راهنمای خرید پارچه شانتون نخ

راهنمای خرید پارچه شانتون نخ

راهنمای خرید پارچه شانتون نخ

اگر شما نیز قصد دارید با این دو پارچه فوق­ العاده آشنا شوید، این مقاله را از دست ندهید.­

به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر، استایل و پوشش هر فرد در نگاه اول بیانگر سلیقه و شخصیت اوست. همه ما می‌دانیم برای داشتن یک استایل جذاب انتخاب پارچه اولین و مهمترین قدم است. با انتخاب یک پارچه مناسب و زیبا میتوانید یک اثر هنری برای خود خلق کنید. انتخاب پارچه در نگاه اول کار راحتی به نظر می رسد. اما اگر به دنبال داشتن یک لباس راحت و در عین حال زیبا برای روزهای گرم سال هستید باید کمی هوشمندانه عمل کنید.


استایل و پوشش هر فرد در نگاه اول بیانگر سلیقه و شخصیت او است. همه ما می‌دانیم برای داشتن یک استایل جذاب انتخاب پارچه اولین و مهمترین قدم است. با انتخاب یک پارچه مناسب و زیبا می توانید یک اثر هنری برای خود خلق کنید. انتخاب پارچه در نگاه اول کار راحتی به نظر میرسد. اما اگر به دنبال داشتن یک لباس راحت و در عین حال زیبا برای روزهای گرم سال هستید باید کمی هوشمندانه عمل کنید.

در این متن قصد داریم شما را با دو نوع از پارچه های حیاتی برای این فصل از سال آشنا کنیم. دو نوع پارچه پرفروش و در عین حال زیبا، کاربردی و در عین حال خنک. تهیه لباس با این دو پارچه نیاز اصلی کمد لباس هر خانمی است. پس اگر شما نیز قصد دارید با این دو پارچه فوق العاده آشنا شوید، این مقاله را از دست ندهید.

پارچه شانتون نخ انتخاب زیبا پسندان


فصول گرم سال همه ما را به فکر داشتن لباسی خنک با پارچه زیبا می اندازد. انتخاب پارچه مناسب در میان تنوع بالای پارچه های موجود در بازار کار راحتی نیست. پارچه های خنک در این فصل ها جز پرفروشترین اجناس محسوب می شوند. اگر شما نیز در این روزها برای انتخاب پارچه نیاز به راهنمایی دارید، همراه ما باشید. یکی از پارچه های پرفروش پارچه شانتون نخ است. خرید پارچه شانتون نخ از جمله اقدامات ضروری برای فصل تابستان است. وقتی صحبت از خرید پارچه شانتون نخ می شود، صحبت از یک انتخاب بی نظیر است. در واقع یک انتخاب عالی برای خانوم های خوش پوش و با سلیقه، خرید پارچه شانتون نخ است. زیبایی، سبکی، خنک بودن و طرحهای زیبا، هر کسی را برای خرید پارچه شانتون نخ به وجد می آورد.

آشنایی با پارچه شانتون نخ

پارچه شانتون نخ به بافت درشت و الیاف با کیفیت معروف است. پارچه شانتون از الیاف مرغوب تهیه شده و در بلند مدت کیفیت خود را از دست نمیدهد. زیبایی و تنوع این پارچه شما را برای خرید پارچه شانتون نخ مصمم تر میکند. با خرید پارچه شانتون نخ میتوانید چندین مانتو یا شومیز خنک متناسب با سلیقه خود طراحی کنید. پارچه شانتون نخ بافت لطیف با ایستایی منحصر به فردی دارد. همین ویژگیهای جذاب خرید پارچه شانتون نخ را گزینه اول در انتخاب پارچه قرار می دهد.

طرح و نقش برجسته این پارچه یکی دیگر از دلایل خرید پارچه شانتون نخ می تواند باشد. زیبایی چشم نواز پارچه شانتون نخ برای شما یک استایل خاص به ارمغان میآورد. پارچه شانتون نخ با تنوع بالا، هر سلیقه ای را میتوانید، راضی کند. به علت ایستایی این پارچه هیجان انگیز میتوانید در تهیه کت و شلوار، دامن و لباسهای دیگر خود نیز بهره ببرید.

عجله نکنید؛ این همه ویژگی های پارچه شانتون نخ نیست. چیزی که ما را برای خرید پارچه شانتون نخ مصمم تر می کند چروک پذیر نبود این پارچه است. شما با خرید پارچه شانتون نخ به سرعت متوجه این موضوع میشوید. به محض چروک شدن، پارچه به سرعت به حالت اولیه خود با می گردد.

خنکی پارچه شانتون نخ و در عین حال بدن نما نبودن آن استفاده از آن را برای خانم های شاغل نیز امکانپذیر میکند. خرید پارچه شانتون نخ ویژگی مهم دیگری نیز دارد؛ مقاوم بودن. بله درست شنیدید مقاوم بودن پارچه شانتون نخ از آبرفت آن جلوگیری میکند. پارچه شانتون نخ از الیاف نخ با درصد پایین تهیه شده. به همین سبب بعد از شستو شو آبرفت ندارد. در روزهای گرم سال که مرتب، مجبور به شست و شوی لباس خود هستیم، این ویژگی بسیار حیاتی است.

تمامی این این ویژگیها در کنار قیمت پارچه شانتون مانتویی و تنوع آن قرار دارد. مناسب بودن قیمت پارچه شانتون مانتویی نیز از نکات مثبت این پارچه محسوب میشود. برای تهیه پارچه شانتون نخ میتوانید از با اطمینان خاطر از سایت پارچه استفاده کنید. همچنین برای اطلاع از قسمت پارچه شانتون مانتویی نیز از طریق فروشگاه پارچه، می توانید اقدام کنید.

پارچه کتان لمه انتخابی منحصر به فرد

خرید پارچه کتان لمه

دومین پیشنهاد ما به شما خرید پارچه کتان لمه است. حتما اسم پارچه کتان به گوش شما خورده است. با شنیدن این اسم پارچه های کتان ساده در ذهن شما نقش میبندند. که انصافا در عین سادگی زیبا و پر کاربرد نیز هستند. اما ما به‌ دنبال پارچه‌ ای با شکل و شمایل پرزرق و برق هستیم. با شروع مهمانی ها و دورهمی های تابستانه انتخاب پارچه مناسب برای لباس کمی سخت است. تهیه لباسی که زیبایی و راحتی را در کنار هم داشته باشد. بسیاری از خانم های جوان و دختران شیک پوش به دنبال پارچه ای خنک و در عین حال شکیل هستند. پیدا کردن این پارچه شاید کمی دشوار به نظر برسد. ما در اینجا برای شما پیشنهاد هیجان انگیزی داریم. در هوای گرم تابستان خرید پارچه کتان لمه میتواند یک لباس زیبا و در عین حال رسمی برای شما به ارمغان آورد. خرید پارچه کتان لمه و دوخت آن برازنده خانم های شیک پوش و خوش سلیقه است.

آشنایی به پارچه کتان لمه

پارچه های کتان ساده، بافتی مات و ساده دارند. با کمی تغییر در نوع الیاف و بافت آن و اضافه کردن الیاف مصنوعی نوعی دیگر از پارچه کتان تولید می شود. پارچه کتان اگر کمی براق به نظر برسد به آن کتان لمه می گویند. پارچه کتان لمه با اضافه کردن الیاف فلزی مصنوعی در عین سادگی کمی شاین دار به نظر میرسد. زیبایی و شاین دار بودن پارچه کتان لمه از یکسو ظرافت و لطافت آن از سوی دیگر، باعث شده است تا افراد زیادی تمایل به خرید پارچه کتان لمه نشان دهند. بعد از خرید پارچه کتان لمه ممکن است احساس کنید کمی خشک به نظر میرسد. اما پس از شستوشو، حالت ایستایی خود را کمی از دست می‌دهد. پس از خرید پارچه کتان لمه می توانید آن را یکبار بشویید تا نرم و لطیف شود.

اگر به‌دنبال پارچه مناسب برای مهمانی های رسمی خود هستید در ادامه با ما باشید. شما برای مهمانی های خود باید به دنبال پارچه ای خاص و زیبا باشید. در عین حال باید در نظر داشته باشید که پارچه شما بافت مناسبی داشته باشد. پیشنهاد می‌کنیم برای تهیه لباس خود از خرید پارچه کتان لمه غافل نشوید. خرید پارچه کتان لمه، یکی اقدام ضروری برای خوش استایل به نظر رسیدن است.

قیمت پارچه شانتون مانتویی

در هوای گرم تابستان با خرید پارچه کتان لمه احساس خنکی خواهید کرد. کافیست یکبار این پارچه را تهیه کنید و از راحتی آن در فصل تابستان لذت ببرید. پارچه کتان لمه به دلیل بافت درشتی که دارد تنفس پذیر است و از تعریق زیاد جلوگیری میکند. پارچه کتان لمه قابلیت جذب آب فوق العاده ای دارد. به همین سبب قبل از احساس رطوبت آب از طریق پارچه جذب خواهد شد. بنابراین اگر پوست حساسی دارید پیشنهاد ما این است، حتما خرید پارچه کتان لمه را امتحان کنید. الیاف کتان برای پوستهای حساس بهترین گزینه است. با خرید پارچه کتان لمه از پوست خود محافظت خواهید کرد.

امروزه لباسهای اووِر سایز بسیار مورد استقبال قرار گرفته است. یک انتخاب ویژه برای این سبک از لباسها خرید پارچه کتان لمه است.

در هنگام خرید پارچه کتان لمه متوجه درخشنگی خاص این پارچه خواهید شد. میتوانید از این پارچه مرغوب برای دوخت لباس شب نیز بهره ببرید. همچنین پارچه کتان لمه را میتوانید به عنوان پارچه مکمل به کار ببرید.

حالت ایستایی خاصی که در پارچه کتان لمه وجود دارد، در کمتر پارچه ای پیدا میکنید. از این ویژگی میتوانید به نفع خود بهره ببرید. برای دوخت آستین های پفکی، دامن های پف دار و حتی یقه های ایستاده، خرید پارچه کتان لمه انتخاب هوشمندانه ای است.

منبع : راهنمای خرید پارچه شانتون نخ

با پارچه لینن طرحدار چی بدوزیم + عکس

با پارچه لینن طرحدار چی بدوزیم + عکس

تنوع زیاد پارچه های موجود در بازار ممکن است در زمان خرید شما را دچار سردرگمی کند. پارچه های زیادی در بازار وجود دارند که بعضی از آن ها پرفروش و محبوب بوده و بعضی دیگر طرفداران کمی دارند. معمولا پارچه ها به دلیل کیفیت بالا و کاربرد زیادی که دارند در بین مردم یک جامعه محبوب می شوند. یکی از پارچه های محبوب و پرفروشی که حتما اسم آن را تا امروز شنیدید، پارچه لینن است. پارچه لینن انواع متفاوتی دارد. در میان زیر مجموعه های لینن، پارچه لینن طرحدار از محبوبیت خاصی برخوردار است.


پارچه لینن طرحدار را اینگونه بدوزید

پارچه لینن طرحدار کیفیت بی نظیری دارد. تنوع فوق العاده این پارچه از دیگر نکات مثبت آن محسوب می شود. اما چیزی که پارچه لینن طرحدار را تا این اندازه محبوب کرده، کاربردی بودن آن است. امروز و در اینجا قصد داریم شما را با آیتم های مختلفی که می توانید با این پارچه دوست داشتنی بدوزید، آشنا کنیم.

 


 

پیراهن های اورسایز و جذاب با پارچه لینن طرحدار

با فرا رسیدن فصل تابستان و گرم شدن هوا تمایل خانم ها برای خرید لباس های گشاد و اورسایز چندین برابر می شود. یکی از پرفروش ترین آیتم ها در فروشگاه های لباس زنانه، پیراهن ها اورسایز هستند. همانطور که از ظاهر آن ها مشخص است، این پیراهن ها بسیار راحت بوده و می تواند به یکی از پرکاربردترین و دوست داشتنی ترین لباس های کمد شما تبدیل شود. کاربرد این پیراهن ها در روزهای گرم سال و فصل تابستان بسیار زیاد است.

پیراهن-های-اورسایز-و-جذاب-با-پارچه-لینن-طرحدار

برای دوخت این پیراهن ها شما در قدم اول به پارچه ای احتیاج دارید که خنک باشد. دوخت پیراهن های اورسایز با پارچه های ضخیم شاید بتواند راحتی را به شما هدیه بدهد اما خنکی مورد نظر را برای شما فراهم نمی کند. همانطور که می دانید یکی از پرفروش ترین پارچه ها تابستانه پارچه لینن طرحدار است. پارچه لینن طرحدار به دلیل بافت نازک و لطیفی که دارد، می تواند پیراهن اورسایز زیبا و خنکی را برای شما فراهم کند.پارچه استات پلاتینیوم

مانتوهای راحت و زیبا با آستین کمینو

داشتن یک استایل روزمره زیبا نیاز به کمی حوصله و خوش سلیقگی دارد. یکی از بخش های اصلی استایل هر خانم ایرانی را مانتو تشکیل می دهد. مانتو نقش زیادی در زیباتر دیده شدن ظاهر و استایل شما دارد. همانطور که می دانید، مدل مانتوهای زیادی در بازار وجود دارد که شما می توانید بسته به سلیقه خود یکی از آن ها را انتخاب کرده و تهیه کنید. اما باید دقت داشته باشید که بسیاری از مانتوهای آماده کیفیت پارچه مطلوب مورد نظر شما را ندارند. از این رو بهتر است با خرید پارچه مناسب و مرغوب و دوخت آن یک آیتم شیک و زیبا را با کمترین هزینه برای خود به ارمغان آورید.

مانتوهای-راحت-و-زیبا-با-آستین-کمینو

شاید تصور کنید دوخت مانتو نیاز به صرف وقت زیادی دارد و نیازمند مهارت بالایی در زمینه خیاطی است. اما این تصور خیلی درست نیست. مدل مانتوهای زیادی وجود دارد که می توانید با حداقل مهارت ممکن در خیاطی آن ها را تهیه کنید و از زیبایی آن ها لذت ببرید. یکی از این مدل ها، مانتوهای آستین کمینو هستند. همه دوزندگان لباس معتقد هستند که دوخت آستین های کمینو بسیار راحت است. اگر از یک پارچه خوش دوخت با فرم پذیری بالا برای دوخت مانتو خود استفاده کنید، راحتی کار شما چندین برابر می شود. یکی از پارچه های خوش دوخت و خوش اتو موجود در بازار، پارچه لینن طرحدار است. این پارچه دوخت بسیار راحتی دارد. از طرفی در صورت چروک شدن به راحتی اتوکشی شده و چروک ها آن باز می شود.

پارچه لینن طرحدار خرجکاری زیبا و خاص

یکی از تکنیک هایی که می توانید با استفاده از آن تحول خوبی را در استایل خود به وجود آورید، ترکیب پارچه ها با یکدیگر است. این روش را بسیاری از طراحان لباس نیز در محصولات خود به کار می برند. ترکیب پارچه ها با یکدیگر اگر به درستی انجام شود جلوه لباس شما را چندین برابر می کند. بسیاری از طراحان لباس معتقد هستند که ترکیب دو پارچه طرحدار یا دو پارچه ساده با یکدیگر کار هوشمندانه ای نیست. آن ها اعتقاد دارند که بهتر است یک پارچه طرحدار را در نظر گرفته و با توجه به رنگ های به کار رفته در آن پارچه زمینه خود را انتخاب کنید.

پارچه-لینن-طرحدار-خرجکاری-زیبا-و-خاص

شاید پیدا کردن پارچه طرحداری که از نظر رنگ و طرح با سلیقه شما مطابقت داشته باشد کار سختی به نظر برسد. اما پارچه لینن طرحدار می تواند کار شما را بسیار آسان کند. از آنجایی که این پارچه تنوع بسیار زیادی دارد و در رنگ ها و طرح های مختلف تولید می شود، می تواند سلیقه تمامی افراد را به خوبی پوشش دهد. اما این تمام ماجرا نیست. جالب است بدانید پارچه لینن طرحدار ایستایی متوسطی دارد. همین ویژگی آن را به یک پارچه ایدئال برای خرجکار تبدیل کرده است. لینن طرحدار به راحتی با اکثر پارچه ها ترکیب می شود و ظاهر خود را به خوبی حفظ می کند. از این رو می توانید آن را با پارچه های آهاردار و حتی ریزش دار نیز ترکیب کنید و نگرانی بابت دفرمه شدن یا کشیده شدن آن نداشته باشید.

شومیز و دامن های شیک با پارچه لینن طرحدار

اگر در فصل تابستان به یک مهمانی خودمانی مثل تولد یا دورهمی دعوت شوید، مطمئنا اولین چیزی که ذهن شما را درگیر می کند لباسی است که باید برای خود انتخاب کنید. زیبایی و درعین حال راحتی آیتم انتخابی شما مسلما اهمیت زیادی دارد. پیراهن های بلند و لباس های رسمی مطمئنا نمی تواند انتخاب خیلی خوبی برای این مراسم های باشند. یکی از پرمخاطب ترین و پرفروش ترین ست ها برای یک دورهمی خودمانی، ست های شومیز و دامن هستند. این ست می تواند شما را کم سن و سال تر و خوش تیپ تر از همیشه نشان دهند. دقت داشته باشید که پارچه ای که برای دوخت این ست استفاده می کنید باید با فصلی که در آن حضور دارید، مطابقت داشته باشید.

شومیز-و-دامن-های-کاربردی-و-شیک-با-پارچه-لینن-طرحدار

پارچه های ضخیم و گرم برای استفاده در فصل بهار و تابستان به هیچ عنوان توصیه نمی شوند. در عوض تقاضا برای پارچه هایی مثل لینن طرحدار در این فصل ها به شدت افزایش می یابد. شما نیز اگر به دنبال یک پارچه طرحدار با ظاهری شیک هستید، بهتر است پارچه لینن طرحدار را امتحان کنید. از تکنیک ترکیب پارچه ها در این ست زیبا نیز می توانید بهره ببرید. استفاده از همین پارچه در قسمت هایی از شومیز می تواند باعث ایجاد هارمونی در استایل شما بشوید. لینن طرحدار ریزش مناسبی دارد. از این رو می تواند فرم دامن شما را به خوبی نشان دهد. از آنجایی که پارچه لینن طرحدار فرم پذیری خوبی دارد، دست شما را در انتخاب مدل شومیز و دامن باز می گذارد و به شما این مکان را می دهد تا مطابق سلیقه خود استایلتان را طراحی کنید.

پارچه لینن طرحدار و اکسسوری ریشه

همانطور که گفته شد ایده پردازی های مختلف می تواند در نهایت برای شما یک استایل شکیل و خاص بسازد. یکی از چیزهایی که به شما در خلق مدل های خاص کمک زیادی می کند، اکسسوری است. اکسسوری های زیادی در بازار موجود است که می توانید آن ها را خریداری کرده و بسته به سلیقه خود در لباستان استفاده کنید. یکی از اکسسوری هایی که در بین خانم ها محبوبیت زیادی دارد، نوارهای ریشه دار هستند. این نوارها در عین سادگی زیبایی خاصی به استایل شما هدیه می کنند.

پارچه-لینن-طرحدار-و-اکسسوری-ریشه

در نظر داشته باشید برای دوخت اکسسوری باید به پارچه زمینه نیز دقت زیادی داشته باشید. بسیاری از اکسسوری ها وزن زیادی دارند. دوخت آن ها بر روی پارچه های ظریف و نازک امکان پذیر نیست. پارچه لینن طرحدار یکی از پارچه های محبوب برای دوخت اکسسوری است. این پارچه مقاومت زیادی دارد. پس می توانید مطمئن باشید که در صورت دوخت نوارهای ریشه دارد یا هر اکسسوری دیگری پارچه شما دچار خرابی و پارگی نمی شود. همانطور که می دانید پارچه لینن طرحدار یک پارچه خاص با نقش و نگارهای متفاوت است. از این رو بهتر است از اکسسوری های شلوغ بر روی آن استفاده نکنید.

ست بلوز و شلوار، انتخاب خانم های شیک پوش

خانم های شیک پوش نه تنها در مهمانی های بزرگ بلکه در خانه و دورهمی های کوچک نیز خوش لباس و آراسته هستند. لباس های پرزرق و برق طرفداران مخصوص به خود را دارد. اما به خوبی می دانید که این آیتم ها در استایل های روزانه و کژوال کاربردی ندارند. اگر شما نیز این بار به دنبال یک آیتم زیبا و درعین حال ساده هستید، بهتر است حتما ست های بلوز و شلوار با پارچه لینن طرحدار را امتحان کنید.

بلوز-و-شلوار-با-پارچه-لینن-طرحدار-مخصوص-خانم-های-شیک-پوش

بلوز و شلوار یکی از کاربردی ترین ست های کمد لباس خانم ها محسوب می شود. این بلوز و شلوارها را اگر با یک پارچه خنک و شیک تهیه کنید، می توانید تابستان خود را بهتر رقم بزنید. پارچه لینن طرحدار یکی از بهترین پارچه ها برای دوخت این ست های بلوز و شلوار محسوب می شود. پارچه لینن طرحدار ظریف بوده و تنفس پذیری بالایی دارد. از این رو این پارچه می تواند پوست شما را خشک و خنک نگه دارد. در نظر داشته باشید که این پارچه چروک پذیری زیادی ندارد. به همین خاطر نگرانی بابت خرابی لباس خود نخواهید داشت.

مانتو لینن طرحدار با نواردوزی های زیبا

همه شما به خوبی می دانید که قسمت اعظمی از کمد لباس هر خانم ایرانی به مانتو اختصاص پیدا می کند. پس طبیعی است که تمرکز اکثر خانم ها بر روی این آیتم بیشتر از سایر آیتم ها باشد. شاید تصور کنید که برای داشتن یک مانتو زیبا باید به سراغ پارچه های پر زرق و برق و یا مدل های پرکار بروید. اما این تصور خیلی درست نیست. در بسیاری از موارد چیزی که مانتو شما را زیباتر و شیک تر از سایر مانتوها می کند، کارهای ساده اما تاثیر گذاری است که بر روی مانتو خود انجام می دهید. یکی از این کارها نواردوزی است. نواردوزی به طور کلی شکل و شمایل مانتو شما را عوض می کند.

مانتو-لینن-طرحدار-با-نواردوزی-های-زیبا

کافی است یک پارچه جذاب با رنگ و طرح دلخواهتان را پیدا کنید. پارچه لینن طرحدار می تواند پارچه ای باشد که مدت ها به دنبال آن بودید. این پارچه تنوع بالایی داشته و از کیفیت فوق العاده ای نیز برخوردار است. مانتویی که با این پارچه تهیه می شود به خودی خود زیبایی بی نظیری دارد. اگر این مانتو را با تکنیک نواردوزی ترکیب کنید، می توانید شاهد یک شاهکار هنری و زیبا باشید. پارچه لینن طرحدار مقاومت خوبی دارد. از این رو می توانید مطمئن باشید که در زمان دوخت نوارهای تزئینی دچار خرابی نمی شود.

شلوارهای تابستانه خنک و زیبا

شلوار یکی دیگر از لباس های ضروری و کاربردی در کمد لباس خانم ها است. همانطور که می دانید از شلوار در استایل های مختلفی استفاده می شود. ممکن است شلوارهای آماده و همیشگی موجود در بازار برای شما کمی کسل کننده و تکراری باشند. طبیعی است که در این زمان شما به دنبال یک شلوار جدید و خاص باشید.

شلوارهای-تابستانه-خنک-و-زیبا

شلوارهایی که در تولید آن ها از پارچه ضخیم استفاده شده است برای استفاده در تابستان خیلی مناسب و ایدئال نیستند و ممکن است به پوست شما آسیب وارد کنند. پارچه لینن طرحدار یکی از پارچه های مرغوب و باکیفیت موجود در بازار است. به جرات می توان گفت پارچه لینن طرحدار پارچه های لطیف و دوست دار پوست شما است. کافی است یک بار شلوارهای بگ و نیم بگ با پارچه لینن طرحدار را امتحان کنید. مطمئنا بعد از آن این شلوارها به عضو دائمی استایل تابستانه شما تبدیل خواهند شد.

منبع : با پارچه لینن طرحدار چی بدوزیم + عکس

با پارچه لینن طرحدار چی بدوزیم + عکس

با پارچه لینن طرحدار چی بدوزیم + عکس

تنوع زیاد پارچه های موجود در بازار ممکن است در زمان خرید شما را دچار سردرگمی کند. پارچه های زیادی در بازار وجود دارند که بعضی از آن ها پرفروش و محبوب بوده و بعضی دیگر طرفداران کمی دارند. معمولا پارچه ها به دلیل کیفیت بالا و کاربرد زیادی که دارند در بین مردم یک جامعه محبوب می شوند. یکی از پارچه های محبوب و پرفروشی که حتما اسم آن را تا امروز شنیدید، پارچه لینن است. پارچه لینن انواع متفاوتی دارد. در میان زیر مجموعه های لینن، پارچه لینن طرحدار از محبوبیت خاصی برخوردار است.


پارچه لینن طرحدار را اینگونه بدوزید

پارچه لینن طرحدار کیفیت بی نظیری دارد. تنوع فوق العاده این پارچه از دیگر نکات مثبت آن محسوب می شود. اما چیزی که پارچه لینن طرحدار را تا این اندازه محبوب کرده، کاربردی بودن آن است. امروز و در اینجا قصد داریم شما را با آیتم های مختلفی که می توانید با این پارچه دوست داشتنی بدوزید، آشنا کنیم.

 


 

پیراهن های اورسایز و جذاب با پارچه لینن طرحدار

با فرا رسیدن فصل تابستان و گرم شدن هوا تمایل خانم ها برای خرید لباس های گشاد و اورسایز چندین برابر می شود. یکی از پرفروش ترین آیتم ها در فروشگاه های لباس زنانه، پیراهن ها اورسایز هستند. همانطور که از ظاهر آن ها مشخص است، این پیراهن ها بسیار راحت بوده و می تواند به یکی از پرکاربردترین و دوست داشتنی ترین لباس های کمد شما تبدیل شود. کاربرد این پیراهن ها در روزهای گرم سال و فصل تابستان بسیار زیاد است.

پیراهن-های-اورسایز-و-جذاب-با-پارچه-لینن-طرحدار

برای دوخت این پیراهن ها شما در قدم اول به پارچه ای احتیاج دارید که خنک باشد. دوخت پیراهن های اورسایز با پارچه های ضخیم شاید بتواند راحتی را به شما هدیه بدهد اما خنکی مورد نظر را برای شما فراهم نمی کند. همانطور که می دانید یکی از پرفروش ترین پارچه ها تابستانه پارچه لینن طرحدار است. پارچه لینن طرحدار به دلیل بافت نازک و لطیفی که دارد، می تواند پیراهن اورسایز زیبا و خنکی را برای شما فراهم کند.پارچه لینن چرخکاری هندی

مانتوهای راحت و زیبا با آستین کمینو

داشتن یک استایل روزمره زیبا نیاز به کمی حوصله و خوش سلیقگی دارد. یکی از بخش های اصلی استایل هر خانم ایرانی را مانتو تشکیل می دهد. مانتو نقش زیادی در زیباتر دیده شدن ظاهر و استایل شما دارد. همانطور که می دانید، مدل مانتوهای زیادی در بازار وجود دارد که شما می توانید بسته به سلیقه خود یکی از آن ها را انتخاب کرده و تهیه کنید. اما باید دقت داشته باشید که بسیاری از مانتوهای آماده کیفیت پارچه مطلوب مورد نظر شما را ندارند. از این رو بهتر است با خرید پارچه مناسب و مرغوب و دوخت آن یک آیتم شیک و زیبا را با کمترین هزینه برای خود به ارمغان آورید.

مانتوهای-راحت-و-زیبا-با-آستین-کمینو

شاید تصور کنید دوخت مانتو نیاز به صرف وقت زیادی دارد و نیازمند مهارت بالایی در زمینه خیاطی است. اما این تصور خیلی درست نیست. مدل مانتوهای زیادی وجود دارد که می توانید با حداقل مهارت ممکن در خیاطی آن ها را تهیه کنید و از زیبایی آن ها لذت ببرید. یکی از این مدل ها، مانتوهای آستین کمینو هستند. همه دوزندگان لباس معتقد هستند که دوخت آستین های کمینو بسیار راحت است. اگر از یک پارچه خوش دوخت با فرم پذیری بالا برای دوخت مانتو خود استفاده کنید، راحتی کار شما چندین برابر می شود. یکی از پارچه های خوش دوخت و خوش اتو موجود در بازار، پارچه لینن طرحدار است. این پارچه دوخت بسیار راحتی دارد. از طرفی در صورت چروک شدن به راحتی اتوکشی شده و چروک ها آن باز می شود.

پارچه لینن طرحدار خرجکاری زیبا و خاص

یکی از تکنیک هایی که می توانید با استفاده از آن تحول خوبی را در استایل خود به وجود آورید، ترکیب پارچه ها با یکدیگر است. این روش را بسیاری از طراحان لباس نیز در محصولات خود به کار می برند. ترکیب پارچه ها با یکدیگر اگر به درستی انجام شود جلوه لباس شما را چندین برابر می کند. بسیاری از طراحان لباس معتقد هستند که ترکیب دو پارچه طرحدار یا دو پارچه ساده با یکدیگر کار هوشمندانه ای نیست. آن ها اعتقاد دارند که بهتر است یک پارچه طرحدار را در نظر گرفته و با توجه به رنگ های به کار رفته در آن پارچه زمینه خود را انتخاب کنید.

پارچه-لینن-طرحدار-خرجکاری-زیبا-و-خاص

شاید پیدا کردن پارچه طرحداری که از نظر رنگ و طرح با سلیقه شما مطابقت داشته باشد کار سختی به نظر برسد. اما پارچه لینن طرحدار می تواند کار شما را بسیار آسان کند. از آنجایی که این پارچه تنوع بسیار زیادی دارد و در رنگ ها و طرح های مختلف تولید می شود، می تواند سلیقه تمامی افراد را به خوبی پوشش دهد. اما این تمام ماجرا نیست. جالب است بدانید پارچه لینن طرحدار ایستایی متوسطی دارد. همین ویژگی آن را به یک پارچه ایدئال برای خرجکار تبدیل کرده است. لینن طرحدار به راحتی با اکثر پارچه ها ترکیب می شود و ظاهر خود را به خوبی حفظ می کند. از این رو می توانید آن را با پارچه های آهاردار و حتی ریزش دار نیز ترکیب کنید و نگرانی بابت دفرمه شدن یا کشیده شدن آن نداشته باشید.

شومیز و دامن های شیک با پارچه لینن طرحدار

اگر در فصل تابستان به یک مهمانی خودمانی مثل تولد یا دورهمی دعوت شوید، مطمئنا اولین چیزی که ذهن شما را درگیر می کند لباسی است که باید برای خود انتخاب کنید. زیبایی و درعین حال راحتی آیتم انتخابی شما مسلما اهمیت زیادی دارد. پیراهن های بلند و لباس های رسمی مطمئنا نمی تواند انتخاب خیلی خوبی برای این مراسم های باشند. یکی از پرمخاطب ترین و پرفروش ترین ست ها برای یک دورهمی خودمانی، ست های شومیز و دامن هستند. این ست می تواند شما را کم سن و سال تر و خوش تیپ تر از همیشه نشان دهند. دقت داشته باشید که پارچه ای که برای دوخت این ست استفاده می کنید باید با فصلی که در آن حضور دارید، مطابقت داشته باشید.

شومیز-و-دامن-های-کاربردی-و-شیک-با-پارچه-لینن-طرحدار

پارچه های ضخیم و گرم برای استفاده در فصل بهار و تابستان به هیچ عنوان توصیه نمی شوند. در عوض تقاضا برای پارچه هایی مثل لینن طرحدار در این فصل ها به شدت افزایش می یابد. شما نیز اگر به دنبال یک پارچه طرحدار با ظاهری شیک هستید، بهتر است پارچه لینن طرحدار را امتحان کنید. از تکنیک ترکیب پارچه ها در این ست زیبا نیز می توانید بهره ببرید. استفاده از همین پارچه در قسمت هایی از شومیز می تواند باعث ایجاد هارمونی در استایل شما بشوید. لینن طرحدار ریزش مناسبی دارد. از این رو می تواند فرم دامن شما را به خوبی نشان دهد. از آنجایی که پارچه لینن طرحدار فرم پذیری خوبی دارد، دست شما را در انتخاب مدل شومیز و دامن باز می گذارد و به شما این مکان را می دهد تا مطابق سلیقه خود استایلتان را طراحی کنید.

پارچه لینن طرحدار و اکسسوری ریشه

همانطور که گفته شد ایده پردازی های مختلف می تواند در نهایت برای شما یک استایل شکیل و خاص بسازد. یکی از چیزهایی که به شما در خلق مدل های خاص کمک زیادی می کند، اکسسوری است. اکسسوری های زیادی در بازار موجود است که می توانید آن ها را خریداری کرده و بسته به سلیقه خود در لباستان استفاده کنید. یکی از اکسسوری هایی که در بین خانم ها محبوبیت زیادی دارد، نوارهای ریشه دار هستند. این نوارها در عین سادگی زیبایی خاصی به استایل شما هدیه می کنند.

پارچه-لینن-طرحدار-و-اکسسوری-ریشه

در نظر داشته باشید برای دوخت اکسسوری باید به پارچه زمینه نیز دقت زیادی داشته باشید. بسیاری از اکسسوری ها وزن زیادی دارند. دوخت آن ها بر روی پارچه های ظریف و نازک امکان پذیر نیست. پارچه لینن طرحدار یکی از پارچه های محبوب برای دوخت اکسسوری است. این پارچه مقاومت زیادی دارد. پس می توانید مطمئن باشید که در صورت دوخت نوارهای ریشه دارد یا هر اکسسوری دیگری پارچه شما دچار خرابی و پارگی نمی شود. همانطور که می دانید پارچه لینن طرحدار یک پارچه خاص با نقش و نگارهای متفاوت است. از این رو بهتر است از اکسسوری های شلوغ بر روی آن استفاده نکنید.

ست بلوز و شلوار، انتخاب خانم های شیک پوش

خانم های شیک پوش نه تنها در مهمانی های بزرگ بلکه در خانه و دورهمی های کوچک نیز خوش لباس و آراسته هستند. لباس های پرزرق و برق طرفداران مخصوص به خود را دارد. اما به خوبی می دانید که این آیتم ها در استایل های روزانه و کژوال کاربردی ندارند. اگر شما نیز این بار به دنبال یک آیتم زیبا و درعین حال ساده هستید، بهتر است حتما ست های بلوز و شلوار با پارچه لینن طرحدار را امتحان کنید.

بلوز-و-شلوار-با-پارچه-لینن-طرحدار-مخصوص-خانم-های-شیک-پوش

بلوز و شلوار یکی از کاربردی ترین ست های کمد لباس خانم ها محسوب می شود. این بلوز و شلوارها را اگر با یک پارچه خنک و شیک تهیه کنید، می توانید تابستان خود را بهتر رقم بزنید. پارچه لینن طرحدار یکی از بهترین پارچه ها برای دوخت این ست های بلوز و شلوار محسوب می شود. پارچه لینن طرحدار ظریف بوده و تنفس پذیری بالایی دارد. از این رو این پارچه می تواند پوست شما را خشک و خنک نگه دارد. در نظر داشته باشید که این پارچه چروک پذیری زیادی ندارد. به همین خاطر نگرانی بابت خرابی لباس خود نخواهید داشت.

مانتو لینن طرحدار با نواردوزی های زیبا

همه شما به خوبی می دانید که قسمت اعظمی از کمد لباس هر خانم ایرانی به مانتو اختصاص پیدا می کند. پس طبیعی است که تمرکز اکثر خانم ها بر روی این آیتم بیشتر از سایر آیتم ها باشد. شاید تصور کنید که برای داشتن یک مانتو زیبا باید به سراغ پارچه های پر زرق و برق و یا مدل های پرکار بروید. اما این تصور خیلی درست نیست. در بسیاری از موارد چیزی که مانتو شما را زیباتر و شیک تر از سایر مانتوها می کند، کارهای ساده اما تاثیر گذاری است که بر روی مانتو خود انجام می دهید. یکی از این کارها نواردوزی است. نواردوزی به طور کلی شکل و شمایل مانتو شما را عوض می کند.

مانتو-لینن-طرحدار-با-نواردوزی-های-زیبا

کافی است یک پارچه جذاب با رنگ و طرح دلخواهتان را پیدا کنید. پارچه لینن طرحدار می تواند پارچه ای باشد که مدت ها به دنبال آن بودید. این پارچه تنوع بالایی داشته و از کیفیت فوق العاده ای نیز برخوردار است. مانتویی که با این پارچه تهیه می شود به خودی خود زیبایی بی نظیری دارد. اگر این مانتو را با تکنیک نواردوزی ترکیب کنید، می توانید شاهد یک شاهکار هنری و زیبا باشید. پارچه لینن طرحدار مقاومت خوبی دارد. از این رو می توانید مطمئن باشید که در زمان دوخت نوارهای تزئینی دچار خرابی نمی شود.

شلوارهای تابستانه خنک و زیبا

شلوار یکی دیگر از لباس های ضروری و کاربردی در کمد لباس خانم ها است. همانطور که می دانید از شلوار در استایل های مختلفی استفاده می شود. ممکن است شلوارهای آماده و همیشگی موجود در بازار برای شما کمی کسل کننده و تکراری باشند. طبیعی است که در این زمان شما به دنبال یک شلوار جدید و خاص باشید.

شلوارهای-تابستانه-خنک-و-زیبا

شلوارهایی که در تولید آن ها از پارچه ضخیم استفاده شده است برای استفاده در تابستان خیلی مناسب و ایدئال نیستند و ممکن است به پوست شما آسیب وارد کنند. پارچه لینن طرحدار یکی از پارچه های مرغوب و باکیفیت موجود در بازار است. به جرات می توان گفت پارچه لینن طرحدار پارچه های لطیف و دوست دار پوست شما است. کافی است یک بار شلوارهای بگ و نیم بگ با پارچه لینن طرحدار را امتحان کنید. مطمئنا بعد از آن این شلوارها به عضو دائمی استایل تابستانه شما تبدیل خواهند شد.

منبع : با پارچه لینن طرحدار چی بدوزیم + عکس

با پارچه گیپور مجلسی چه لباس هایی بدوزیم؟

با پارچه گیپور مجلسی چه لباس هایی بدوزیم؟

پارچه گیپور مجلسی در دسته پارچه های توری قرار دارد اما یک تور متفاوت است که معمولا کاملا ساده و بدون تزئینات برای دوخت یک لباس مجلسی کافی خواهد بود. این پارچه دوست داشتنی در طرح ها و رنگ های مختلفی موجود است. در ادامه مطلب بیشتر با ویژگی ها و کاربردهای آن آشنا خواهید شد.

با پارچه گیپور مجلسی چه لباس هایی بدوزیم؟

پارچه های مجلسی دنیای خاص و منحصر به فرد خود را دارند. این پارچه های زیبا که معمولا با سنگ ها و منجوق های مختلف تزئین می شوند تا در مهمانی های شبانه بدرخشند، در دسته پارچه های لوکس و نفیس قرار می گیرند. خانم ها معمولا ترجیح می دهند با این پارچه های پر زرق و برق لباس هایی بلند با الگویی ساده بدوزند. البته باید در نظر داشت این پارچه های براق همواره مورد توجه همه خانم ها نیستند. بسیاری از خانم ها که به استایلی های ساده علاقه دارند، در میان پارچه های مجلسی نیز پارچه هایی ساده و مات را می پسندند. پارچه گیپور مجلسی جدید آن پارچه ای است که ما به این خانم ها پیشنهاد می کنیم.

به طور کلی بیشتر پارچه های مجلسی جزو پارچه های توری هستند. در زمینه بیشتر این پارچه ها از تورهای مختلف استفاده می شود و با ایجاد تزئینات خاص روی این پارچه ها، یک تور ساده تبدیل به پارچه ای شیک و زیبا می شود. پارچه گیپور مجلسی نیز در دسته پارچه های توری قرار دارد اما یک تور متفاوت است که معمولا کاملا ساده و بدون تزئینات برای دوخت یک لباس مجلسی کافی خواهد بود. این پارچه دوست داشتنی در طرح ها و رنگ های مختلفی موجود است. بیشترین کاربرد پارچه گیپور سفید در طراحی لباس عروس است. هرچند می توانید از آن برای دوخت لباس عقد و حتی مانتو عروس نیز استفاده نمایید. در ادامه این مطلب قصد داریم شما را به طور کامل با پارچه گیپور مجلسی و کاربردهایش آشنا کنیم. در نتیجه اگر به دنبال قیمت پارچه گیپور هستید یا نمی دانید با آن چه لباس هایی بدوزید، توصیه می کنیم مطالعه ادامه این مطلب را از دست ندهید.

پارچه گیپور مجلسی چیست؟

همانطور که اشاره شد، پارچه گیپور مجلسی در دسته پارچه های توری قرار می گیرد اما زمینه ای از تور ندارد. در طراحی این پارچه، اشکالی مانند گل و برگ که با الیاف ترکیبی ساخته شدند با ظرافتی بی نظیر به هم وصل می شوند. به این ترتیب یک پارچه توری شکل می گیرد. در گذشته این پارچه با الیاف ابریشمی و به صورت دستی تولید می شد. با رشد صنعت نساجی و تولید الیاف مصنوعی بسیار متنوع، تنوع پارچه گیپور مجلسی جدید نیز افزایش یافت. شما می توانید این تنوع را هم در جنس الیاف و هم در طرح های فوق العاده این پارچه مشاهده نمایید. زیر دست پارچه گیپور لطیف اما کاملا برجسته است. قیمت پارچه گیپور با توجه به فاکتورهای مختلف می تواند کاملا متفاوت باشد. اما به طور معمول این پارچه در مقایسه با سایر پارچه های مجلسی، قیمتی مناسب و مقرون بصرفه دارد.

با پارچه گیپور مجلسی چه لباس هایی بدوزیم؟

همانطور که از ظاهر این پارچه پیداست، کاملا بدن نما است و باید برای استفاده از این پارچه از یک پارچه آستر مناسب استفاده نمایید. برای انتخاب آستر مناسب به شما پیشنهاد می کنیم به رنگ اصلی پارچه گیپور توجه کرده و بر اساس آن انتخاب نمایید. یعنی برای پارچه گیپور سفید، پارچه آستر سفید بسیار مناسب است. برای پارچه گیپور مشکی می توانید از رنگ مشکی یا آستری با رنگ پوست بدن استفاده نمایید. به این ترتیب لباس مجلسی شما جلوه خاص تری پیدا خواهد کرد. پارچه گیپور مجلسی کشسانی ندارد و در نتیجه برای دوخت لباس های تنگ چندان مناسب نیست. هرچند این پارچه کاملا منعطف است و شما را در طراحی لباس محدود نمی کند. با اندکی خلاقیت می توانید با این پارچه زیبا و دوست داشتنی، لباس هایی خاص و جذاب برای خود بدوزید.

پارچه گیپور مجلسی چه ویژگی هایی دارد؟

با پارچه گیپور مجلسی چه لباس هایی بدوزیم؟

پارچه گیپور مجلسی پارچه ای خاص و متفاوت است که می تواند استایلی خیره کننده در مهمانی های مختلف برای شما بسازد. این پارچه ویژگی های منحصر به فردی دارد و به دلیل وجود همین ویژگی ها تا این حد مورد توجه طراحان قرار گرفته است. در ادامه قصد داریم هر چه بیشتر و به صورت جزئی به بررسی این ویژگی ها بپردازیم. در نظر داشتن این ویژگی ها می تواند به شما در ارزش گذاری و تعیین قیمت پارچه گیپور نیز کمک کند.

پارچه گیپور مجلسی تنوع بالایی دارد

برای دوخت لباس مجلسی نیاز نیست مدل های پیچیده و سخت انتخاب کنید. تنها کافی است یک پارچه خوب و زیبا پیدا کنید. پارچه گیپور مجلسی جدید یکی از بهترین انتخاب های ممکن برای دوخت لباس مجلسی است. زیرا این پارچه از نظر طرح و رنگ تنوع بی نظیری دارد. هر رنگی که بخواهید با طرح های هندسی و گل و حاشیه های مختلف را می توانید در میان مدل های مختلف این پارچه مشاهده کنید. گل های ریز و درشت این پارچه و طرح های هندسی متنوع آن را اگر بتوانید به دقت روی یک مدل لباس ساده اجرا کنید، خواهید دید لباسی شیک و زیبا متناسب با سلیقه خود دارید.

این پارچه جلوه ای مات دارد

پارچه های مجلسی معمولا با کمک الیاف لمه یا سنگ دوزی و پولک، ظاهری براق و درخشان دارند. اما بعضی از خانم ها ترجیح می دهند برای لباس مجلسی پارچه ای مات انتخاب کنند. پارچه گیپور مجلسی جدید جزو پارچه هایی است که می توانید با توجه به طراحی خاص و ظاهر ماتی که دارد همان پارچه ای باشد که به دنبال آن هستید. پارچه گیپور سفید یکی از بهترین گزینه ها برای دوخت لباس فرمالیته و پیراهن عقد است.

پارچه گیپور مجلسی بسیار کاربردی است

پارچه های مجلسی معمولا کاربرد محدودی دارند و در بیشتر مواقع تنها برای دوخت پیراهن های مجلسی ساده یا پرنسسی به کار می روند. اما شما می توانید با پارچه گیپور مجلسی جدید لباس های مختلفی برای خود طراحی نمایید. این پارچه برای دوخت انواع پیراهن مجلسی، پیراهن های عروسکی، کژوال و شومیز بسیار مناسب است. شما حتی می توانید از این پارچه برای تزئین لباس های مختلف و مانتو استفاده نمایید.

این پارچه هرگز قدیمی نمی شود

یکی از قدیمی ترین پارچه های مجلسی و تزئینی، پارچه گیپور است. شما احتمالا اگر کمد مادربزرگتان را نگاهی بیندازید، احتمالا یک لباس با این پارچه پیدا خواهید کرد. این پارچه مات با زمینه ای ساده ای که دارد، می تواند تا سال ها لباسی باشد که در هر مناسبتی بپوشید. با توجه به سادگی این پارچه، می توانید با آن استایلی کلاسیک و همیشگی داشته باشید.

نگهداری از پارچه گیپور مجلسی آسان است

به طور کلی نگهداری از پارچه های مجلسی دشوار است زیرا این پارچه ها تزئیناتی همچون سنگ و پولک دارند. برای شستشوی این پارچه های کار شده نیاز خواهید داشت که از خشکشویی کمک بگیرید و یا با دست در منزل بشویید. اما بد نیست بدانید نگهداری از پارچه گیپور به عنوان یک پارچه مجلسی بسیار آسان است. زیرا این پارچه هیچ تزئیناتی ندارد و به دلیل بافت و جنسی که دارد، دوام آن بالا است. البته اگر گیپور شما ظریف باشد، توصیه می شود حتما آن را با دست بشویید. اما برای مدل های ضخیم تر تنها کافی است آن را به تنهایی درون ماشین لباسشویی قرار دهید.

قیمت پارچه گیپور بسیار مناسب است

یک فاکتور تعیین کننده در زمان خرید پارچه مجلسی، قیمت آن است. قیمت پارچه گیپور به فاکتورهای مختلفی بستگی دارد. به عنوان مثال کشور تولید کننده آن می تواند در تعیین قیمت این پارچه موثر باشد. علاوه بر این، یک طرح خاص از پارچه گیپور مجلسی جدید می تواند قیمتی بیشتر از مدل های قدیمی تر داشته باشد. اما به طور کلی می توان گفت قیمت پارچه گیپور در مقایسه با سایر پارچه های مجلسی بسیار مناسب و مقرون بصرفه است.

با پارچه گیپور مجلسی چه لباس هایی می توان طراحی کرد؟

با پارچه گیپور مجلسی چه لباس هایی بدوزیم؟

همانطور که اشاره کردیم، پارچه گیپور مجلسی یکی از متفاوت ترین پارچه های مجلسی موجود در بازار است که خانم های ساده پسند و طرفدار مد علاقه زیادی به آن دارند.

پیراهن دکلته با پارچه گیپور مجلسی

یکی از محبوب ترین مدل های پیراهن مجلسی، پیراهن دکلته ساده است. این پیراهن معمولا به صورت کاملا بلند و در بعضی موارد با دامن های دنباله دار طراحی می شود. پارچه گیپور مجلسی جدید یکی از بهترین گزینه ها برای دوخت این مدل پیراهن است. مخصوصا که حالت ریزش دار آن باعث می شود لباس بر تن شما بنشیند. فرم ریزش دار این پارچه برای طراحی دامن های دنباله دار و بلند نیز بسیار مناسب است. حتی شما می توانید با این پارچه شنل یا آستین های بلند شنلی نیز برای پیراهن خود طراحی کنید. آستین کلوش یکی از زیباترین مدل هایی است که می توانید با این پارچه اجرا نمایید.

پیراهن ماکسی کوتاه با پارچه گیپور مجلسی

پارچه گیپور مجلسی کشسانی چندانی ندارد در نتیجه برای دوخت لباس های تنگ توصیه نمی شود. اما در نهایت این پارچه انعطاف کافی برای دوخت لباس های ماکسی دارد. برای طراحی چنین لباس هایی بهتر است آن را اندکی گشاد و آزاد بدوزید. در طراحی لباس های مجلسی کوتاه، مدل یقه و آستین می تواند بسیار موثر باشد. اگر از یک آستر مناسب برای دوخت این پارچه استفاده کنید، خواهید دید می توانید یقه های بسیار متنوع مانند انگلیسی را با آن بدوزید. طراحی یک آستین سه ربع کلاسیک یا آستین های گشاد و مدل دار که اخیرا ترند شدند، به پیراهن کوتاه شما جلوه خاص تری می دهد. فراموش نکنید که این پارچه مجلسی مات را به خانم های جوان و طرفدار ساده پوشی توصیه می کنیم. در نتیجه اضافه کردن آیتم های مد روز مانند پاپیون در طراحی لباس می تواند استایل شما را جذاب تر نماید.

پارچه گیپور مجلسی و انواع شومیز زنانه

شومیز را می توان به عنوان یکی از کاربردی ترین و متنوع ترین لباس های زنانه در نظر گرفت. شومیزهای مجلسی را می توانید در موقعیت های مختلف با انواع شلوار و دامن ست کنید و به این ترتیب استایلی جدید و جذاب داشته باشید. یک شومیز با پارچه گیپور مجلسی جدید می تواند برای شما در مجالس خاص همراه با دامن یا کت و شلوار، استایلی شیک و زیبا بسازد. در مهمانی ها می توانید آن را با دامن های پارچه ای ست کنید. حتی در بعضی از مناسبت ها مانند یک دورهمی دوستانه، این شومیز با شلوار جین نیز ست می شود.

دامن های شیک با پارچه گیپور مجلسی

یکی دیگر از کاربردهای پارچه گیپور مجلسی جدید در طراحی دامن های شیک و مجلسی است. شما می توانید با این پارچه دامن های ماکسی یا  A LINE طراحی کنید. اگر قد آستر دامن خود را از قد دامن کمتر در نظر بگیرید، ظاهری جذاب تر به خود می گیرد. این دامن ها را می توانید با انواع تاپ، شومیز و کت های ساده برای مهمانی های مختلف بپوشید.

پارچه گیپور مجلسی یک خرجکار زیبا

پارچه پارچه گیپور مجلسی را می توانید با پارچه های مختلفی ترکیب کنید و همین نکته می تواند جزو نکات قوت این پارچه باشد. در واقع این پارچه هم در استایل مجلسی و هم در استایل کژوال و روزمره کاربردی است. در نتیجه طیف پارچه هایی که می توانید با آن ترکیب کنید، بسیار متنوع است. انواع پارچه کرپ مانند کرپ باربی و مازراتی در این لیست قرار دارند. حتی شما می توانید برای داشتن یک شومیز یا پیراهن شیک، پارچه گیپور مجلسی را با پارچه حریر یا کرپ حریر ترکیب کنید. برای استفاده از این پارچه در استایل کژوال، حتی می توانید آن را به پارچه لینن و شانتون اضافه کنید. این ترکیب پارچه های مختلف باعث می شود پارچه گیپور جلوه بیشتری در استایل شما پیدا کند.

چطور از پارچه گیپور مجلسی مراقبت کنیم؟

باید در نظر داشته باشید این پارچه به عنوان یک پارچه توری شناخته می شود. در نتیجه حساس و ظریف است و احتمال نخ کش شدن یا پاره شدن آن در زمانی که در معرض وسایل تیز قرار می گیرد، بیشتر است. برای شستشوی آن نیز توصیه می شود حتما از شوینده های ملایم استفاده کنید. مواد حاوی سفید کننده حتی به پارچه گیپور سفید نیز آسیب می زند و ممکن است رنگ آن را زرد کند. از چنگ زدن این پارچه بپرهیزید زیرا الیاف نازک آن ممکن است در فرآیند چنگ زدن و چلاندن آسیب ببیند. این پارچه پس از شستشو ممکن است اندکی سنگین شود. بهتر است آن را به صورت پهن شده روی یک سطح صاف خشک کنید.

منبع : با پارچه گیپور مجلسی چه لباس هایی بدوزیم؟

7 مدل لباس مجلسی با پارچه پولک دار + عکس


7 مدل لباس مجلسی با پارچه پولک دار + عکس


داشتن یک استایل زیبا در مراسم های بزرگ، رویای همیشگی خانم ها است. خانم های شیک پوش همیشه و همه جا سعی دارند بهترین استایل ها را برای خود رقم بزنند. اهمیت این موضوع برای مراسم هایی مثل عروسی ها چندین برابر می شود. یکی از چیزهایی که در زیباتر دیده شدن شما تاثیر زیادی دارد، پارچه ای است که برای لباس خود انتخاب می کنید. پارچه های مجلسی مثل پارچه پولک دار، با جلوه با شکوهی که دارند می توانند خاص ترین و شیک ترین لباس ها را برای شما فراهم کنند. اگر شما نیز به دنبال یک استایل متفاوت و لوکس هستید، بهتر است تا پایان این مقاله با ما همراه باشید. امروز و در اینجا قصد داریم زیباترین و جدیدترین مدل های لباس در سال های 2023 و 2024 که در آن ها از پارچه پولک دار استفاده شده است را در کنار هم بررسی کنیم.


زیباترین مدل های لباس با پارچه پولک دار

کافی است سری به مجلات مد و یا مزون های لباس بزنید تا به خوبی متوجه این موضوع بشوید که پارچه پولک دار یکی از پرکاربردترین پارچه ها برای استایل های مجلسی است. استایل های مجلسی به پارچه هایی احتیاج دارند که در عین زیبایی از کیفیت و دوام بالایی نیز برخوردار باشند. پارچه پولک دار به دلیل زیبایی ظاهری و کیفیت بالایی که دارد در بین طراحان و دوزندگان لباس طرفداران زیادی دارد. در ادامه زیباترین مدل لباس هایی که می توانید با این پارچه برای خود تهیه کنید را در کنار هم بررسی خواهیم کرد.


پیراهن های مجلسی با آستین های جذاب

یکی از چیزهایی که در زیباتر دیده شدن لباس شما تاثیر زیادی دارد، آستین های آن است. همانطور که می دانید یکی از محبوب ترین آستین ها در بین خانم ها و طراحان لباس آستین های پفکی است. آستین های پفکی به دلیل ظاهر زیبا و بامزه ای که دارند، یکی از پرکاربردترین آستین ها برای دوخت لباس های مجلسی به شمار می آید. از دیگر مدل آستین های پرطرفدار در بین خانم های جوان آستین های فانوسی هستند. آستین های فانوسی ظاهری مشابه آستین های پفکی دارد. با این تفاوت که در این مدل آستین ها مچی آستین به شکل جذب طراحی می شود.

پیراهن-های-مجلسی-با-آستین-های-جذاب

اگر در زمینه خیاطی مهارت داشته باشید به خوبی می دانید که برای دوخت مدل های پفکی به پارچه های نیاز دارید که آهار زیادی دارند. پارچه هایی که آهار کمی دارند، نمی توانند فرم آستین های پفکی را به خوبی نشان دهند. پارچه پولک دار انواع متفاوتی دارد. زمینه بسیاری از پارچه های پولک دار آهار زیادی دارد. از این رو می توانند بعد از دوخت آستین های پفکی فرم دلخواهتان را به شما ارائه دهند.

اورال های ترند و کاربردی با پارچه پولک دار

یکی دیگر از آیتم های ترند سال 2024، اورال یا سرهمی است. همانطور که می دانید اورال در بین خانم های جوان و شیک پوش طرفداران زیادی دارد. از این رو می توانید آن را در بسیاری از فروشگاه ها پیدا کنید. سرهمی های مجلسی می توانند یک انتخاب فوق العاده برای خانم های جسور باشند. پس اگر به دنبال یک استایل خاص و متفاوت هستید بهتر است این سرهمی های مجلسی را حتما امتحان کنید. برای زیباتر شدن اروال خود می توانید از آستین های متفاوتی مثل آستین های شنلی بهره ببرید.

اورال-های-ترند-و-کاربردی-با-پارچه-پولک-دار

پارچه ای که برای دوخت این اورال ها به کار می برید تاثیر زیادی در زیباتر دیده شدن استایل شما دارد. استفاده از پارچه های مجلسی و مجللی مثل پارچه پولک دار می تواند استایل شما را به مراتب زیباتر کند. دقت داشته باشید که اورال های پولکی به راحتی با سایر آیتم های استایل شما ست شوند. زیبایی و شکوه پارچه پولک دار می تواند یک استایل لوکس و سلطنتی را برای شما فراهم کند. پارچه پولک دار به راحتی با سایر پارچه ها ترکیب می شود. از این رو می توانید از پارچه حریر به عنوان پارچه مکمل در آستین های خود بهره ببرید.

پیراهن های اورسایز و شیک با پارچه پولک دار

از دیگر آیتم های ترند و جدید در سال 2024 پیراهن های اروسایز زنانه هستند. پیراهن های اورسایز این روزها در بین خانم های شیک پوش طرفدار زیادی دارند. شاید تصور کنید که پیراهن های اورسایز باعث چاق نشان دادن شما می شود. اما این تصور کاملا غلط است. پیراهن های اورسایز از آنجایی که تنخور راحتی دارند و بر روی تن شما به صورت آزاد می ایستد، می تواند شما را لاغرتر نشان دهد. از طرفی دوخت این پیراهن های اروسایز بسیار راحت است. از این رو اگر حتی در خیاطی مهارت زیادی ندارید باز هم می توانید این پیراهن ها را به راحتی بدوزید.

پیراهن-های-اورسایز-و-شیک-با-پارچه-پولک-دار

اگر به دنبال یک استایل مجلسی و خاص هستید بهتر است پارچه ای را انتخاب کنید که دارای ظاهر درخشان و متفاوت است. پارچه پولک دار یکی از بهترین پارچه هایی است که با ظاهر زیبایی که دارد، می تواند ساده ترین مدل ها را هم شیک و مجلل جلوه دهد. پارچه پولک دار برخلاف ظاهر لوکسی که دارد، دوخت سختی ندارد. کافی است چند نکته کوچک را در زمان دوخت رعایت کنید تا متوجه شوید که این پارچه چقدر خوش دوخت است. دوخت پیراهن های اورسایز با پارچه پولک دار برای خانم های باردار نیز یک گزینه مناسب و ایدئال است. اگر به دنبال یک استایل شیک، مجلسی و راحت هستید بهتر است این بار پیراهن های اورسایز با پارچه پولک دار را امتحان کنید.ویژگی های پارچه ژاکارد ترک داتان

کراپ و شلوارهای مجلسی، انتخاب خانم های شیک پوش

اگر به دنبال یک استایل متفاوت و منحصر به فرد هستید بهتر است این بار ست های کراپ و شلوار را تست کنید. این ست جذاب می تواند استایل شما را به طور کلی متحول کند. زیبایی ست کراپ و شلوار به قدری زیاد است که می تواند به یکی از پرکاربردترین آیتم های کمد لباس شما تبدیل شود. شلوارهای بگ و نیم بگ می توانند بهترین انتخاب برای این ست جذاب باشند. برای زیباتر شدن کراپ خود می توانید از انواع آستین های فانتزی بهره ببرید. آستین های پفکی، آستین فانوسی و آستین کلوش می توانند به زیباتر دیده شدن استایل شما کمک زیادی کنند.

کراپ-و-شلوارهای-مجلسی،-انتخاب-خانم-های-شیک-پوش

برای دوخت این ست جذاب شما به یک پارچه فوق العاده و زیبا نیاز دارید. پارچه پولک دار می تواند پارچه انتخابی شما باشد. این پارچه به دلیل زیبایی ظاهری و دوام بالایی که دارد می تواند انتظارات شما را به خوبی برآورده کند. پارچه های پولک دار با زمینه مخمل می توانند یک انتخاب ایدئال برای این ست جذاب باشند. کفش های پاشنه بلند بهترین گزینه برای تکمیل استایل شما هستند. در نظر داشته باشید پارچه پولک دار چروک پذیری بسیار ناچیزی دارد. از این رو می تواند استایل شما را به خوبی در دراز مدت و تایم طولانی حفظ کند.

پارچه های پولک درشت ترند سال 2024

یکی از پارچه هایی که به تازگی در بین طراحان لباس و مزون دارها محبوب شده، پارچه پولکی با پولک های درشت است. پارچه پولک دار به خودی خود زیبایی بی نظیری دارد. این زیبایی با پولک های درشت و بزرگ چندین برابر می شود. نور منعکس شده از روی این پولک ها می تواند توجه مخاطب را به خوبی به خود جلب کند. پارچه های پولک دار با پولک های درشت این روزها فروش بسیار بالایی دارند و در انواع اندازه ها و طرح ها تولید می شوند.

پارچه-های-پولک-درشت-ترند-سال-2024

از این پارچه های پولک دار می توانید برای دوخت شومیز، پیراهن، دامن و غیره بهره ببرید. پارچه های پولک درشت یکی از کاربردی ترین پارچه ها است. از این رو می توانید از آن برای دوخت آیتم های مختلف استفاده کنید. دقت داشته باشید که دوخت این پارچه پولک دار با پارچه های پولکی دیگر متفاوت است. هنگام برش این پارچه باید پولک ها را به سمت مخالف هدایت کرده و بعد اقدام به برش کنید. در زمان دوخت نیز بهتر است مسیر دوخت را از پولک ها خالی کنید. این کار باعث می شود شما بتوانید راحت تر اقدام به دوخت لباس خود کنید. از طرفی پارچه پولک دار با پولک های درشت به هیچ عنوان نیاز به اتوکشی ندارد. پس از بابت چروک شدن و خراب شدن استایلتان هیچ نگرانی نخواهید داشت.

پیراهن های بلند مجلسی با طراحی خاص

همانطور که می دانید انتخاب اکثر خانم ها برای شرکت در مراسم های بزرگ پیراهن های بلند است. پیراهن های بلند می توانند یکی استایل جذاب و مجلسی را برای شما فراهم کنند. پیراهن های بلند مجلسی زیادی در فروشگاه ها و مزون های لباس وجود دارند. شما بسته به سلیقه خود می توانید یکی از آن ها را برای خود انتخاب کنید. اما در نظر داشته باشید که که این پیراهن های بعضا کیفیت لازم را ندارند. همچنین ممکن است این پیراهن ها نتوانند از نظر مدل و پارچه رضایت شما را جلب کنند. اگر پیراهن مورد نظر شما از نظر مدل، جنس و کیفیت ویژگی های مورد نظر شما را داشته باشد، به احتمال زیاد قیمت آن بسیار زیاد خواهد بود. در این موارد بهتر انتخاب خرید پارچه دلخواه و دوخت آن است.

پیراهن-های-بلند-مجلسی-با-طراحی-خاص

یکی از مرغوب ترین و پرفروش ترین پارچه های موجود در بازار پارچه پولک دار است. پارچه پولک دار می تواند یک ظاهر فوق العاده را برای شما به ارمغان آورد. ویژگی دیگری که پارچه پولک دار دارد این است که امکان دوخت مدل های مختلف را به شما می دهد. از این رو می توانید آن را به شکل مدل دار یا ساده طراحی کنید. پارچه پولک دار امکان ایجاد برش های مختلف و ترکیب پارچه ها را نیز به شما می دهد.

کت و شلوار مجلسی پولک دار، زیبا و هیجان انگیز

کت و شلوار یکی دیگر از آیتم ها و ست های پرفروش زنانه است. محبوبیت این ست زیبا در بین های خانم های جوان بسیار زیاد است. این محبوبیت به قدری زیاد است که به یکی از پرفروش ترین آیتم ها در مزون های زنانه تبدیل شده است. کت و شلوار یک استایل فاخر و لوکس را می تواند برای شما فراهم کند. کت و شلوار یکی از آیتم هایی است که در کمد تمام خانم های ایرانی می توانید آن را پیدا کنید. شما نیز اگر به دنبال یک ست زیبا و کاربردی هستید، بهتر است این بار کت و شلوار را امتحان کنید.

کت-و-شلوار-مجلسی-پولک-دار،-زیبا-و-هیجان-انگیز

برای داشتن یک ست زیبا و فوق العاده باید در اولین قدم به پارچه آن توجه زیادی داشته باشید. کت و شلوار ظاهری رسمی دارد. اما اگر برای آن پارچه های شاین دار و براق را انتخاب کنید می توانید برای خود یک استایل مجلسی و جذاب را رقم بزنید. پارچه هایی که ایستایی بالایی دارند برای دوخت کت و شلوار گزینه های بهتری هستند. پارچه پولک دار یکی از بهترین گزینه ها برای دوخت کت و شلوارهای مجلسی است. این پارچه ایستایی لازم برای دوخت کت و شلوار را دارد. از طرفی به دلیل جذابیت بالایی که این پارچه دارد می تواند برای شما یک استایل مجلسی و منحصر به فرد را رقم بزند.

منبع:7 مدل لباس مجلسی با پارچه پولک دار + عکس