرفدار زیادی دارد. اما طراحان لباس ترجیح می دهند با کمی خلاقیت این مدل ساده را به یک مدل متفاوت تر تبدیل کنند. برای مثال مدل کت را به شکل دوبل طراحی می کنند. همین ترفند ساده می تواند در چشم مخاطب استایل فرد را زیباتر جلوه دهد. دوخت اکسسوری های متفاوت نیز یکی دیگر از ترفندهایی است که طراحان لباس به آن علاقه زیادی نشان می دهند. آن ها به خوبی می دانند این اکسسوری ها چقدر می تواند نظر مخاطب را به سمت محصولات آن ها جلب کند.

مدل-کت-و-شلوار-مجلسی-همه-پسند-و-زیبا

پارچه ساتن آمریکایی برای دوخت یک مدل کت و شلوار مجلسی و خاص گزینه بسیار مناسبی است. با اکسسوری های متنوع می توانید این کت و شلوار را تزئین کنید. پارچه ساتن آمریکایی به راحتی نخ کش نمی شود به همین دلیل به آسانی با اکسسوری های مختلف ترکیب می شود.

اکسسوری مجلسی با ساتن آمریکایی

دوخت اکسسوری های تزئینی و خاص می توان برای شما یک مدل کت و شلوار زیبا و متفاوت را فراهم کند. دقت داشته باشید می توانید برای این اکسسوری ها از پارچه مکمل استفاده کنید. اگر پارچه اصلی کت و شلوار شما ایستایی لازم برای دوخت اکسسوری را ندارد، بهتر به سراغ پارچه هایی بروید که امکان دوخت مدل های مختلف را به شما می دهد و دست شما را در این زمینه باز می گذارد.

مدل-کت-و-شلوار-مجلسی-و-اکسسوری-های-ساتن-آمریکایی

یکی از بهترین پارچه ها برای دوخت اکسسوری پارچه ساتن آمریکایی است. این پارچه بسیار خاص و متفاوت است. از این رو می توانید آن را به هر شکلی که دوست دارید فرم بدهید. پس می توانید مطمئن باشید این پارچه امکان دوخت مدل های مختلف را به شما می دهد. از طرفی آهار مناسب این پارچه فرم نهایی اکسسوری دوخته شده را به خوبی حفظ می کند و از اجازه خراب شدن و دفرمه شدن را به آن نمی دهد. پارچه ساتن آمریکایی به راحتی شسته می شود و بعد از شستشو چروک زیادی بر روی آن ایجاد نمی شود. از این رو نگرانی از بابت خراب شدن مدل کت و شلوار مجلسی خود نخواهید داشت.

مدل کت و شلوار مجلسی با آستین های خاص

آستین یکی از مهم ترین و اصلی ترین قسمت های لباس است. مدل آستین تاثیر زیادی در زیباتر دیده شدن مدل کت و شلوار مجلسی شما خواهد داشت. از این رو بهتر است نهایت خوش سلیقگی خود را برای این قسمت به کار ببرید. داشتن آستین های زیبا و خاص نیاز به کمی خلاقیت و ایده پردازی دارد. پس بهتر است در انتخاب مدل و پارچه دقت لازم را داشته باشید تا بتوانید از نتیجه مورد نظر را از آن ها دریافت کنید.

مدل-کت-و-شلوار-مجلسی-با-آستین-های-خاص

برای اینکه بتوانید مدل آستین دلخواه خود را بر روی پارچه پیاده کنید باید به جنس پارچه دقت داشته باشید. پارچه های زیادی در بازار وجود دارند. اما همه آن ها اجازه دوخت مدل های خاص و ژورنالی را به شما نمی دهند. پارچه ساتن آمریکایی یکی از پارچه هایی است که دست شما را برای دوخت انواع مدل های آستین باز می گذارد. با این پارچه می توانید تمامی مدل هایی که مد نظر دارید را بر روی مدل کت و شلوار مجلسی خود پیاده کنید و از زیبایی آن لذت ببرید.

منبع : 8 مدل کت و شلوار مجلسی با پارچه ساتن آمریکایی + عکس

پارچه ژاکارد مشکی، کاربردی ترین پارچه بازار

پارچه ژاکارد مشکی، کاربردی ترین پارچه بازار

پارچه ژاکارد مشکی، کاربردی ترین پارچه بازار
پارچه ژاکارد مشکی طرح دار با توجه به رنگ محبوب و طرح های متنوعی که دارد، در راس لیست مدل های پرفروش انواع پارچه ژاکارد قرار می گیرد. شما می توانید مانتوهای متعددی با طرح های مختلف این پارچه تهیه کنید.

در سال های اخیر اگر به بازار پارچه مراجعه کرده باشید، انواع پارچه ژاکارد بیشترین پارچه ای است که مشاهده خواهید کرد. حتی در مزون ها نیز بیشتر مانتو و پیراهن های مناسب مهمانی با مدل های مختلف این پارچه طراحی شدند. در واقع به طور کلی پارچه ژاکارد پارچه ای بسیار متنوع و پرفروش است. اما یکی از مدل های این پارچه از همه پرطرفدارتر است زیرا کاربرد بیشتری در استایل خانم های ایرانی دارد. پارچه ژاکارد مشکی طرح دار با توجه به رنگ محبوب و طرح های متنوعی که دارد، در راس لیست مدل های پرفروش انواع پارچه ژاکارد قرار می گیرد. شما می توانید مانتوهای متعددی با طرح های مختلف این پارچه تهیه کنید. مخصوصا مانتوهای شیک مناسب محرم و یا مانتوهای مجلسی مناسب حضور در مهمانی های عید یا عروسی را می توانید با این پارچه بدوزید.

علاوه بر این، پارچه ژاکارد مشکی طرح دار می تواند در طراحی لباس های مجلسی نیز برای شما کاربردی باشد. انواع پیراهن های کوتاه و بلند زنانه و کت و شلوارهایی که می توانید در میهمانی های مختلف بر تن کنید، با پارچه ژاکارد مشکی طرح دار قابل طراحی است. کت های اورسایز، کوتاه، بلند و کلاسیک نیز نمونه های دیگری هستند که هم در مهمانی و هم در استایل روزمره می توانید آنها را بپوشید. در ادامه مطلب قصد داریم بیشتر به پارچه ژاکارد مشکی طرح دار و به طور کلی قیمت پارچه ژاکارد بپردازیم. اگر قصد خرید این پارچه را دارید یا مایلید بیشتر با آن آشنا شوید، مطالعه ادامه این مطلب را از دست ندهید.

با پارچه ژاکارد مشکی طرح دار بیشتر آشنا شوید

پارچه ژاکارد با داشتن ویژگی های خاص ظاهری و کیفیت و دوامی که در بافت آن مشاهده می کنید، یکی از بهترین انتخاب های ممکن برای دوخت لباس های مختلف است. در طراحی پارچه ژاکارد مشکی طرح دار، معمولا از زمینه مشکی ساده و الیاف ابریشم یا لمه تیره برای نقوش روی آن استفاده می شود. طرح های روی سطح این پارچه می تواند برجسته و پفکی یا کاملا ظریف باشد. اما در هر صورت می بینید که تمام این طرح ها در میان تار و پود پارچه ژاکارد مشکی طرح دار تنیده شده و به هیچ عنوان پس از مدتی استفاده، تغییری نخواهند کرد. به طور معمول انواع پارچه ژاکارد حتی اگر زمینه تیره داشته باشند، همواره درخشش خاص خود را دارد. این درخشش به دلیل استفاده از الیاف ابریشم و بافت طرح های لمه روی سطح آن است.

با توجه به جنس الیاف و کیفیت آنها، وزن و ضخامت پارچه ژاکارد مشکی طرح دار ممکن است در مدل های مختلف کاملا متفاوت باشد. به همین دلیل در هنگام خرید باید در نظر داشته باشید که قصد دارید با این پارچه چه لباسی بدوزید. هرچند ایستایی کتی انواع پارچه های ژاکارد باعث می شود کاملا برای دوخت انواع کت، شلوار و مانتوهای کژوال و مجلسی مناسب باشند. این پارچه حتی در رنگ مشکی نیز تنوع بی نظیری دارد و اگر علاقه مند به این رنگ هستید، می توانید با طرح های مختلف این پارچه، استایل های مختلفی برای خود بسازید. در ادامه قصد داریم بیشتر به بیان ویژگی های این پارچه بپردازیم. اگر در مورد قیمت پارچه ژاکارد ابهامی دارید در ادامه به این موضوع نیز خواهیم پرداخت.

چرا باید پارچه ژاکارد مشکی طرح دار را بخریم؟

پارچه ژاکارد مشکی، کاربردی ترین پارچه بازار

اگر قرار باشد به قیمت پارچه ژاکارد بپردازیم، احتمالا این سوال برای شما پیش می آید که در میان تنوع بی نظیر پارچه های مشکی ساده و طرحدار، چرا باید پارچه ژاکارد مشکی طرح دار را بخریم؟ یکی از دلایلی که پارچه ژاکارد در سال های اخیر مورد استقبال بی نظیر طراحان و طرفداران مد قرار گرفته است، تنوع بی نظیر و فرم این پارچه است. اگر همچنان در مورد خرید پارچه ژاکارد مشکی طرح دار تردید دارید، مطالعه ادامه مطلب و آشنایی با ویژگی های این پارچه می تواند پاسخگوی سوالات مختلف شما در این مورد باشد.

پارچه ژاکارد مشکی طرح دار، تنوع بالایی دارد

به طور معمول پارچه های مشکی تنوع چندانی ندارند و محدود به مدل های تک رنگ و ساده یا سوزن دوزی و پارچه هایی مشابه آن هستند. اما یکی از دلایلی که باعث می شود برای خرید پارچه ژاکارد مشکی طرح دار ترغیب شوید، تنوع طرح این پارچه است. البته این تنوع به طراحی روی این پارچه محدود نمی شود و شما می توانید مدل های مختلفی از آن را در بازار مشاهده کنید. پارچه ژاکارد مشکی پفکی، لمه، ویسکوز و مدل های مختلفی که در بازار موجود است هر کدام ضخامت، ایستایی و جلوه خود را دارند. هر کدام از این طرح ها به شما کمک می کنند مانتویی شیک یا پیراهنی خاص برای مهمانی داشته باشید.

پارچه ژاکارد مشکی بادوام است

پارچه های مشکی معمولا برای طراحی و دوخت مانتوهای روزمره مورد استفاده قرار می گیرند. یعنی شما قرار است این مانتو را به صورت روزانه بپوشید و به دفعات بشویید. به همین دلیل مهم است که با گذر زمان و استفاده مداوم، رنگ پارچه تغییر نکند. عدم پرزدهی و مقاوت در برابر گلوله گلوله شدن نیز فاکتورهای مهمی هستند که باید در هنگام خرید پارچه به آن توجه کنید. پارچه ژاکارد مشکی طرح دار مقاومت بالایی دارد و رنگ خود را بر اثر شستشو از دست نمی دهد. علاوه بر این، طرح روی این پارچه درون آن بافته شده است و در نتیجه در طولانی مدت نه کم رنگ شده و نه دچار پرزدهی می شود. این ویژگی بر قیمت پارچه ژاکارد تاثیر زیادی دارد.

این پارچه کاربردهای مختلفی دارد

اینکه بتوانید از یک پارچه در دوخت لباس های مختلف استفاده کنید، یکی از بهترین ویژگی های آن به حساب می آید. پارچه ژاکارد مشکی طرح دار همان پارچه ای است که می توانید با طرح های متنوع آن هم مانتو، هم پیراهن مجلسی و هم کت و شلوار زنانه بدوزید. با اندکی خلاقیت با این پارچه می توانید دامن و نیم تنه های مجلسی نیز طراحی نمایید. فراموش نکنید که این پارچه با رنگ مشکی نه قدیمی می شود و نه ظاهر شیک خود را بر اثر گذر زمان از دست می دهد. شما می توانید تا مدت ها و حتی سالها از پوشیدن این لباس لذت برده و در هر جمعی بدرخشید.

مراقبت از این پارچه آسان است

یکی دیگر از ویژگی هایی که باید در هنگام خرید پارچه به آن توجه داشته باشید، روش شستشو و نگهداری از آن است. مخصوصا اگر قصد دارید لباسی را به صورت روزمره بپوشید، مجبور هستید آن را مدام بشویید. بسیاری از پارچه ها را باید با شوینده مخصوص و یا به صورت دستی یا خشکشویی، تمیز کنید. اما شستشوی پارچه ژاکارد مشکی طرح دار دشواری خاصی ندارد و می توانید به راحتی آن را با یک شوینده ملایم در ماشین لباسشویی، بشویید. این پارچه به دلیل داشتن الیاف ترکیبی و زمینه ای با رنگ تیره، به ندرت کثیف می شود و به آسانی نیز با یک شستشوی ساده کاملا تمیز خواهد شد.

چه فاکتورهایی بر تعیین قیمت پارچه ژاکارد موثر است؟

همانطور که گفتیم، پارچه ژاکارد مشکی طرح دار تنوع بالایی دارد. در نتیجه نمی توانید انتظار داشته باشید در تمام بازار با یک قیمت مشابه بتوانید مدل های مختلف این پارچه را مشاهده و خریداری نمایید. فاکتورهای مختلفی بر قیمت پارچه ژاکارد موثر است. یکی از این فاکتورها، الیاف به کار رفته در پارچه است. هر چه کیفیت این الیاف بالاتر باشد، قیمت پارچه ژاکارد مورد نظر شما بیشتر خواهد بود. از آنجایی که الیاف لمه و طراحی این پارچه نیز ممکن است در مدل های مختلف، متفاوت باشد، طرح پارچه نیز می تواند بر قیمت پارچه ژاکارد تاثیر بگذارد. فاکتور نهایی که باید آن را در قیمت پارچه ژاکارد دخیل بدانید، کشور تولید کننده است. پارچه ژاکارد مشکی طرح دار ترک معمولا قیمت بیشتری دارد.

ایده دوخت پارچه ژاکارد مشکی طرح دار

پارچه ژاکارد مشکی، کاربردی ترین پارچه بازار

قصد داریم به شکل کوتاه و مختصر، چند ایده برای استفاده از پارچه ژاکارد مشکی طرح دار به شما بدهیم.

مانتو کتی با پارچه ژاکارد مشکی طرح دار

یکی از بیشترین کاربردهای پارچه ژاکارد مشکی طرح دار، در طراحی و دوخت مانتو کتی است. همانطور که می دانید، در سال های اخیر مانتوهای کتی و اورسایز تبدیل به ترند جذابی شدند. این پارچه می تواند یک مانتو شیک، کاربردی و ساده برای شما بسازد.

پیراهن مجلسی بلند

پارچه ژاکارد مشکی طرح دار ایستایی آهارداری دارد. شما می توانید از این پارچه برای دوخت پیراهن های مختلفی استفاده نمایید. پیراهن مجلسی بلند یکی از محبوب ترین مدل های لباس مجلسی زنانه است. شما می توانید با این پارچه دامن های پرنسسی و پف دار و یا پیراهن های A LINE را طراحی نمایید.

کت و شلوار زنانه ژاکارد

اگر به دنبال پارچه ای فوق العاده برای دوخت یک ست کت و شلوار زنانه مجلسی هستید، پارچه ژاکارد مشکی طرح دار می تواند یکی از بهترین انتخاب های ممکن باشد.

دامن و نیم تنه مجلسی ژاکارد

شما می توانید با پارچه ژاکارد مشکی طرح دار انواع دامن های پف دار و ماکسی را برای مهمانی های خود طراحی نمایید. این دامن ها با یک نیم تنه استایلی خاص و متفاوت برای مهمانی های شما می سازند.

منبع : پارچه ژاکارد مشکی، کاربردی ترین پارچه بازار

پارچه بافت لمزور و 6 مدل لباس پاییزه کاربردی با آن


پارچه بافت لمزور و 6 مدل لباس پاییزه کاربردی با آن


پارچه بافت لمزور یکی از جذاب ترین پارچه های پاییزه و زمستانه است. در بافت این پارچه از نخ های لمه به رنگ های طلایی و نقره ای استفاده می شود. نخ های لمه باعث درخشش و براق شدن پارچه شده و جلوه بسیار زیبایی به آن می دهند. پارچه بافت لمزور علاوه بر ظاهر زیبا، بسیار لطیف و راحت است.

شما می توانید از این پارچه برای طراحی انواع استایل های پاییزه و زمستانه جذاب استفاده کنید. پارچه بافت لمزور برای دوخت انواع لباس های یقه اسکی، مانتوهای پاییزه، پیراهن های بلند پاییزه، دامن و بلوز و شلوارهای ست گزینه ایدئالی است. در این مطلب قصد داریم درباره پارچه بافت لمزور و شش مدل لباس پاییزه کاربردی که می توانید با آن بدوزید صحبت کنیم، پس تا انتها همراه ما باشید.

پارچه بافت لمزور چیست؟

پیش از معرفی لباس هایی که می توانید با پارچه بافت لمزور بدوزید، بهتر است با ماهیت این پارچه آشنا شوید. پارچه لمزور یکی از اعضای خانواده پارچه های بافتنی است. این پارچه ها با استفاده از فرآیند بافندگی حلقوی تولید می شوند. ذات فرآیند تولید این پارچه ها باعث می شود که کشسانی و انعطاف بالایی داشته باشند. انعطاف پذیری بالای این پارچه ها باعث می شود که راحتی زیادی داشته باشند. بنابراین برای دوخت انواع لباس های جذب پاییزه و زمستانه کاملا مناسب هستند.

پارچه بافت لمزور

در بافت پارچه های لمزور از نخ های لمه استفاده می شود. به همین دلیل ظاهر این پارچه ها بسیار براق و درخشان است. براقیت این پارچه ها باعث می شود که برای دوخت طیف گسترده ای از لباس های خاص پاییزه و زمستانه استفاده شوند. همچنین لطافت این پارچه ها باعث می شود که در زمان دوخت به آستر یا لایی نیاز نداشته باشند. بنابراین شما می توانید به راحتی لباس های جذابی را با این پارچه ها بدوزید.

ویژگی های کاربردی پارچه بافت لمزور

پارچه های بافت لمزور ویژگی های مثبت زیادی دارند. این ویژگی ها باعث می شوند که بتوان از آن ها برای دوخت طیف گسترده ای از لباس های پاییزه استفاده کرد. برخی از ویژگی های کاربردی پارچه لمزور عبارتند از:

  • انعطاف پذیری و کشسانی بالا؛ وجود این ویژگی در پارچه بافت لمزور باعث می شود که لباس های دوخته شده با آن بسیار راحت باشند. همچنین انعطاف پذیری بالای این پارچه ها باعث می شود که به خوبی بر بدن منطبق شوند. در نتیجه برای دوخت لباس های جذب بسیار مناسب خواهند بود.

پارچه لمزور

  • گرما؛ پارچه های بافت لمزور ساختار حلقوی دارند. این پارچه ها دارای منافذی هستند که هوا را به خوبی درون خود حبس می کنند. در نتیجه به خوبی از شما در برابر سرمای هوا محافظت خواهند کرد.
  • نرمی و لطافت؛ پارچه لمزور یکی از لطیف ترین پارچه های بافت موجود در بازار است. نرمی و لطافت این پارچه ها باعث می شود که راحتی پوشش بالایی داشته باشند. همچنین در هنگام دوخت به هیچ گونه آستر یا لایی نیاز نخواهند داشت.


با پارچه بافت لمروز چه لباس هایی بدوزیم؟

شاید برای شما هم این سوال پیش آمده باشد که پارچه بافت لمزور برای دوخت چه لباس هایی مناسب است؟ به طور کلی پارچه های لمزور برای استفاده در فصل های سرد سال طراحی شده اند. این پارچه ها بسیار نرم و لطیف بوده و گرمای بسیار زیادی دارند. بنابراین می توانید با استفاده از آن ها انواع لباس های مخصوص فصل های سرد را بدوزید. در ادامه شش مدل لباس پاییزه کاربردی که می توانید با پارچه لمزور بدوزید را به شما معرفی می کنیم.

یقه اسکی

لباس های یقه اسکی یکی از جذاب ترین لباس های پاییزه هستند. شما می توانید این لباس ها را با پارچه لمزور در رنگ های متنوعی بدوزید. از آن جایی که پارچه لمزور انعطاف زیادی دارد، لباس های یقه اسکی دوخته شده با آن بسیار راحت خواهند بود. همچنین سطح نرم و لطیف این پارچه مانع اذیت شدن پوست بدن شما در حین استفاده از آن ها می شود.خرید پارچه مخمل کبریتی

یقه-اسکی-لمزور

بلوزهای یقه اسکی تهیه شده با پارچه بافت لمزور را می توانید با انواع کت های پاییزه و زمستانه ست کرده و یک استایل رسمی و کلاسیک را طراحی کنید. همچنین می توانید لباس های یقه اسکی با فرم آزاد را با شلوارهای اسپرت ست کرده و یک استایل کژوال جذاب طراحی کنید.

مانتو پاییزه لمزور

مانتوهای پاییزه یکی از کاربردی ترین آیتم های مناسب این فصل هستند. مانتو پوشش غالب خانم های ایرانی است. بنابراین لازم است با تغییر فصل، جنس پارچه های مانتویی هم تغییر کند. پارچه لمزور یکی از گزینه های ایده ئال برای دوخت مدل های مختلف مانتو پاییزه است. از مانتوهای پاییزه دوخته شده با پارچه بافت لمزور می توانید برای طراحی انواع استایل های کژوال و روزمره استفاده کنید.

مانتو-پاییزه-لمزور

پیراهن بلند

پیراهن های بلند هم یکی دیگر از لباس های پاییزه کاربردی هستند که با پارچه بافت لمزور دوخته می شوند. این پیراهن ها ریزش مناسبی داشته و تنخور آن ها بسیار شیک است. اگر در فصل پاییز به مهمانی دعوت شوید، پیراهن های بلند لمزور یکی از بهترین گزینه ها برای پوشیدن خواهند بود. شما می توانید پیراهن های بلند پاییزه را با انواع کت های چرم یا کتان کوتاه ست کنید و یک استایل جذاب پاییزه طراحی کنید.

پیراهن-بلند-پاییزه

بلوز و شلوار

ست های بلوز و شلوار بافت یکی از جذاب ترین آیتم های پاییزه هستند. پارچه های بافت لمزور به دلیل زیبایی و راحتی شان به عنوان یکی از بهترین مواد برای دوخت این لباس ها به شمار می روند. شما می توانید این لباس ها را با کت و پالتوهای ساده ست کرده و یک استایل رسمی طراحی کنید. همچنین پوشیدن این ست ها با انواع پافر و کاپشن به شما کمک می کند تا یک استایل روزمره جذاب داشته باشید.

ست-بلوز-شلوار-زنانه

وست با پارچه لمزور

وست یا جلیقه یکی از پرطرفدار ترین لباس های پاییزه است. وست ها بدون آستین هستند و معمولا برای زیر آن ها از یک پیراهن و یا شومیز شیک استفاده می شود. شما می توانید با پوشیدن یک بلوز بافت چسبان زیر وست خود یک استایل پاییزه جذاب داشته باشید. پارچه لمزور یکی از بهترین گزینه ها برای دوخت وست است.   وست-با-پارچه-لمزور

کراپ کت لمزور

کراپ کت یکی از لباس های ترند این روزهای بازار است. از پارچه های متنوعی برای دوخت کراپ کت های پاییزه و زمستانه استفاده می شود. در بین همه موارد موجود، پارچه بافت لمزور یکی از بهترین گزینه ها برای دوخت این لباس پرطرفدار است. شما می توانید کراپ کت لمزور را همراه با یک پیراهن بلند بپوشید و یک استایل پاییزه کلاسیک بسازید. همچنین با پوشیدن کراپ کت دوخته شده با پارچه لمزور همراه با بلوز و شلوار تک رنگ یک استایل کژوال پاییزه خواهید داشت.

کراپ-کت-لمزور

نکات دوخت پارچه های بافت لمزور

شاید در نگاه اول دوخت پارچه های بافتنی سخت به نظر برسد. اما با رعایت نکاتی در زمان برش و دوخت این پارچه ها می توانید لباس های بسیار زیبایی را برای خود بدوزید. برخی از نکات مهمی که باید در هنگام دوخت پارچه بافت لمزور رعایت کنید، عبارتند از:

در برش پارچه بافت لمزور دقت کنید

پارچه بافت لمزور تنها در راستای عرضی کشسانی دارد. بنابراین باید توجه داشته باشید که در هنگام برش پارچه شما در حالت کشش نباشد. در صورتی که پارچه بافت شما در حالت کشش برش بخورد، لباس دوخته شده با آن فرم اصلی خود را از دست داده و تن خور خوبی نخواهد داشت.

به خط راستای الگو دقت کنید

زمانی که الگوی خود را روی پارچه لمزور قرار می دهید، توجه داشته باشید که پارچه صاف، مستقیم و مطابق با خط راستای الگو باشد. اگر پارچه کاملا مستقیم نباشد، لباس شما دچار اعوجاج و ناصافی خواهد شد.

پارچه بافت لمزور

از سوزن مناسب استفاده کنید

پارچه لمزور سطح بسیار نرم و لطیفی دارد. علاوه بر این ضخامت این پارچه اندکی بیشتر از سایر پارچه های متداول مورد استفاده برای دوخت لباس است. بنابراین لازم است برای دوخت این پارچه از سوزنی استفاده کنید که به بافت پارچه آسیب نزند. همچنین سوزن انتخابی شما باید قادر به دوختن پارچه های ضخیم باشد.

به کشسانی پارچه های لمزور توجه کنید

از آن جایی که پارچه بافت لمزور حالت کشسان دارد، ممکن است در حین دوخت زیر چرخ خیاطی کشیده شود. بنابراین توجه داشته باشید که در زمان دوخت پارچه به حالت آزاد قرار دهید و از کشیدن بیش از حد آن جلوگیری کنید.

سخن پایانی

همان طور که دیدید در این مطلب درباره لباس های پاییزه ای که می توان پارچه بافت لمزور دوخت، صحبت کردیم. پارچه های لمزور به دلیل ظاهر جذابی که دارند برا دوخت طیف گسترده ای از لباس های پاییزه و زمستانه مناسب هستند. شما می توانید با استفاده از این پارچه ها انواع مختلف لباس های یقه اسکی، ست های بلوز و شلوار پاییزه، مانتو پاییزه، پیراهن بافت بلند، وست، کراپ کت و … را بدوزید.

این پارچه ها بسیار لطیف و انعطاف پذیر هستند. بنابراین ریزش مناسبی دارند و جلوه جذابی به استایل شما می دهند. اما شاید در نگاه اول دوخت آن ها کمی سخت به نظر برسد. شما می توانید با در نظر گرفتن نکات دوخت این پارچه ها لباس های پاییزه جذابی را بدوزید. فروشگاه اینترنتی پارچه نگار طیف گسترده ای از پارچه های لمزور در رنگ های متنوع و زیبا را در اختیار شما قرار می دهد.

منبع : پارچه بافت لمزور و 6 مدل لباس پاییزه کاربردی با آن