چگونه از پارچه خامه دوزی برای مانتو دخترانه استفاده کنیم؟

چگونه از پارچه خامه دوزی برای مانتو دخترانه استفاده کنیم؟

پارچه خامه دوزی یکی از پارچه ‌های محبوب در دنیای مد و فشن است. این پارچه به خاطر ظاهر زیبا و جذاب خود، برای تولید انواع لباس‌های زنانه استفاده می‌شود. در این مقاله به نحوه استفاده از پارچه خامه دوزی برای مانتو دخترانه می‌پردازیم.

در دنیای مد و لباس، همواره به دنبال ایده‌ های جدید و خلاقانه برای طراحی و دوخت لباس ‌های متنوع هستیم. یکی از پارچه ‌های جذاب و منحصر به فرد که برای دوخت انواع مانتو و مانتوهای دخترانه مورد استفاده قرار می‌گیرد، پارچه وال خامه دوزی است. پارچه‌ های خامه دوزی با الگوها و طرح‌ های زیبا و بافت خاصی که دارند، امکان دوخت مانتوهای خاص و دلپذیری را برای شما فراهم می‌کنند. در این مقاله، به بررسی و ارائه برخی ایده‌های دوخت مانتو دخترانه با استفاده از خامه دوزی می‌پردازیم.

یکی از ایده های جذاب در دوخت مانتو با خامه دوزی، دوخت انواع مانتوهای ترکیبی با این پارچه است. در طراحی و دوخت این مدل مانتوها می توانید انواع پارچه های ساده و نقش دار را با یکدیگر ترکیب کنید. البته دقت داشته باشید که این کار را به صورت اصولی انجام دهید. برای مثال قسمت هایی از آستین و یقه یا پشت مانتو را می توانید با یک پارچه ساده بدوزید. رنگ پارچه ساده و خامه دوزی می توانند مکمل رنگی یکدیگر باشند.

 

یکی دیگر از ایده های دوخت مانتو با این پارچه زیبا دوخت انواع مانتوهای کوتاه و عروسکی است. اگر قصد دوخت مانتوهای دخترانه با طراحی فانتزی و جذاب را دارید می توانید از این مدل مانتوها در استایل خود استفاده کنید. در این استایل ها می توانید شلوار مام فیت یا مام استایل را در تیپتان داشته باشید. با پارچه زیبای خامه دوزی می توانید استایل مجلسی هم داشته باشید و از آیتم های مجلسی استفاده کنید.

مانتو خامه دوزی ترکیبی ایده ای جذاب برای دوخت

یکی از ایده های جذاب در دوخت با پارچه خامه دوزی، دوخت مانتوهای ترکیبی خامه دوزی است. در دوخت این مانتوها می توانید از ترکیب پارچه های ساده در کنار خامه دوزی استفاده کنید. برای مثال می توانید قسمت هایی مانند یقه و روی آستین های مانتو را با یک پارچه دیگر بدوزید.

در طراحی راکت هوایی این مدل لباس ها می توانید از ترکیب با پارچه لینن سوزندوزی هم استفاده کنید. پارچه لینن سوزن دوزی با نوارهای طلایی و براق می تواند جلوه لباس شما را بسیار زیباتر کند. در این استایل می توانید از یک شلوار مام فیت استفاده کنید. رنگ مانتو و شلوار خود را می توانید با یکدیگر ست کنید. برای مثال با مانتوی کرمی می توانید یک شلوار کرمی ست کنید.

حتما بخوانید: پارچه خامه دوزی طرحدار و 5 ایده برای دوخت آن

مانتو خامه دوزی کوتاه

مانتو خامه دوزی کوتاه یکی از بهترین مدل های مانتو برای استایل های راحت و کژوال هستند. این مدل مانتوها در استایل های دخترانه طرفداران خاص خود را دارند. برای مثال می توانید یک مانتوی جلو باز کوتاه با خامه دوزی بدوزید. یکی از ایده های جذاب در دوخت این مدل مانتوها این است که آن ها را به صورت ترکیبی با پارچه لینن بدوزید. آستین های این مانتو را می توانید به صورت سه ربع طراحی کنید.

یکی دیگر از ایده های دوخت با پارچه خامه دوزی ترکیب کردن پارچه ساده خامه دوزی و خامه دوزی طرحدار در دوخت مانتوهای کوتاه خامه دوزی است. ست کردن پارچه لینن راه راه با پارچه خامه دوزی ایده ای خاص و جذاب در استایل می شود. این استایل بسیار جوان پسند و ایده آل خواهد بود.

ایده دوخت مانتوی بلند

اگر فرد قد کوتاهی هستید بهتر است مانتوهای قد کوتاه را انتخاب نکنید. یکی از ایده های دوخت جذاب با پارچه خامه دوزی دوخت مانتو بلند است. طرح و نقش های خامه دوزی به خوبی روی این مدل مانتوها خود را نشان می دهد. پارچه خامه دوزی طرحدار نیز ایده خوبی برای دوخت مانتوهای بلتد است.

در دوخت این راکتور هسته ای مانتوها می توانید از پارچه های طرحدار با طرح های ریز و درست استفاده کنید. اگر درشت هیکل هستید می توانید از پارچه های تیره برای دوخت مانتو استفاده کنید.

 

پارچه خامه دوزی با رنگ های سورمه ای، مشکی، شکلاتی و زرشکی را به افراد درشت هیکل پیشنهاد می کنیم. چرا که این رنگ ها در دوخت مانتو بسیار مناسب هستند و این مانتوها شما را خوش اندام تر نشان می دهند. در این استایل بهتر است از یک شلوار جذب در تیپ خود استفاده کنید. همچنین کی کیف رو دوشی زنجیر دار برای این استایل ایده خواهد بود.

مانتو جلو بسته

اگر طرفدار مانتوهای جلو بسته هستید می توانید این ایده را در دوخت مانتوی خامه دوزی خود اجرا کنید. مانتوهای جلو بسته خامه دوزی طرفداران زیادی دارند. در واقع می توان گقت که این مانتوها جزو مانتوهای پوشیده به شمار می آیند. یکی از ایده های دوخت در دوخت مانتوهای خامه دوزی جلو بسته، دوخت آن ها به صورت دکمه دار است.

از آنجایی نیروگاه فوکوشیما که پارچه خامه دوزی دارای طرح های مشبک در درون بافت خود است، در نتیجه بهتر است که برای این مانتوها از دکمه های ظریف استفاده کنید. دکمه های ظریف هم رنگ یا در تناژ رنگی مانتو را برای دوخت مانتوهای جلوبسته پیشنهاد می کنیم.

یکی دیگر از ایده های دوخت که می توانید در دوخت مانتو خامه دوزی دخترانه جلو بسته اجرا کنید، دوخت این مانتوها به صورت کمربند دار است. یکی دیگر از ایده های دوخت جذابی که می توانید انجام دهید دوخت مانتو با قزن است. اگر می خواهید که مانتوتان به صورت جلو بسته باشد ولی دکمه نداشته باشد می توانید از قزن استفاده کنید.

مانتو سنتی خامه دوزی

اگر قصد دوخت یک مانتوی جذاب دخترانه سنتی را دارید بهتر است خامه دوزی را انتخاب کنید. پارچه خامه دوزی برای دوخت انواع مانتوهای سنتی پیشنهادی عالی هستند. مانتوهای سنتی از بهترین انتخاب ها برای استایل های بهاری هستند. این نوع مانتوها را می توانید به صورت ترکیبی بدوزید. برای مثال می توانید یقه مانتو را با یک پارچه سنتی بدوزید. سایر قسمت های لباس را هم می توانید با یک پارچه همرنگ یا در تناژ رنگی پارچه مجلسی انتخاب کنید.

بر اساس سلیقه خود می توانید مانتو سنتی خامه دوزی را به صورت بلند یا کوتاه بدوزید. مانتوهای بلند سنتی برای انواع طرح های بلند و دنباله دار مناسب هستند.

مانتو خامه دوزی مجلسی

با پارچه خامه دوزی می توانید مانتوهای مجلسی زیبایی را بدوزید. مزیت این پارچه این است که علاوه با آن می توانید در عین حال مانتوهای راحت و مجلسی را بدوزید. در دوخت مانتوهای مجلسی می توانید از انواع پارچه خامه دوزی طرحدار هم استفاده کنید. بر اساس سبک و سلیقه خود می توانید از پارچه زیبا و جذاب خامه دوزی با طرح های ظریف یا درشت تر استفاده کنید.

پارچه خامه دوزی برای مانتو مجلسی

یکی از ایده های عالی در استایل های مجلسی با پارچه خامه دوزی دوخت شال ست آن است. در واقع با این پارچه هم می توانید مانتوی خامه دوزی و همچنین به صورت همزمان شال خامه دوزی مجلسی را بدوزید. در این استایل های مجلسی از آیتم های مجلسی هم باید استفاده کنید. برای مثال یک کفش پاشنه بلند دخترانه آیتمی عالی برای همراهی با این تیپ است. یک کفش همرنگ را با کیف مجلسی خود ست کنید.

مانتو خامه دوزی چین دار

از ایده های خاص و جذاب با خامه دوزی دوخت مانتوهای چین دار است. این مدل مانتوها از بهترین ایده ها برای دوخت مانتوهای دخترانه است. مانتوهای چین دار را می توانید به صورت های مختلفی بدوزید. برای مثال یکی از روش های دوخت دوخت مانتو از قسمت کمر به پایین به صورت چین دار است. در واقع قسمت دامن این مدل مانتوها را می توانید به صورت چین چین بدوزید.

مانتو خامه دوزی چین دار

یکی دیگر حادثه چرنوبیل از مدل های اجرایی برای دوخت مانتوهای چین دار این است که آستین های این مانتو را به صورت چین دار یدوزید. برای مثال می توانید آستین مانتو را از قسمت آرنج به پایین آن به صورت چین دار بدوزید. برای ست کردن آیتم های مختلف با مانتوهای چین دار می توانید از اکسسوری های ظریف استفاده کنید. برای مثال دستبند ظریف و انگشترهای فانتزی برای این استایل ها جذاب می شوند.

مانتو کتی خامه دوزی

مانتو کتی خامه دوزی

یکی از ترندی ترین مدل مانتوهای دخترانه، مانتو خامه دوزی طرح دار کتی است. مانتو خامه دوزی طرحدار کتی برای مراسم های رسمی و نیمه رسمی انتخابی عالی است. با پارچه زیبای خامه دوزی طرحدار و همچنین با خامه دوزی ساده می توانید این مدل مانتوهای کتی زیبا را بدوزید. در ست کردن این مانتوها می توانید شلوار راسته بپوشید. یک کفش پاشنه بلند همراه خوبی برای این استایل است. همچنین در چنین استایل هایی می توانید از یک کیف دستی کوچک استفاده کنید.

شومیز مانتویی

شومیز مانتویی خامه دوزی

یکی از ترندی ترین مانتوها در این روزها مانتوهای شومیزی هستند. این مدل مانتوها با قد کوتاه طراحی می شوند و به عنوان شومیز هم قابل استفاده هستند. مانتوهای شومیزی از خنک ترین و راحت ترین مدل های مانتو با پارچه خامه دوزی هستند. این مانتوها را بهتر است با انواع شلوار لی و جین ست کنید. برای مثال ترکیب شومیز مانتویی کرمی و شلوار سرمه ای جین انتخابی جذاب در استایل های دخترانه است.

سخن آخر

پارچه خامه دوزی برای مانتوهای دخترانه یک انتخاب عالی و ایده آل به شمار می آید. در این مطلب ایده های جذاب و خاص را با پارچه خامه دوزی برای دوخت این مانتوها بیان کردیم. از جمله ایده های جذاب برای دوخت مانتو های دخترانه با پارچه خامه دوزی عبارتند از انواع مانتو عروسکی، مانتو کوتاه، مانتو چین دار، مانتو بلند، مانتو جلوبسته، مانتو کتی و … .

مانتوهای سنتی نیز یکی از جذاب ترین ایده ها برای دوخت با خامه دوزی هستند. در این مدل مانتوها می توانید از ترکیب یک پارچه سنتی یا نواردوزی های سنتی و پارچه وال خامه دوزی در استایل خود استفاده کنید. یکی دیگر از ایده های دوخت مانتو با پارچه خاص و زیبای خامه دوزی دوخت مانتوهای کوتاه و مانتوهای کتی هستند. مانتوهای کتی برای مراسم های رسمی ایده خوبی هستند. در دوخت این مانتوها می توانید از انواع پارچه خامه دوزی طرحدار و ساده استفاده کنید.

اگر می خواهید یک تیپ دخترانه و کژوال بزنید می توانید از خامه دوزی برای دوخت یک مانتوی کژوال دخترانه استفاده کنید. این مدل مانتو را می توانید به صورت جلو باز طراحی کنید و از زیر آن یک لباس با تناژ رنگی هماهنگ با مانتو استفاده کنید.

برای دوخت مانتوهای بلند نیز پارچه وال خامه دوزی طرحدار ایده ای عالی هستند. در دوخت این مانتوها می توانید از پارچه های طرحدار خامه دوزی هم استفاده کنید. چرا که طرح های مانتو به خوبی به چشم می آیند. همچنین بر طبق سلیقه خود می توانید انواع طرح های درشت یا ریز را برای مانتوی خود انتخاب کنید. مانتو خامه دوزی چین دار و عروسکی از جذاب ترین ایده ها برای دوخت مانتوهای دخترانه است. در دوخت مانتوهای عروسکی می توانید قسمت پایین مانتو را به صورت چین دار طراحی کنید.

پارچه ژاکارد چاپی و 5 لباس جذابی که می توانید با آن بدوزید

پارچه ژاکارد چاپی و 5 لباس جذابی که می توانید با آن بدوزید

پارچه ژاکارد چاپی و 5 لباس جذابی که می توانید با آن بدوزید

پارچه ژاکارد نامی محبوب و پرآوازه در سالهای اخیر محسوب می شود. تنوع بی نظیر و کاربردهای متنوع آن جزو دلایلی است که ژاکارد را به پرفروش ترین پارچه این سالها تبدیل کرده است. پارچه ژاکارد چاپی نیز یکی از مدل های متنوع این پارچه است که به تازگی در بازار می بینید. این پارچه زیبا با طرح های فریبنده می تواند همان چیزی باشد که شما در استایل روزمره خود به آن نیاز دارید. همانطور که می دانید ژاکارد به دلیل ایستایی و بافتی که دارد در طراحی لباس های مختلفی به کار می رود.

البته الیاف لمه به کار رفته در مدل های متنوع این پارچه و درخششی که دارد، یکی دیگر از دلایل محبوبیت آن است. اما اگر به ژاکارد ساده با طرح های زیبا و مات نیاز دارید، پارچه ژاکارد چاپی می تواند برای شما مناسب باشد. این پارچه یکی از جدیدترین و جذاب ترین مدل های ژاکارد است. اگر با این پارچه ترند روز آشنا نیستید و یا ایده ای برای استفاده از آن در استایل خود ندارید، مطالعه این مطلب می توانید برای شما الهام بخش باشد.

 

اندکی درباره پارچه ژاکارد چاپی

معمولا پارچه های دارای الیاف مصنوعی بهترین گزینه برای چاپ هستند. پارچه ژاکارد کجراه نیز در این دسته قرار می گیرد. این پارچه یکی از بهترین گزینه ها برای چاپ طرح های متنوع به حساب می آید. پارچه ژاکارد پرینت با استفاده از ژاکارد کجراه ساده تولید می شود. این پارچه ساده و تک رنگ به عنوان زمینه در اختیار دستگاه های چاپ پارچه پیشرفته قرار می گیرد. معمولا برای چاپ پارچه های نفیس و بادوام از تکنیک چاپ سابلیمیشن استفاده می شود. با استفاده از جوهرهای مخصوص، گرانقیمت و حرارت بالا، طرح های مورد نظر روی پارچه ژاکارد کجراه منتقل می شود. حرارت و فشار بالا باعث می شود طرح چاپ شده به الیاف پارچه نفوذ کند.

اندکی درباره پارچه ژاکارد چاپی

به طور معمول ژاکارد یکی از بادوام ترین پارچه های طرح دار است. پارچه ژاکارد پرینت نیز از این قاعده مستثنی نیست. زیرا با شستشو و استفاده مداوم تغییری در رنگ و بافت این پارچه مشاهده نخواهید کرد. این پارچه تمام ویژگی های جذاب و فوق العاده ژاکارد را دارد. چروک پذیری اندک، ایستایی فوق العاده، وزن کم و تنوع بی نظیر تنها بخشی از این ویژگی ها است. پارچه ژاکارد چاپی می تواند کاربردهای مختلفی داشته باشد. در واقع برای داشتن یک لباس زیبا با این پارچه، تنها به یک مدل ساده و شیک نیاز دارید. توصیه می شود برای دوخت چنین پارچه خیره کننده و پر نقش و نگاری به سراغ الگوهای ساده بروید. با در نظر داشتن این نکته، پارچه شما جلوه بیشتری پیدا خواهد کرد.

5 ایده دوخت پارچه ژاکارد چاپی

اگر به اندازه کافی با ویژگی ها و فرم و بافت پارچه ژاکارد چاپی آشنا شدید، حالا زمان آن رسیده که از آن به بهترین نحو در استایل خود بهره ببرید. این پارچه زیبا با طرح و رنگ های ترند سال می تواند آیتم تغییر دهنده استایل شما باشد. بررسی مدل لباس هایی که می توانید با این پارچه طراحی کنید، می تواند راهنمای خوبی برای داشتن استایلی متفاوت و جدید به حساب آید. در ادامه این مطلب قصد داریم به چند آیتم کاربردی که با ژاکارد پرینت قابل طراحی و دوخت است، بپردازیم.

مانتو کتی با پارچه ژاکارد چاپی

یکی از بیشترین مصارف پارچه ژاکارد طرحدار، در طراحی مانتو است. با توجه به ایستایی متوسط پارچه ژاکارد، معمولا از آن برای دوخت مانتوهای کتی استفاده می شود. این مانتوهای کاربردی با چنین پارچه ای تبدیل به اصلی ترین آیتم استایل شما خواهند شد. به خصوص که در سال های اخیر لباس های طرحدار تبدیل به گزینه های محبوب و پرطرفدار شدند. نقوش خاص و رنگ های برجسته به کار رفته در طراحی این پارچه، یک کت شیک و متفاوت برای شما خواهد ساخت. اگر طرفدار استایل کژوال هستید به شما توصیه می کنیم از رنگ ها نترسید. یک پارچه شلوغ با رنگ هایی مانند نارنجی یا سرخابی انتخاب کنید. چند آیتم ساده و تک رنگ با الهام از پارچه ژاکارد نیز با آن ترکیب کنید. به این ترتیب شما استایلی کژوال و مناسب فعالیت روزمره دارید.

مانتو کتی با پارچه ژاکارد چاپی

اگر مایلید ژول ورن از این پارچه طرحدار خاص در استایل رسمی استفاده کنید، تنها کافی است به دنبال رنگ های مناسب باشید. رنگ های تیره مانند مشکی، سورمه ای و زرشکی برای استایل رسمی مناسب تر هستند. البته اگر به رنگ های روشن علاقه دارید، طیف رنگی بژ استایلی رسمی و متفاوت برای شما خواهد ساخت. به این ترتیب تنها کافی است یک پارچه ژاکارد چاپی با پس زمینه ای مناسب پیدا کنید. اگر اندکی ذوق و جسارت به خرج دهید، خواهید دید این کت با پارچه ژاکارد چاپی، با شلوار جین نیز ست می شود. در واقع به همین دلیل این پارچه به عنوان یکی از کاربردی ترین مدل های ژاکارد به حساب می آید.

دامن های رنگارنگ

یکی از بهترین آیتم هایی که می توانید با آن استایلی خاص خود بسازید، دامن است. یک دامن ساده به آسانی جلوه جدیدی به همه لباس هایی که تا به حال می پوشیدید، می دهد. حالا اگر همین دامن ساده را با با پارچه ای طرحدار مانند پارچه ژاکارد چاپی بدوزید، استایل شما جلوه ای صد چندان پیدا می کند. در سالهای اخیر لباس های طرحدار تبدیل به ترند روز شدند. این لباس های دوست داشتنی هر روز بیش از پیش مورد استقبال قرار می گیرند. طراحان نیز علاقه بیشتری به استفاده از پارچه های شلوغ و پر نقش و نگار نشان دادند. به همین دلیل یک دامن چین دار و نیم کلوش با این پارچه می تواند استایلی مطابق مد روز برای شما بسازد. مخصوصا اگر روحیه ای هنری دارید و مایلید حسن سلیقه خود را در لباس هایی که انتخاب می کنید، نشان دهید.

دامن های رنگارنگ

این دامن های داستایوفسکی راحت بهترین گزینه برای اضافه کردن رنگ های جذاب به استایل کژوال هستند. شما می توانید این دامن ها را همراه با کت، شومیز و حتی مانتوهای مختلف بپوشید. به این ترتیب استایل شیک و متفاوت برای فعالیت های روزمره خود خواهید داشت. از آنجایی که پارچه ژاکارد چاپی چروک پذیری متوسطی دارد، نیاز نیست تمام وقت نگران ظاهر دامن خود باشید. البته از پارچه ژاکارد چاپی می توانید برای دوخت دامن های ماکسی و کاملا فیت بدن نیز استفاده کنید. این مدل دامن ها را اگر با یک شومیز یا مانتوی کتی ترکیب کنید، استایلی شیک و رسمی برای مهمانی های مختلف خواهید داشت. کرپ و حریر جزو بهترین پارچه هایی هستند که می توانید در این استایل رسمی از آنها استفاده کنید.

پیراهن های نیمه رسمی با پارچه ژاکارد چاپی

پیراهن های رسمی زنانه ممکن است برای خانم های طرفدار مد و استایل کژوال کمی کسل کننده به نظر برسد. یکی از جذاب ترین مدل هایی که اخیرا در بازار مشاهده می شود، پیراهن های نیمه رسمی اورسایز ژاکارد است. اگر همچنان این پیراهن ها با ژاکارد کلاسیک و لمه نظر شما را جلب نمی کنند، می توانید از پارچه ژاکارد پرینت در طراحی آنها کمک بگیرید. چنین پیراهنی جلوه ای پر انرژی و دوست داشتنی به استایل شما می دهد. اگر اهل پوشیدن لباس های فانتزی هستید، پیراهن های پف دار و پر چین زیبایی می توانید با این پارچه بدوزید. با توجه به آهار متوسط این پارچه آستین های مدل دار متنوعی با آن می توانید طراحی کنید.

پیراهن های نیمه رسمی با پارچه ژاکارد چاپی

یقه های تولستوی خاص، دکمه های خلاقانه و انواع پاپیون را نیز می توانید با این پارچه طراحی کرده و به لباس خود اضافه کنید. خواهید دید این جزئیات متفاوت تا چه حد بر منحصربه فرد بودن پیراهنی که بر تن کردید موثر است. این پیراهن های ترندی را می توانید در میهمانی های نیمه رسمی با کالج، صندل و کتانی بپوشید. در استایل رسمی مناسب مهمانی های بزرگتر تنها به یک کفش پاشنه بلند و کیف کوچک مجلسی نیاز دارید. چنین پیراهنی با پارچه ژاکارد پرینت هرگز قدیمی نشده و دوام بسیاری بالایی دارد. در نتیجه تا مدت ها می توانید از پوشیدن آن لذت ببرید.

کراپ کت ترندی ژاکارد

کت کراپ ترندی ژاکارد

یکی از جذاب ترین صادق هدایت آیتم هایی که اخیرا طرفداران بسیاری پیدا کرده، کت های کراپ یا نیم تنه است. این کت های کوچک، کاربردی و بامزه مخصوص طرفداران مد است. معمولا از پارچه های تک رنگ برای طراحی چنین کت های استفاده می شود. اما بسیاری از برندهای شناخته شده جهان، در کالکشن های جدید خود برای تابستان پیش رو، از پارچه ژاکارد چاپی استفاده کردند. تنوع خیره کننده این پارچه در طرح و رنگ یکی از دلایل استفاده از آن در طراحی این کت های نیم تنه است. این کت های کوتاه را می توانید با لباس های مختلفی ست کنید. شلوار جین، دامن جین، پیراهن های کتان و بسیاری آیتم دیگر وجود دارد که با این کت های رنگارنگ و خاص ست می شوند. اگر اکسسوری مناسب انتخاب کنید، خواهید دید این کت طرحدار در استایل رسمی نیز می درخشد.

 

پارچه ژاکارد چاپی به عنوان خرجکار

پارچه ژاکارد چاپی به عنوان خرجکار

همواره یکی از کاربردهای پارچه طرحدار، استفاده از آن به عنوان خرجکار است. در واقع شما می توانید از پارچه ژاکارد چاپی برای تزئین لباس های مختلفی استفاده کنید. این پارچه به راحتی با مدل های مختلف ژاکارد و انواع کرپ ترکیب می شود. معمولا توصیه می شود از رنگ زمینه یا رنگ های به کار رفته در پارچه ژاکارد پرینت برای انتخاب پارچه های ساده و تک رنگ کمک بگیرید. استفاده از این پارچه زیبا برای تزئین دور آستین، دور یقه و حاشیه انواع مانتو، کت و پیراهن ایده خوبی برای داشتن لباسی متفاوت است. تنها کافی است متفاوت ببینید و جسور و خلاقانه عمل کنید.

پارچه شانتون مانتویی و آشنایی با انواع آن

پارچه شانتون مانتویی و آشنایی با انواع آن

معرفی-انواع-پارچه-شانتون-مانتویی

حتما تا به حال نام پارچه شانتون را در هنگام خرید مانتو شنیدید. حتی ممکن است همکنون چندین مانتو از این پارچه پرطرفدار در کمد لباس خود داشته باشید. پارچه شانتون در دسته پارچه های مانتویی مناسب تابستان قرار دارد. همانطور که می دانید، پارچه مانتویی مناسب تابستان باید ویژگی های خاصی داشته باشد. در صدر این ویژگی ها، وزن کم و خنکی پارچه قرار دارد. پارچه شانتون مانتویی تمام این ویژگی ها را دارد، علاوه بر این دوام بالای آن نیز یکی از مهمترین ویژگی های این پارچه است. اگر به دنبال یک پارچه مانتویی تابستانی برای استایل روزمره هستید، شانتون نخ می تواند بهترین گزینه برای شما باشد. در ادامه این مطلب ما قصد داریم به مدل های مختلف این پارچه و ویژگی های هر یک بپردازیم. اگر دنیای پارچه های شانتون برای شما جذاب است، مطالعه ادامه این مطلب را از دست ندهید.

پارچه شانتون مانتویی چیست

شانتون به عنوان یکی از محبوب ترین پارچه های تابستانی از الیاف مصنوعی تولید می شود. در واقع درصد بالایی از مدل های مختلف این پارچه دارای الیاف اکرولیک و پلی استر هستند. به همین دلیل پارچه شانتون نخ جایگاه ویژه ای در میان مدل های مختلف این پارچه دارد. معمولا پارچه های دارای الیاف مصنوعی برای فصول گرم توصیه نمی شود. اما شانتون با توجه به بافت خاصی که دارد، بسیار خنک است. بافت تار و پودی، ساده ترین روش بافت پارچه است که باعث می شود هوا به سادگی از میان الیاف عبور کند. شانتون نیز با داشتن چنین بافتی فارغ از جنس الیاف، تنفس پذیری بالایی دارد. به همین دلیل زمانی که شانتون دارای الیاف نخ باشد، می توان آن را به عنوان خنک ترین پارچه تابستان در نظر گرفت.

پارچه شانتون مانتویی چیست

در نتیجه اگر حق تقدم به دنبال پارچه ای برای دوخت مانتو هستید، پارچه شانتون نخ مانتویی برای شما مناسب است. این پارچه اگر دارای الیاف مصنوعی باشد، آبرفت ندارد. چروک پذیری آن نیز بسیار اندک است و به همین دلیل نیاز به اتو کشی مدام هم نخواهید داشت. به راحتی این پارچه را می توانید ساعت های طولانی بپوشید و نگران آهار و زیبایی آن نباشید. علاوه بر این، دوام بالای شانتون یکی از مهمترین ویژگی های آن است. این پارچه در استفاده طولانی مدت تغییر رنگ نخواهد داد. گلوله گلوله نیز نمی شود و حتی بر اثر شستشوی هر روزه تغییری در فرم و الیاف آن ایجاد نمی شود. اگر به دنبال پارچه ای باکیفیت برای استفاده هر روزه هستید، شانتون گزینه ایدئالی برای شما خواهد بود.

با مدل های مختلف پارچه شانتون مانتویی آشنا شوید

تنوع بالای پارچه شانتون مانتویی در طرح و رنگ این امکان را به شما می دهد تا با آن مانتوهای جذابی برای تابستان طراحی کنید. به همین دلیل بد نیست قبل از هر چیز، اندکی بیشتر با این پارچه و مدل های مختلف آن آشنا شوید.

پارچه شانتون مانتویی دو نخ

پارچه شانتون مانتویی دو نخ

این پارچه به طور معمول تک رنگ و کاملا ساده است. مدل های کاملا ساده پارچه شانتون مانتویی دو نخ هستند. یعنی در تولید آنها تنها از دو نخ تار و پودی هم رنگ استفاده شده است. البته جنس این نخ ها ممکن است کاملا پنبه ای یا مصنوعی باشند. در واقع دو یا سه نخ بودن این پارچه تاثیر مستقیمی بر ظاهر و رنگ آن دارد.

 

پارچه شانتون سه نخ

پارچه شانتون سه نخ

همانطور اوراق بهادار که اشاره شد، تعداد نخ ها علاوه بر تراکم پارچه، تاثیر بسیاری بر رنگ آن دارد. این پارچه دوست داشتنی و ساده با اضافه شدن یک نخ رنگی، جلوه زیباتری به خود می گیرد. پارچه شانتون سه نخ معمولا از دو یا سه نخ با رنگ های متفاوت یا متعلق به یک طیف تولید می شود. اگر به پارچه های ساده علاقه دارید و به دنبال جلوه ای متفاوت و ظریف هستید، این پارچه می تواند برای شما مناسب باشد.

پارچه شانتون مانتویی طرحدار

پارچه شانتون بافت و الیاف مناسبی برای طرح چاپی دارد. به همین دلیل از آن برای تولید پارچه مانتویی طرحدار استفاده می شود. زیرا توانایی بالایی در حفظ کیفیت رنگ دارد و در هنگام چاپ با حرارت بالا نیز کاملا مقاوم است. پارچه شانتون حاشیه دار و مدل طرح کاشی دو مدل بسیار کاربردی و دوست داشتنی از این پارچه طرحدار پرفروش است.

پارچه شانتون اسلپ

شانتون اسلپ

اگر به دنبال قشر جزایر ایسلند پارچه ای نازک و نخی هستید، پارچه شانتون اسلپ را به شما توصیه می کنیم. این پارچه از هر نظر مشابه شانتون نخ است اما بسیار نازک تر بوده و اندکی بدن نما به نظر می رسد. اگر قصد دارید از آن برای دوخت مانتو استفاده نمایید، به یک پارچه نخی به عنوان آستر نیاز خواهید داشت. انواع پارچه وال و لینن می توانند آسترهای مناسبی برای این پارچه باشند.

پارچه شانتون اسکاچی

پارچه شانتون مانتویی معمولا زیر دستی برجسته اما کاملا لطیف دارد. شانتون اسکاچی اما همانطور که از نام آن پیداست، کاملا لطیف نیست. در واقع بافت این پارچه در مقایسه با سایر مدل های شانتون، درشت تر است. به همین دلیل توصیه می شود از آن تنها در فصول سرد و خنک مانند بهار و تابستان استفاده نمایید. زبری این پارچه آزاردهنده نیست و می توانید با یک لباس راحت مانند تی شرت آن را بپوشید و از زیبایی این پارچه لذت ببرید.

شانتون کنفی

شانتون کنفی

برخلاف شانتون اسلپ که بافتی متراکم و نازک دارد، شانتون کنفی دارای الیاف برجسته و کنفی شکل است. اگر به پارچه های کنفی یا لینن علاقه دارید، این مدل از پارچه شانتون مانتویی هم می تواند برای شما مناسب باشد. ایستایی این پارچه اندکی نسبت به مدل های دیگر شانتون بیشتر است. شما می توانید از آن برای دوخت شلوار و کت نیز استفاده نمایید. مخصوصا اگر استایلی راحت و کژوال را می پسندید.

پارچه شانتون ترک

ترکیه مرسدس بنز میباخ به عنوان یکی از بزرگترین تولید کنندگان پارچه در سراسر جهان شناخته می شود. به دلیل نزدیکی ایران به ترکیه، شما می توانید مرغوب ترین پارچه های ترک را با قیمتی مناسب تهیه کنید. پارچه شانتون ترک با تنوع بالایی در بازار موجود است و می توانید با آن لباس های بادوامی برای خود طراحی نمایید.

5 نکته برای خرید پارچه شانتون نخ مانتویی

اگر برای دوخت مانتو تابستانی خود ترغیب شدید که پارچه شانتون بخرید، بد نیست نکاتی را در نظر داشته باشید. این نکات به شما کمک می کنند خرید بهتری را تجربه کنید.

به الیاف پارچه شانتون مانتویی توجه کنید

همانطور که گفته شد، شانتون معمولا از الیاف مصنوعی تولید می شود. البته پارچه شانتون نخ یکی از پرفروش ترین پارچه های موجود در بازار است. اما اگر شناختی از الیاف پارچه ندارید، بهتر است در هنگام خرید به دقت الیاف آن را بررسی کنید. حتی می توانید با فروشنده مشورت کرده و به دنبال بهترین الیاف برای مدل لباس مورد نظر خود باشید.

یک مدل مانتو مناسب انتخاب کنید

معمولا مانتوهای تابستانی اورسایز و گشاد هستند. این مدل ها باعث می شوند هوا به راحتی بین الیاف و لایه های مختلف لباس جریان داشته باشد. با توجه به اینکه پارچه شانتون مانتویی کشسانی ندارد، کاملا برای دوخت چنین مانتوهایی مناسب است. دوخت لباس های تنگ با این پارچه می تواند ریسک آسیب دیدن الیاف آن را بالا ببرد. زیرا بافت تار و پودی شانتون بر اثر کشش زیاد در قسمت درزها ممکن است پاره شده یا حداقل آسیب ببیند.

طرح مناسب فرم اندام خود را پیدا کنید

اگر اضافه وزن دارید و مایلید لاغرتر به نظر برسید پارچه شانتون مانتویی طرحدار برای شما چندان مناسب نیست. اگر به لباس های طرحدار علاقه دارید، می توانید مدل های حاشیه دار را انتخاب کنید. البته طرح ها ریز و عمودی نیز برای شما مناسب است. طرح های درشت و افقی باعث می شود کمی کوتاه تر به نظر برسید.

در مورد آبرفت پارچه سوال بپرسید

پارچه شانتون مانتویی به دلیل داشتن الیاف مصنوعی معمولا آبرفت ندارد. اما در مدل های تمام نخ این پارچه ممکن است شاهد اندکی آبرفت باشید. اگر در شناخت پارچه چندان تخصص ندارید، توصیه می شود حتما در این مورد از فروشنده سوال کنید. آبرفت پارچه ممکن است در دوخت نهایی لباس شما تغییر سایز ایجاد کند.

خلاقانه عمل کنید

در هنگام خرید پارچه شانتون می توانید با ترکیب آن با پارچه های مختلف، لباس های فوق العاده ای طراحی کنید. شانتون طرحدار به سادگی با شانتون ساده و انواع کرپ ترکیب می شود. مدل های ساده این پارچه را نیز می توانید با پارچه های طرحداری مانند لینن سوزن دوزی ست کنید. در هنگام خرید پارچه شانتون تنها کافی است کمی خلاقانه عمل کنید. خواهید دید با این پارچه ساده و دوست داشتنی لباس های متنوع و بی نظیری می توان طراحی کرد.

پارچه شانتون نخ و انواع مدل مانتو رسمی

پارچه شانتون نخ و انواع مدل مانتو رسمی

پارچه شانتون نخ یکی از پارچه ‌های محبوب و با کیفیت در دنیای مد و فشن است. این نوع پارچه به دلیل زیبایی، مقاومت و لطافت خود، برای تولید انواع مدل‌های مانتو رسمی بسیار مناسب است. در این مقاله، به بررسی انواع مدل‌ های مانتو رسمی با پارچه شانتون نخ خواهیم پرداخت. از مدل‌های ساده و کلاسیک تا طرح‌های به روز و مدرن، هر یک با طرح و سبک خود، می‌توانند به شما ظاهری شیک و خاص بدهند.

انواع مدل های مانتو شانتون نخ رسمی و جذاب شامل انواع مدل های دکمه دار، مانتوهای جلوباز، مانتوهای کلاسیک، مانتوهای چندتکه و مانتوهای آستین سه ربع می شوند. یکی از ایده های جذاب برای دوخت مانتو رسمی و شیک شانتون نخ، گلدوزی کردن روی قسمت هایی از مانتو است. برای مثال می توانید روی سر آستین ها و یقه های مانتو را با گلدوزی های برزیلی زیبا مزین کنید.

یکی دیگر از ایده های دوخت مانتو رسمی با پارچه شانتون نخ، دوخت مانتوهای ترکیبی با پارچه های دیگر است. در طراحی این مدل مانتوهای رسمی و شیک می توانید از انواع مدل پارچه های طرح دار مانند پارچه های هندسی و پارچه های گلدار استفاده کنید. در انتخاب پارچه طرحدار دقت کنید که تراکم آن با پارچه شانتون نخ، در یک اندازه باشند.

اگر طرفدار استایل های شیک و مینیمال هستید و می خواهید یک مانتوی ساده و رسمی شانتون نخ بدوزید، مانتوهای شانتون نخ با نواردوزی های ظریف را به شما پیشنهاد می کنیم. در طراحی این مانتوها می توانید از قسمت بالای مانتو تا پایین آن را نواردوزی های ظریفی بدزوید. همچنین سر آستین مانتو را هم می توانید نوار دوزی انجام دهید.

مدل مانتو جلو بسته دکمه ‌دار با پارچه شانتون نخ

مدل مانتو جلو بسته دکمه ‌دار با پارچه شانتون نخ

این یکی از قوم ژرمن مدل‌های پرطرفدار مانتو شانتون، مانتوهای جلو بسته دکمه دار است. این مانتوها برای مجالس رسمی نیز پیشنهادی عالی است. طراحی ساده و مناسب این مدل مانتوها، آن را برای رویدادها و مجالس رسمی انتخاب مناسبی می‌کند. برای ایجاد ظاهری شیک و خاص، از پارچه شانتون نخ با بافت صاف و خاص استفاده می‌شود. یکی از ایده های جذاب در طراحی این مدل مانتوهای رسمی، دوخت دکمه های مخفی برای آن  ها است.

مانتو رسمی شانتون نخ جلو باز

مانتو رسمی شانتون نخ جلو باز

طراحی این مدل مانتوهای رسمی به صورت جلوباز است. طراحی جلوباز به مانتو ظاهری مدرن و خلاقانه می‌بخشد. بسته به سلیقه تان، می‌توانید از یک زیپ نمادین با جزئیات بزرگ یا از دکمه‌ های زیبا برای دیزاین مانتو استفاده کنید. پارچه شانتون نخ با رنگ ‌های جذاب، برای دوخت این مدل برای رویدادهای رسمی مناسب است. لباس زیری مانتوی خود را می توانید با رنگ مانتو ست کنید. برای مثال می توانید رنگ مانتو و لباس زیر آن را در یک هارمونی انتخاب کنید.

مانتو رسمی شانتون دو رنگ

مانتو رسمی شانتون دو رنگ

یکی دیگر از فئودالیسم ایده های دوخت با پارچه شانتون نخ، استفاده از دو رنگ متفاوت از این پارچه برای دوخت مانتو است. در طراحی این مدل مانتو می توانید آستین ها و جیب های مانتو را با یک پارچه رنگ دیگر بدوزید. این مدل مانتوهای دو رنگ نیز انتخابی عالی برای مهمانی و مراسم های مختلف هستند.

ایده دوخت مانتو کلاسیک رسمی با پارچه شانتون نخ

پارچه شانتون نخ مشکی یکی از بهترین پارچه ها برای دوخت مانتوهای شیک و کلاسیک است. با این پارچه می توانید مانتوهای کلاسیک رسمی ترند را بدوزید. اگر طرفدار استایل مینیمال هستید، می توانید انواع مانتوهای ساده شانتون نخ با طراحی ساده بدوزید. در طراحی این مانتو می توان یک نوار باریک و ظریف دوخت. برای مثال از قسمت بالای مانتو تا پایین آن با یک نوار ظریف بدوزید. همچنین روی آستین مانتو را هم می توانید نوار دوزی کنید. در استایل های مینیمال و ساده بهتر است که از نواردوزی های ساده و مینیمال استفاده کنید.

مانتوهای رسمی ترکیبی طرحدار و ساده با پارچه شانتون نخ

اگر به دنبال یک مانتو با طرحی بی‌نظیر و شگفت‌انگیز هستید، مدل ‌های ترکیبی مانتو رسمی شانتون نخ با پارچه های طرحدار است. پارچه های طرحدار با طرح های هندسی انتخابی ایده آل برای ترکیب کردن با پارچه ساده در دوخت مانتوهای مجلسی هستند. در ترکیب کردن پارچه شانتون با سایر پارچه های دقت داشته باشید که پارچه ای را انتخاب کنید که تراکمی مشابه با پارچه شانتون نخ داشته باشد.

مانتوهای رسمی ترکیبی طرحدار و ساده با پارچه شانتون نخ

پارچه های رشته کوه آلپ طرحدار هندسی در ترکیب با پارچه های شانتون نخ ساده می توانند یک ترکیب ایده آل و جذاب را در استایل های رسمی برای شما خلق کنند. اما اگر به طرح های گلدار هم علاقه دارید می توانید از آن ها برای ترکیب کردن با پارچه شانتون نخ ساده استفاده کنید. در طراحی این مدل مانتوها می توانید قسمت سر آستین و روی یقه های لباس را با پارچه طرحدار گل گلی بدوزید.

 مانتوهای بلند و رسمی شانتون

مانتوهای شانتون پارینه سنگی نخ بلند می توانند یکی از مانتوهای رسمی و کاربردی شما باشند. در طراحی این مانتوها قد مانتو تا زیر زانو در نظر گرفته می شود. ست کردن آیتم هایم مناسب برای همراهی با این مانتو بسیار حائز اهمیت است. برای مثال برای مجلسی تر شدن تیپتان می توانید از کفش پاشنه بلند استفاده کنید. همچنین در این استایل ها می توانید رنگ کفش و کیف و شالتان را با یکدیگر ست کنید.

مانتو شانتون رسمی با آستین های سه ربع

این مدل مانتوهای رسمی و شیک شانتون به صورت آستین سه ربع طراحی شده اند. آستین کوتاه این مدل مانتو باعث جلوه زیباتر و مدرن تر مانتو می شود. این مدل مانتوهای رسمی را می توانید با  یقه مربع و زیپ در قسمت جلو طراحی کنید.

مانتو شانتون رسمی گلدوزی شده

جالب است بدانید که پارچه شانتون نخ برای دوخت انواع گلدوزی های ظریف و شیک مناسب است. این ایده جذاب را می توانید در دوخت مانتوهای رسمی پیاده کنید. برای مثال روی آستین های مانتو را با گلدوزی های برزیلی ظریف بدوزید. در این مدل مانتو بهتر است که آستین های مانتو را به صورت آستین مچی بدوزید. این مدل به دلیل طراحی دست‌دوزی و جزئیات زیبا، جذابیت خاصی دارد و برای مجالس و رویدادهای رسمی مناسب است. همچنین می توانید روی یقه و جیب های مانتو را هم گلدوزی کنید.

سخن آخر

شانتون نخ یکی از کاربردی ترین پارچه ها برای دوخت انواع مانتوهای زنانه و دخترانه است. جالب است بدانید که این پارچه برای دوخت مانتوهای رسمی نیز بسیار ایده آل است. با این پارچه می توانید انواع مانتوهای رسمی دکمه دار، جلو باز، آستین سه ربع، زیپی، گلدوزی شده و … را بدوزید. در این مطلب ایده های دوخت انواع مانتوهای رسمی با شانتون را پیش رویتان قرار دادیم.

یکی از ایده های جذاب در دوخت مانتوهای رسمی با شانتون نخ، دوخت مانتوهای چند تکه با این پارچه است. در طراحی این مدل مانتو می توانید از دو رنگ پارچه شانتون در دوخت استفاده کنید. بهتر است که دو رنگ مکمل و خوش هارمونی با یکدیگر را انتخاب کنید تا ترکیبی زیبا و چشم نواز داشته باشد. از زیر مانتوهای جلوباز رسمی شانتون نخ نیز بهتر است یک لباس با رنگ مناسب بپوشید. بر اساس فصلی که در آن قرار دارید می توانید لباس مناسب را انتخاب کنید. برای مثال شومیزهای مجلسی هم می توانند ایده ای جذاب در کنار این مانتوها باشند.

پارچه شانتون نخ امکان دوخت مانتوهای مجلسی با مدل های گوناگونی را به شما می دهد؛ بر اساس سلیقه و سبک خود، می توانید بهترین آن ها را انتخاب کنید تا در هر مناسبت رسمی یک مانتوی ایده آل داشته باشید.

مانتوهای رسمی شانتون نخ از مدل‌های ساده و کلاسیک تا مدل های دکمه‌ دار و جلو باز را شامل می شوند. بر اساس سلیقه و سبک شما، می‌توانید مدلی را انتخاب کنید که بهترین نتیجه را در ظاهر و شیکی شما به ارمغان بیاورد. همچنین، مهم است به رنگ مناسب مانتو نیز دقت داشته باشید تا به پوست شما بیاید. شانتون نخ برای دوخت مانتوهای کلاسیک و ترندی هم بسیار عالی می باشد.

پارچه لینن سوزن دوزی و 5 مدل مانتوی تابستانی شیک

پارچه لینن سوزن دوزی و 5 مدل مانتوی تابستانی شیک

پارچه-لینن-سوزن-دوزی-و-5-مدل-مانتوی-تابستانی-شیک

پارچه لینن سوزن دوزی یکی از ترندهای تابستان امسال است. تنوع بی نظیر و ظرافت خیره کننده این پارچه باعث شده است طراحان بتوانند از آن در طراحی لباس های مختلف بهره ببرند. در نتیجه کاملا قابل تصور است که این پارچه به پرفروش ترین پارچه سال تبدیل شود. لینن ویژگی های بی نظیری دارد و به عنوان اولین پارچه تولید شده توسط بشر، هرگز محبوبیت خود را از دست نداده است. این روزها با طرح های سوزن دوزی، این پارچه از همیشه محبوب تر بوده و جایگاه خود را در صنعت مد بازیافته است.

 

اگر به دنبال پارچه ای برای دوخت مانتوی تابستانی هستید، پارچه لینن سوزن دوزی می تواند گزینه ای بی رقیب برای شما باشد. در ادامه این مطلب شما با پارچه لینن سوزن دوزی و ویژگی های آن بیشتر آشنا می شوید. علاو بر این، اگر هنوز مدل مانتوی تابستانی خود را انتخابی نکردید، با 5 مدل مانتو شیک و کاربردی نیز آشنا خواهید شد. مطالعه ادامه این مطلب می تواند راهنمای خوبی برای داشتن استایلی فریبنده در تابستان باشد.

اندکی درباره پارچه لینن سوزن دوزی

اگر چندان اهل خرید پارچه نباشید، شاید این سوال برای شما پیش بیاید که پارچه لینن سوزن دوزی چیست یا چه تفاوتی با سایر مدل های لینن دارد. پارچه لینن سوزن دوزی یکی از قدیمی ترین پارچه های طراحی شده با دست است. امروزه این پارچه با به کار گیری الیاف و تزئینات جدید، دوباره به دوران اوج خود بازگشته است. همانطور که می دانید، در تولید این پارچه از لینن های ساده و تک رنگ استفاده می شود. سپس با استفاده از الیاف لمه و ابریشم، سوزن دوزی های فوق العاده ای روی آن صورت می گیرد. این سوزن دوزی ها معمولا به صورت دستی روی این پارچه اجرا می شود. در نتیجه می توانید این پارچه را در دسته پارچه های نفیس قرار دهید.

پارچه-لینن-سوزندوزی

اگر به مانتوهای طرحدار هدست علاقه دارید و به طور کلی مایلید نگاه ها را به سمت خود جلب کنید، این پارچه برای شما مناسب خواهد بود. معمولا چنین پارچه های زیبایی، ضخامت بالایی دارند. در واقع به طور معمول کارهای دستی روی پارچه های سنگین و ضخیم زمستانی انجام می شود. اما این پارچه سبک ترین و خنک ترین پارچه طرحداری است که می توانید برای تابستان انتخاب نمایید. یکی از جذاب ترین ویژگی های پارچه لینن سوزن دوزی، کاربردی بودن آن است. شما می توانید با اندکی جسارت و حسن سلیقه از این پارچه در طراحی مانتوهای مختلف استفاده نمایید. در ادامه مطلب قصد داریم شما را با 5 مدل مانتو زیبا برای تابستان با این پارچه، آشنا کنیم.

5 مانتو تابستانی با پارچه لینن سوزن دوزی

مانتو معمولا اصلی ترین آیتم استایل یک خانم ایرانی است. به همین دلیل زمان زیادی برای پیدا کردن یک مانتوی مناسب صرف می شود. اگر اهل پوشیدن مانتوهای شخصی دوزی شده باشید، علاوه بر مدل مناسب باید به دنبال پارچه نیز بگردید. پارچه لینن سوزن دوزی می تواند بهترین انتخاب شما باشد. در ادامه قصد داریم چند مدل مانتو کاربردی و جدید را نیز به شما معرفی کنیم.

مانتو کتی با پارچه لینن سوزن دوزی

مانتوهای کتی در چند سال اخیر ناگهان مورد استقبال قرار گرفتند. در ابتدا تنها خانم های طرفدار استایل رسمی این مانتو را می پوشیدند. اما با طرح های خلاقانه ای که به بازار عرضه شد، این مانتوهای کاربردی جای خود را در استایل کژوال نیز باز کردند. اگر به دنبال یک مانتو زیبا با پارچه لینن سوزن دوزی هستید، مانتو کتی می تواند برای شما ایدئال باشد. با انتخاب یک پارچه با طرح مناسب و یک مدل مانتوی مناسب می توانید یکی از زیباترین مانتوهای خود را داشته باشید. برای استایل رسمی معمولا الگوهای قدیمی کت پیشنهاد می شود. کت های بلندی که کاملا متناسب با سایز شما و همراه با یقه های بزرگ باشند. در این استایل به شلوارهای کرپ نیاز دارید. البته دامن های حریر نیز با چنین کتی کاملا تناسب دارند. یک کفش پاشنه بلند یا کالج می تواند این استایل را تکمیل کند.

مانتو کتی با پارچه لینن سوزن دوزی

برای استایل کژوال، کت های میکروفون کوتاه با الگوهای جدید و اورسایز توصیه می شود. این کت ها معمولا آستین های مدل دار دارند. در بسیاری از مدل ها یقه دیده نمی شود. مدل های کمربندی را نیز می توانید در میان کت های کژوال با پارچه لینن سوزن دوزی ببینید. در استایل کژوال می توانید این پارچه را با جین و کتان ست کنید. دامن های کتان و رنگارنگ به همراه کفش های کتانی نیز برای دختر خانم های جوان می تواند استایلی درخشان بسازد. در نتیجه مشاهده می کنید که مانتو کتی با این پارچه، محدودیتی در ترکیب استایل برای شما ایجاد نخواهد کرد.

مانتو کفتان

مانتو کفتان یکی از جدیدترین مدل های مانتویی است که می توانید در بازار مشاهده کنید. اگر برای شما این سوال پیش آمده است که مانتو کفتان چیست، باید گفت این مانتو بلند و کاملا جلو بسته است. این مانتوها فرمی پیراهنی شکل دارند و از قسمت یقه پوشیده می شوند. اگر مانتوهایی که همیشه در بازار می بینید برای شما کسل کننده شدند، این مدل کاملا نظر شما را جلب خواهد کرد. مخصوصا که فرم آن کاملا برای روزهای گرم تابستان مناسب است. این مانتوی خنک و دوست داشتنی با پارچه لینن سوزن دوزی می تواند تمام چیزی باشد که برای تابستان امسال نیاز دارید. مخصوصا اگر در شهرهای گرمسیری زندگی می کنید یا قصد سفر به این شهرها را دارید.

مانتو کفتان

در طراحی کفتان امواج الکترومغناطیس معمولا از پارچه لینن سوزن دوزی به عنوان خرجکار استفاده می شود. در واقع تنها بخش هایی از این مانتو با این پارچه تزئین می شود. اما اگر شما به دنبال مانتویی چشمگیرتر هستید، می توانید از این پارچه بدون دخل و تصرف برای دوخت کفتان استفاده نمایید. به این شکل یک مانتوی کفتان زیبا متناسب با سلیقه خاص خود دارید. این مانتوی طرحدار و خیره کننده را با آیتم های ساده و تک رنگ ست کنید. یک صندل و کیف بزرگ به سادگی این استایل راحت و روزمره را برای شما تکمیل می کند.

مانتو پیراهنی بلند

مانتو پیراهنی بلند

پیراهن های بلند آمپلیفایر دکمه دار یکی از بهترین جایگزین های مانتوی ساده در سالهای اخیر است. این پیراهن های متنوع چین دار و زیبا بسیار کاربردی هستند. در واقع در فصل گرما هم می توانند یک لباس مناسب برای دورهمی های شما باشند و همه به عنوان مانتو مورد استفاده قرار گیرند. این پیراهن های کوتاه و بلند را می توانید همراه با شلوارهای چسب مانند جین و کتان یا لگ بپوشید. اضافه کردن بند، کمربند، دکمه های خاص و یقه های مدل دار یکی از بهترین روش ها برای طراحی یک مانتو خاص است. با توجه به پارچه ای که برای این مدل پیراهن انتخاب می کنید، می توانید آن را با کفش و کیف های مختلف ست کنید. البته این پیراهن ها به طور معمول استایلی نیمه رسمی دارند. شما می توانید در استایل های مختلف اکسسوری های متفاوتی را با آن ست کنید.

برای خرید پارچه لینن سوزن دوزی هندی کلیک کنید

مانتو عروسکی چین دار

مانتو عروسکی چین دار

پارچه های چندانی برای طراحی مانتوهای عروسکی در بازار موجود نیست. در واقع این مانتوها با چین و پف زیاد معمولا به یک پارچه ساده نیاز دارند. اما اگر شما به این مانتوهای بامزه علاقه دارید و به دنبال یک پارچه طرحدار برای دوخت آن هستید، پارچه لینن سوزن دوزی می تواند انتخاب خوبی باشد. البته اگر قصد دارید از این پارچه به عنوان پارچه اصلی استفاده کنید، بهتر است آن را با پارچه های ساده ترکیب کنید. به عنوان مثال برای طراحی چین، حاشیه یا کمربند و سر آستین ها از لینن ساده کمک بگیرید. اگر قصد دارید چنین مانتوی خاص و پر کاری را بپوشید، بهتر است سایر لباس ها و اکسسوری ها را کاملا ساده انتخاب کنید. این مانتو را به عنوان آیتم اصلی و مرکز استایل خود در نظر بگیرید. این سبک مانتو برای عروس خانم ها و خانم های ریز جثه کاملا ایدئال است.

مانتو عبایی با پارچه لینن سوزن دوزی

مانتو عبایی با پارچه لینن سوزن دوزی

مانتوی عبایی ترند سالهای گذشته است. البته طراحان موفق شدند با استفاده از پارچه های جذاب و جدید همچنان این مدل مانتو را در صدر پرفروش ترین مدل ها حفظ کنند. اگر به مانتوهای ساده و بدون دکمه علاقه دارید، این مانتوی دوست داشتنی با پارچه لینن سوزن دوزی می تواند دوست شما در روزهای گرم باشد. همانطور که می دانید، این مانتوی اورسایز بسیار خنک است. شما می توانید برای زیر آن انواع بلوز شلوار و پیراهن را امتحان کنید. فرم گشاد و راحت این مانتو به استایل شما جلوه ای تابستانی و شیک خواهد داد. شما حتی می توانید آن را همراه با دامن و کفش پاشنه بلند بپوشید. این مانتوی کاربردی هیچ محدودیتی برای شما ایجاد نخواهد کرد زیرا به راحتی با لباس های مختلف ست می شود.