پارچه ژاکارد ترک، پرفروش ترین مدل در میان انواع پارچه ژاکارد

پارچه ژاکارد ترک، پرفروش ترین مدل در میان انواع پارچه ژاکارد

پارچه ژاکارد در سالهای اخیر تبدیل به یکی از پرفروش ترین پارچه های موجود در بازار شده است. در حقیقت، تنوع بی نظیر و کاربردهای مختلفی که این پارچه دارد، آن را تبدیل به گزینه ای بی رقیب برای طراحی و دوخت لباس های متنوع کرده است. مدل های مختلفی از پارچه ژاکارد را با ایستایی، وزن و طرح متنوع در بازار خواهید دید. در این میان، یکی از پرفروش ترین مدل های این پارچه، پارچه ژاکارد ترک است. پارچه ژاکارد دنیایی از طرح و رنگ دارد. می توانید انواع طرح های هندسی، گلدار، مدرن و ساده را در میان دنیای رنگارنگ پارچه های ژاکارد پیدا کنید. یکی از جدیدترین طرح های این پارچه، پارچه ژاکارد ترک چهل تکه است. این طرح تقریبا مدرن و هندسی را می توانید در دوخت انواع مانتو و کت های زنانه استفاده نمایید.

پر فروش ترین طرحهای پارچه ژاکارد مانتویی معمولا طرح های ساده یا هندسی هستند. البته طرح های نفیس گلدار و پتینه نیز برای دوخت مانتوهای مجلسی بسیار کاربردی و پرفروش هستند. پارچه ژاکارد ترک چهل تکه نیز با داشتن نوعی نظم در طراحی، یکی از این طرح های پرفروش پارچه ژاکارد محسوب می شود. رنگ بندی جذاب، استفاده از الیاف لمه در بافت پارچه و طراحی خاص بخش های مختلف این پارچه، آن را تبدیل به گزینه ای ایدئال برای دوخت مانتوهای مجلسی، کت های اورسایز کژوال و حتی استفاده به عنوان خرجکار کرده است. در ادامه این مطلب قصد داریم به قیمت پارچه ژاکارد ترک مانتویی بپردازیم. اگر به دنبال پر فروش ترین طرحهای پارچه ژاکارد مانتویی هستید، مطالعه این مطلب می تواند برای شما مفید باشد. قبل از هر چیز اما اجازه دهید کمی بیشتر با پارچه ژاکارد ترک چهل تکه، آشنا شویم.

با پارچه ژاکارد ترک چهل تکه آشنا شوید

یکی از پر فروش ترین طرحهای پارچه ژاکارد مانتویی، طرح چهل تکه است. به طور کلی، پارچه های چهل تکه همواره مورد توجه بودند. زیرا ظاهری متفاوت و جدید به لباس شما می بخشند، مخصوصا اگر به استایل های هنری علاقه داشته باشید. البته باید تاکید کرد که پارچه ژاکارد ترک چهل تکه تنها طراحی شبیه پارچه های چهل تکه دارد. در واقع این پارچه بافت یک دستی دارد و با اضافه شدن طرح چهل تکه و الیاف لمه در بافت آن، تبدیل به پارچه ای پرطرفدار شده است. یکی از دلایلی که پارچه ژاکارد تا این حد مورد استقبال قرار گرفته است، همین شکل طراحی و بافت خاص است. طرحی که روی پارچه های ژاکارد مشاهده می کنید، گلدوزی یا چاپ نیست، بلکه طرح مورد نظر در تار و پود این پارچه تنیده می شود. به همین دلیل این پارچه یکی از بادوام ترین پارچه های موجود است.

پارچه ژاکارد ترک چهل تکه دارای الیاف لمه است. این الیاف لمه هم در طراحی مختلف و هم در تفکیک تکه های مختلف این پارچه به کار رفته است. به طور کلی، پارچه ژاکارد در هنگام لمس، زیردستی نرم دارد اما ممکن است قسمت داخلی آن کمی زبر باشد. این زبری در بسیاری از مواقع به دلیل بافت پارچه و مخصوصا الیاف لمه موجود در آن است. پارچه ژاکارد ترک چهل تکه ایستایی متوسط و آهارداری دارد. این پارچه دچار آبرفت یا اتو رفت نمی شود و نیاز نیست در هنگام دوخت نگران تغییر ابعاد پارچه باشید. علاوه بر این، این پارچه بر اثر شستشو تغییر رنگ نداده و دچار پرزدهی نیز نمی شود. به همین دلیل یکی از پر فروش ترین طرحهای پارچه ژاکارد مانتویی است. برای اطلاع از قیمت پارچه ژاکارد ترک مانتویی، مطالعه ادامه مطلب را از دست ندهید.

پر فروش ترین طرحهای پارچه ژاکارد مانتویی را بشناسید

آشنایی با پر فروش ترین طرحهای پارچه ژاکارد مانتویی هم برای طراحان لباس و هم تولید کنندگان مانتو و پوشاک زنانه، ضروری است. به همین دلیل در ادامه قصد داریم به معرفی این طرح های پرمخاطب و قیمت پارچه ژاکارد ترک مانتویی بپردازیم.

پارچه ژاکارد ترک با طرح پتینه

یکی از جذاب ترین و پر فروش ترین طرحهای پارچه ژاکارد مانتویی، طرح پتینه است. حتما با الگوی پتینه در طراحی و نقاشی اجسام مختلف آشنا هستید. این طرح در پارچه ژاکارد نیز چنین نمایی دارد و به دلیل بافت و جلوه خاصی که به پارچه می دهد، گزینه ای عالی برای دوخت مانتوهای کژوال و روزمره به حساب می آید. معمولا برای زمینه این پارچه از الیاف ویسکوز استفاده می شود. طرح های رنگارنگ و درخشان آن نیز از ترکیب لمه و الیاف سیم روی پارچه ایجاد می شود. این طرح در عین شلوغی و ترکیب چند رنگ مختلف از یک طیف و بافت درخشانی که دارد، جلوه ای شیک و خاص به استایل شما می دهد. به همین دلیل برای استایل رسمی در محیط کار و دانشگاه نیز مناسب است. قیمت این پارچه ژاکارد ترک مانتویی می تواند بر اساس طرح و محل تولید، متغیر باشد.

پارچه ژاکارد با طرح هندسی

اگر به دنبال پر فروش ترین طرحهای پارچه ژاکارد مانتویی هستید، ابدا نباید از طرح های هندسی این پارچه غافل شوید. تنوع طرح های هندسی پارچه ژاکارد فوق العاده است. علاوه بر این، در طراحی این پارچه از رنگ های بسیار جذاب و متفاوتی نیز استفاده می شود. اگر به طرح های منظمی که چشم شما را نوازش می کنند علاقه دارید، این مدل پارچه بهترین انتخاب برای شما خواهد بود. می توانید از آن در استایل روزمره، رسمی و حتی اداری استفاده نمایید. فراموش نکنید، هرچند طرح های منظم این پارچه ژاکارد استایل شما را چندان شلوغ نشان نمی دهد، اما باید در انتخاب سایر لباس هایتان، محتاطانه عمل کنید.

پارچه ژاکارد ترک چهل تکه

یکی از جدیدترین و پر فروش ترین طرحهای پارچه ژاکارد مانتویی، پارچه ژاکارد ترک چهل تکه است. به طور مفصل در مورد این پارچه، نوع بافت و ویژگی های این پارچه در ابتدای مطلب صحبت کردیم. اگر به دنبال یک مدل جدید و ترند پارچه ژاکارد هستید که با آن مانتوی رسمی یا حتی مجلسی خود را طراحی کنید، به شما این پارچه زیبا را توصیه می کنیم. پارچه ژاکارد ترک چهل تکه از نظر طراحی و رنگبندی، یک گزینه خاص و بسیار زیبا به حساب می آید. این پارچه می تواند تضمین کننده زیبایی استایل شما باشد.

پارچه ژاکارد گلدار

باید گفت در میان پر فروش ترین طرحهای پارچه ژاکارد مانتویی، پارچه ژاکارد گلدار جایگاه اول را به خود اختصاص می دهد. یکی از دلایل محبوبیت این پارچه، تنوع خیره کننده در طرح و رنگ است. مدل های بسیار زیادی از انواع پارچه ژاکارد گلدار در بازار موجود است و شما می توانید از آن برای دوخت لباس های مختلفی استفاده نمایید. به طور معمول از انواع پارچه ژاکارد ترک برای طراحی مانتو، کت و کت و شلوار زنانه استفاده می شود. اما مدل های گلدار این پارچه، کاربرد بسیاری در طراحی لباس مجلسی دارند. شما می توانید با این پارچه زیبا و دوست داشتنی، دامن، نیم تنه و پیراهن های کوتاه و بلند مجلسی طراحی نمایید. قیمت پارچه ژاکارد ترک گلدار در بسیاری از موارد در مقایسه با سایر مدل های ژاکارد بیشتر است. زیرا کاربرد بیشتری در صنعت پوشاک دارد.

فاکتورهای موثر بر قیمت پارچه ژاکارد ترک مانتویی

همواره در هنگام خرید پارچه و لباس، قیمت می تواند فاکتوری تعیین کننده باشد. قیمت پارچه ژاکارد ترک مانتویی به عوامل مختلفی بستگی دارد. همانطور که اشاره شد، این پارچه را می توانید با مدل ها و کیفیت های مختلفی در بازار مشاهده کنید. طبعا این ویژگی های به صورت مستقیم بر زیبایی و دوام پارچه و در نهایت قیمت آن، تاثیر خواهد داشت. نکته دیگر در تعیین قیمت پارچه ژاکارد ترک مانتویی، محل تولید آن است. کشورهای مختلفی اقدام به تولید این پارچه زیبا و پرطرفدار کردند. در نتیجه نمونه های ایرانی، چینی و ترک ژاکارد را می توانید در بازار با قیمت های بسیار متفاوتی بیابید. کشور سازنده با الیاف به کار رفته و در نهایت دوام پارچه ارتباط مستقیمی دارد.

بد نیست در نظر داشته باشید اگر برای خرید پارچه ژاکارد ترک هزینه بیشتری می پردازید، می توانید مطمئن باشید این پارچه تا سالها با کیفیت روز اول بر تن شما می درخشد. علاوه بر این، تولید کنندگان ترک، متراژ زیادی از یک طرح پارچه تولید نمی کنند. در نتیجه با خرید این پارچه وارداتی لوکس، می توانید استایل منحصر به فرد برای خود بسازید. پارچه ژاکارد ترک چهل تکه یکی از این طرح های جذاب و متفاوت است که با رنگبندی های مختلف در بازار موجود است.

چرا باید پارچه ژاکارد ترک را انتخاب کنیم؟

در این مطلب به پر فروش ترین طرحهای پارچه ژاکارد مانتویی، قیمت و کاربردهای آن پرداختیم. اگر همچنان برای خرید این پارچه تردید دارید، بد نیست نکات زیر را در نظر داشته باشید. این نکات ویژگی های مهمی هستند که فرآیند خرید پارچه ژاکارد ترک مانتویی را برای شما آسان تر خواهند کرد.

  • تنوع فوق العاده در طرح و رنگ
  • دوام بی نظیر و کیفیت بالا
  • عدم آبرفت و اتو رفت
  • مقاوم در برابر چروک
  • تنفس پذیری مناسب
  • قابل استفاده در استایل رسمی و کژوال
  • ایستایی مناسب برای دوخت مانتو و پیراهن مجلسی
  • قیمت مناسب پارچه ژاکارد ترک مانتویی
  • شستشوی و نگهداری آسان پارچه ژاکارد ترک مانتویی

منبع : پارچه ژاکارد ترک، پرفروش ترین مدل در میان انواع پارچه ژاکارد

8 مدل پالتو طرحدار زنانه برای زمستان 1402 + 25 ایده استایل


8 مدل پالتو طرحدار زنانه برای زمستان 1402 + 25 ایده استایل


بسیاری از افراد تصور می کنند فصل سرما، فصل پوشیدن لباس های کسل کننده است. خیلی از خانم ها ترجیح می دهند برای فصل پاییز و زمستان، یک کاپشن یا پالتو مشکی یا خاکستری تهیه کنند تا بتوانند آن را هر روز و با هر استایلی بپوشند. اما باید گفت این تصور غلط است. تنها کافی است در انتخاب لباس های خود جسورانه عمل کنید. به این ترتیب تنها می توانید با اضافه کردن یک مدل پالتو طرحدار به استایل خود، ظاهری شاد و جذاب داشته باشید. دنیای پالتوهای طرحدار زنانه بسیار هیجان انگیز است. مخصوصا با توجه به اینکه فصل پاییز و زمستان یکی از بهترین فصول برای پوشیدن لباس با طیف رنگی گرم است. شما می توانید برای انتخاب رنگ و طرح یک پالتو زیبا، از رنگ های طبیعت الهام بگیرید.

اگر تصور می کنید مدل پالتو طرحدار مناسبی برای استایل رسمی شما وجود ندارد، باید بگوییم این تصور صحیح نیست. به عنوان یک خانم طرفدار استایل رسمی و کلاسیک، شما می توانید پالتوهای خز یا چرم طرحدار بپوشید. پارچه های طرحدار چهارخونه یا راه راه نیز برای طرفداران استایل رسمی مناسب است. با انتخاب چنین پالتویی، هم زیبایی استایل کلاسیک خود را حفظ کردید و هم رنگ و روحی جدید به آن بخشیدید. به طور کلی اما اغلب پارچه های طرحدار، مناسب طرفداران استایل کژوال و فانتزی است. اگر همچنان برای انتخاب یک مدل پالتو طرحدار مناسب تردید دارید، مطالعه ادامه این مطلب می تواند برای شما مفید باشد. می توانید در ادامه این مطلب چندین مدل پالتو طرحدار جدید ببینید و برای استفاده از آنها در استایل خود، الهام بگیرید.


مدل پالتو خز با طرح پوست حیوانات

یکی از پرطرفدارترین مدل های پالتو طرحدار زنانه، پالتوهای خز است. پارچه خز طبیعی، از پوست حیوانات تهیه شده و بسیار لوکس و گرانقیمت است. با توجه به این نکته، می توان گفت تاریخچه ای طولانی دارد. اما امروزه با تولید پارچه خز مصنوعی، تنوع این پارچه بیشتر از هر زمان دیگری است. شما می توانید پارچه خر را با طرح های بسیار متنوع و قیمتی بسیار مقرون بصرفه در بازار مشاهده کنید. البته کاهش قیمت پارچه خز و در دسترس بودن آن، باعث نشده چیزی از جذابیت ظاهری و حس لوکسی که به شما می بخشد، کم شود.

پالتو-خز-طرحدار-با-طرح-پوست-حیوانات

به طور کلی، طرح پوست حیوانات مخصوصا ببر و پلنگ، جلوه ای متفاوت، شیک و قدرتمند به شما می دهد. این پالتو برای خانم های میانسالی که به استایل کلاسیک علاقه دارند، ایدئال است. ظاهر حجیم و فرم لطیف این پارچه، باعث می شود هم شما و هم مخاطب، از دیدن آن لذت ببرید. نگهداری از پارچه خز مصنوعی نیز چندان دشوار نیست و برای شستشوی آن چندان به زحمت نخواهید افتاد. مدل های مرغوب این پارچه به هیچ عنوان دچار پرزدهی و ریزش نمی شوند. در نتیجه بهتر است در هنگام خرید، علاوه بر انتخاب یک طرح زیبا، به کیفیت پارچه خز نیز توجه نمایید.

مدل پالتو طرحدار زنانه چرم پوست ماری

مدل پالتو طرحدار زنانه چرم پوست ماری

یک مدل پالتو طرحدار زنانه دیگری که می توانیم برای زمستان 1402 به خانم های طرفدار استایل کلاسیک توصیه کنیم، پالتو چرم است. پالتو چرم را ممکن است در طرح های مختلفی ببینید. هرچند که طرح های ساده و تک رنگ آن طرفداران بیشتری دارد. اما یک مدل پالتو چرم طرحدار وجود دارد که در تمام جهان، مدلی بسیار محبوب و پرفروش است. پارچه چرم با طرح پوست ماری، یکی از پرطرفدارترین مدل های چرم طرحدار است. شما می توانید به سادگی این طرح پارچه را با رنگ های مشکی و طلایی ست کنید. به این ترتیب، استایلی لوکس و منحصر به خود خواهید داشت. اگر برای محل کار یا مهمانی های رسمی خود به دنبال یک مدل پالتو طرحدار هستید، این آیتم پرکابرد و کلاسیک را از یاد نبرید.


پالتو فوتر با طرح های هندسی

پارچه فوتر یکی از پرفروش ترین پارچه ها برای طراحی و دوخت پالتو است. این پارچه در دسته پارچه های پشمی قرار دارد و انتخابی بسیار سبک و گرم برای دوخت پالتوهای زنانه به حساب می آید. البته به طور معمول پارچه فوتر را با سادگی و تک رنگ بودن آن می شناسند. اما بد نیست بدانید در سالهای اخیر پارچه فوتر پرینت یا طرحدار نیز یکی از پرفروش ترین مدل های این پالتو بوده است. در واقع اگر به دنبال یک مدل پالتو طرحدار زنانه برای زمستان 1402 هستید، پالتو فوتر پرینت با طرح های هندسی گزینه بسیار مناسبی برای شما خواهد بود.

پالتو-فوتر-با-طرح-های-هندسی

طرح های پارچه فوتر پرینت به شما این امکان را می دهد که بتوانید پالتویی زیبا و متفاوت، مناسب روزمره داشته باشید. تنوع طرح های این پارچه بی نظیر است. اما برای استایل کژوال، طرح های هندسی می تواند بهترین انتخاب ممکن باشد. پالتوهای زمستانی معمولا بلند طراحی می شوند. در نتیجه طرح های درشت این پارچه به بهترین شکل ممکن روی آن دیده می شود. این استایل خیره کننده را می توانید با لباس هایی هم رنگ طرح های پارچه تکمیل کنید. فراموش نکنید، پالتوهای طرحدار، آیتم اصلی استایل شما هستند. در نتیجه بهتر است سایر آیتم ها را ساده انتخاب کنید تا ظاهر شما چندان شلوغ به نظر نرسد.خرید پارچه لینن هندی

پالتو بلند با طرح خال خالی

به طور کلی، پارچه خال خالی استایلی فانتزی به شما می بخشد، حتی اگر به دنبال آن نباشید. دایره های بامزه روی پارچه، حس دوست داشتنی ای به شما و مخاطبان شما خواهد داد. در نتیجه اگر مایلید خاص و بامزه به نظر برسید، این مدل پالتو طرحدار زنانه برای زمستان 1402 بهترین انتخاب ممکن خواهد بود. طرح خال خالی، یکی از ساده ترین و جذاب ترین طرح هایی است که می توانید با آن تغییرات جالبی در استایل خود ایجاد کنید. این طرح سالها جزو ترندهای روز بوده و جدیدا نیز به عنوان یک ترند محبوب به فروشگاه ها بازگشته است.

پالتو-بلند-با-طرح-خال-خالی

این مدل پالتو طرحدار می تواند انتخاب خوبی برای دختر خانم های جواب باشد. با اضافه کردن خرجکارهایی مانند تور یا پارچه خز، می توانید پالتویی خاص متناسب با سلیقه و استایل خود داشته باشید. این پالتو استایل کژوال فوق العاده ای برای شما خواهد ساخت.

پالتو طرحدار راه راه

پالتو-راه-راه

طرح پارچه راه راه، یک طرح بسیار ساده و مناسب برای دوخت یک مدل پالتو طرحدار شیک است. در واقع این طرح نه چندان شلوغ است نه بسیار ساده و شما می توانید آن را برای دوخت یک پالتو کاربردی و روزمره انتخاب نمایید. همانطور که می دانید، خطوط عمودی و افقی یک پارچه می تواند خطای دید ایجاد کند. به این ترتیب، با انتخاب پارچه ای با طرح های عمودی، لاغر و کشیده تر دیده خواهید شد. با طرح های افقی نیز می توانید چهارشانه به نظر برسید. در نتیجه اگر به دنبال یک طرح نه چندان شلوغ برای پالتوی رسمی یا روزمره خود هستید، راه راه می تواند انتخاب بی نقصی برای شما باشد.

پالتو با پارچه چهارخونه

به طور کلی پوشیدن مدل های مختلف پالتو طرحدار زنانه، نیاز به اندکی جسارت و خلاقیت در استایل دارد. اما پالتوهای چهارخونه یکی از مدل های بسیار پرکاربرد و پرطرفدار برای زمستان هستند. در واقع نیاز نیست برای اضافه کردن این پالتو جذاب به کمد خود، چندان مردد باشید. دنیای پارچه های زمستانی چهارخونه بسیار متنوع است. خانم های محتاط می توانند برای استایل رسمی و محیط کار و دانشگاه، از چهارخونه های تیره و ظریف استفاده کنند. اگر مایلید استایلی پر از رنگ و هنری داشته باشید، بی نهایت طرح و رنگ در میان پارچه های چهارخونه وجود دارد که میتوانید از آنها بهره ببرید.

پالتو-با-پارچه-چهارخونه

پارچه های چهارخونه نیز می توانند مانند پارچه راه راه، خطای دید ایجاد کنند. رنگ های تیره با طرح های ریز تغییری در سایز شما ایجاد نخواهند کرد. اما چهارخونه های درشت و رنگ های شاد و برجسته ممکن است باعث شود اندکی چاق تر به نظر برسید. پارچه چهارخونه در رنگ، طرح و جنس بسیار متنوعی در بازار موجود است. انواع پارچه فوتر، پارچه کشمیر و حتی خز چهارخونه را می توانید برای طراحی چنین پالتویی در نظر داشته باشید.

مدل پالتو طرحدار زنانه با طرح پیچازی

مدل پالتو طرحدار زنانه با طرح پیچازی

به طور کلی، پارچه های طرحدار زمستانی، کاملا کلاسیک هستند. یعنی شاید ترند روز نباشند اما هرگز زشت و قدیمی به نظر نمی رسند. یکی از طرح های قدیمی که تبدیل به ترند روز شده است، طرح پیردوپل است. البته این طرح خاص و زیبا گاهی با نام پیچازی نیز شناخته می شود. در انگلیسی این پارچه را houndstooth (دندان شکاری) می نامند. اصلی ترین ترکیب رنگ این پارچه، زمینه سفید با طرح های مشکی است. همین رنگ نیز بیشترین کاربرد را در دوخت مدل پالتو طرحدار زنانه دارد. برای زمستان 1402 نیز ما مدل های رنگی این پارچه را به شما توصیه می کنیم. ترکیب رنگ های بی نهایتی از طرح پیچازی در چند سال اخیر وارد بازار شده است. این طرح با رنگ های شاد و زنده ای که دارد، می تواند استایل بی نظیری برای شما بسازد.

کاپشن های گل گلی

هرچند قصد داشتیم در این مطلب به شکل اختصاصی به مدل پالتو طرحدار زنانه برای زمستان 1402 بپردازیم، اما نمی توان از این ترند جذاب سال به راحتی عبور کرد. کاپشن ها یک تفاوت اصلی با انواع پالتو دارند و آن هم جنس پارچه و فرم آنها است. پالتوها بلند هستند و از پارچه های پشمی سبک با ضخامت متوسط طراحی می شوند. کاپشن را می توانید در مدل های مختلف ببینید اما پارچه کاپشنی همواره حجیم است. زیرا برای لایه رویی این پارچه از پارچه ضد آب نازک و سبک و برای داخل آن از مواد حجیم عایق گرما استفاده می شود. کاپشن با پارچه گل گلی جزو ترندهای سالهای اخیر بوده است. این کاپشن ها با ظاهر و طراحی بامزه ای که دارند، انتخابی بی رقیب برای داشتن استایلی کژوال و دوست داشتنی هستند.

کاپشن-های-گل-گلی

در واقع کاپشن یک پوشش گرم برای طرفداران استایل اسپرت و راحت است. به همین دلیل توصیه نمی شود از آن در استایل رسمی استفاده کنید. شلوار جین و کفش های کتانی می تواند بهترین گزینه برای ست کردن در این استایل باشد. البته شلوار کتانی، دامن های اسپرت و نیم بوت چرم نیز می تواند استایلی انحصاری و خاص برای شما بسازد.

منبع : 8 مدل پالتو طرحدار زنانه برای زمستان 1402 + 25 ایده استایل

ویژگی های پارچه وال خامه دوزی و هر چه باید در مورد آن بدانید


ویژگی های پارچه وال خامه دوزی و هر چه باید در مورد آن بدانید

اگر برای بهار و تابستان به دنبال پارچه متفاوت و خنک هستید، پارچه وال خامه دوزی می تواند برای شما مناسب باشد. قیمت پارچه وال خامه دوزی در مقایسه با دوام و ظاهر جذابی که دارد، بسیار مقرون بصرفه است. این پارچه می تواند انتخابی فوق العاده برای دوخت لباس کودک نیز محسوب شود.


پارچه وال به قدری قدمت دارد که احتمالا همکنون یک لباس با این پارچه در کمد خود دارید. در واقع این پارچه بی نظیر و پرطرفدار سالهاست که جایگاه ویژه ای در میان پارچه های خنک و سبک تابستانی دارد. افراد زیادی از این پارچه برای استفاده روزمره خود و حتی فرزندانشان استفاده می کنند. هرچند پارچه وال به عنوان یک پارچه تابستانی شناخته می شود اما استفاده از آن هیچ محدودیتی ندارد. به خصوص مدل های طرحدار و جدید آن که با عنون پارچه وال خامه دوزی در بازار موجود است. زیبایی این پارچه علاوه بر لطافت و کاربردهای متنوع پارچه وال ساده، پارچه وال خامه دوزی را به پارچه ای بی رقیب تبدیل کرده است. به همین دلیل ما قصد داریم در ادامه این مطلب به بررسی ویژگی های پارچه وال خامه دوزی بپردازیم.

اگر برای بهار و تابستان به دنبال پارچه متفاوت و خنک هستید، پارچه وال خامه دوزی می تواند برای شما مناسب باشد. قیمت پارچه وال خامه دوزی در مقایسه با دوام و ظاهر جذابی که دارد، بسیار مقرون بصرفه است. این پارچه می تواند انتخابی فوق العاده برای دوخت لباس کودک نیز محسوب شود. آشنایی با ویژگی های پارچه وال خامه دوزی به شما کمک می کند بتوانید بهترین مدل های ممکن را انتخاب نمایید. اگر در مورد قیمت پارچه وال خامه دوزی نیز ابهام یا سوالی دارید، مطالعه این مطلب می تواند برای شما مفید باشد.

آشنایی با پارچه وال خامه دوزی

  • قیمت پارچه وال خامه دوزی

پارچه وال ساده بسیار سبک و نازک است. در تولید این پارچه از الیاف پنبه طبیعی استفاده می شود و تراکم تار و پود آن نیز بالا است. به همین دلیل لطافتی بی نظیر دارد. مضاف بر این، این الیاف و نوع بافت در جذب رطوبت بیشتر نیز کاملا موثر است. در تولید پارچه وال خامه دوزی، برای زمینه آن از وال ساده استفاده می شود. روی سطح این پارچه نیز خامه دوزی هایی به صورتی دستی یا ماشینی انجام می شود. به طور معمول برای دوخت این خامه دوزی ها از ماشین های پیشرفته کامپیوتری استفاده می شود. جنس الیاف به کار رفته برای خامه دوزی نیز معمولا الیاف پنبه ای یا پلی استر است. الیاف پنبه ای کاملا مطابق با جنس زمینه پارچه هستند و دوام بسیاری بالایی دارند. همین نکته می تواند به میزان زیادی بر قیمت پارچه وال خامه دوزی تاثیر بگذارد.

در هنگام لمس این پارچه، شما لطافت پارچه زمینه و برجستگی های خامه دوزی را حس خواهید کرد. ایستایی این پارچه نیز کاملا متوسط است و می توانید از آن برای دوخت لباس های مختلفی استفاده نمایید. البته رنگ های روشن این پارچه ممکن است اندکی بدن نما باشد. برای حل این مشکل می توانید از پارچه وال ساده به عنوان آستر استفاده نمایید. در ادامه این مطلب بیشتر با ویژگی های پارچه وال خامه دوزی و کاربردهای آن آشنا خواهید شد. اگر قیمت پارچه وال خامه دوزی می تواند معیار تعیین کننده ای برای خرید شما باشد، به این مورد نیز خواهیم پرداخت. برای خرید پارچه وال سوزن دوزی کلیک کنید.

پارچه وال خامه دوزی چه کاربردهایی دارد؟

کاربرد وال خامه دوزی

به طور مشخص، پارچه وال خامه دوزی یک پارچه زیبا و شیک مناسب فصل بهار و تابستان است. یکی از بیشترین کاربردهای این پارچه در طراحی و دوخت مانتوهای بهاره است. اگر برای عید یا روزهای گرم تابستان به دنبال پارچه مانتویی سبک و زیبا هستید، این پارچه می تواند برای شما بهترین انتخاب ممکن باشد. اگر به شومیزهای زنانه علاقه دارید، یک شومیز با پارچه وال خامه دوزی نیز می تواند آیتم ثابت استایل شما باشد. اگر برای منزل به دنبال پیراهن یا دامنی راحت و زیبا هستید، همچنان می توانید روی این پارچه دوست داشتنی حساب کنید. برای سفرهایی که در فصل گرم دارید نیز پارچه وال خامه دوزی می تواند گزینه ای عالی برای دوخت پیراهن ساحلی باشد. با اندکی خلاقیت، این پارچه برای دوخت پیراهن های مهمانی کژوال نیز کاملا مناسب است. برای خرید پارچه وال سوزن دوزی کلیک کنید

با ویژگی های پارچه وال خامه دوزی آشنا شوید

همانطور که قبلا اشاره شد، ویژگی های پارچه وال خامه دوزی آن را تبدیل به پارچه ای بی رقیب برای فصل گرما کرده است. در ادامه قصد داریم با جزئیات بیشتری به بررسی ویژگی های پارچه وال خامه دوزی بپردازیم. فراموش نکنید، می توانید به راحتی برای خرید پارچه وال سوزن دوزی کلیک کنید.

پارچه وال خامه دوزی و تنوع بی نظیر در طرح و رنگ

خرید پارچه وال سوزن دوزی

یکی از ویژگی های پارچه وال خامه دوزی، تنوع فوق العاده آن در طرح و رنگ است. کامل ترین رنگبندی ممکن در میان پارچه های تابستانی نخی را می توانید در این پارچه ببینید. طراحی خامه دوزی های سطح پارچه نیز بسیار گسترده و متنوع است. اگر به پارچه های ساده و متفاوت علاقه دارید، این پارچه می تواند برای شما بهترین انتخاب ممکن باشد. می توانید از این پارچه به عنوان خرجکار نیز استفاده نمایید.

خنک با جذب رطوبت بالا

یکی از مهترین ویژگی هایی که در هنگام خرید لباس بهاره یا تابستانی باید در نظر داشته باشید، تنفس پذیری آن است. برای اینکه تا حد ممکن احساس گرما نکنید، جنس و فرم بافت پارچه لباس شما باید به گونه ای باشد که هوا را از درون خود عبور دهد. یکی از مهمترین ویژگی های پارچه وال خامه دوزی، تنفس پذیری بالای آن است. الیاف طبیعی به کار رفته در بافت آن باعث می شود هرگونه رطوبتی به آسانی جذب و به سرعت خشک شود. این الیاف طبیعی پارچه ای ضد حساسیت برای شما ساخته است. می توانید از این پارچه برای دوخت لباس کودک بهره ببرید.

وزن اندک و دوام بسیار بالا

پارچه های دارای الیاف طبیعی، معمولا دوام بسیار بالایی دارند. اگر به درستی از آنها مراقبت کنید و از شوینده های مخصوص و ملایم استفاده کنید، خواهید دید تا مدت ها کیفیت رنگ و بافت این پارچه حفظ می شود. این ویژگی نیز یکی از جذاب ترین ویژگی های پارچه وال خامه دوزی است. وزن سبک و نگهداری آسان باعث شده این پارچه اولین انتخاب برای دوخت مانتو و پیراهن های خانگی در فصول گرم باشد. برای خرید پارچه وال سوزن دوزی کلیک کنید.

قیمت مناسب پارچه وال خامه دوزی

در مقایسه با بسیاری از پارچه های دارای الیاف طبیعی، قیمت پارچه وال خامه دوزی بسیار مناسب است. شما می توانید از این پارچه برای دوخت لباس های مختلفی استفاده نمایید. کیفیت و دوام آن نیز باعث می شود تا سالها یک لباس زیبا با ظاهری جذاب داشته باشید. در نتیجه خرید این پارچه می تواند نوعی سرمایه گذاری برای داشتن یک لباس شیک و باکیفیت محسوب شود. برای خرید پارچه وال سوزن دوزی با بهترین قیمت کلیک کنید.

منبع : ویژگی های پارچه وال خامه دوزی و هر چه باید در مورد آن بدانید

با پارچه شلواری گاباردین بیشتر آشنا شوید + 5 مدل شلوار زنانه

با پارچه شلواری گاباردین بیشتر آشنا شوید + 5 مدل شلوار زنانه

 

در این دنیای متنوع پارچه، بعضی از آن ها طرفداران بیشتری دارند. ممکن است بارها اسم این پارچه ها به گوشتان خورده باشد. در این بین تعدادی از پارچه ها به علت کاربرد ویژه و بخصوصی که دارند، در میان مردم شناخته شدند. برای مثال پارچه گاباردین، یکی از پارچه هایی است که به احتمال زیاد اسم آن به گوشتان خورده است. اما جدای از اسم پارچه، عبارتی که بسیار می شنویم پارچه شلواری گاباردین است. به علت کاربرد زیادی که این پارچه برای تولید شلوار دارد، اکثریت افراد آن را پارچه شلواری گاباردین می شناسند. از این پارچه استفاده های دیگری نیز می شود که در ادامه با هم بررسی خواهیم کرد. پس اگر دوست دارید با یک پارچه شلواری خاص و چندین مدل شلوار گاباردین آشنا شوید با ما همراه باشید.

 

تاریخچه پارچه گاباردین

پارچه های مختلفی در صنعت پوشاک و نساجی استفاده می شود. این پارچه ها با توجه به منطقه ای که مردم از آن استفاده می کنند، ارزش پیدا می کند. در واقع، بسته به آب و هوا و سلیقه مردم آن منطقه، نحوه استفاده از این پارچه متفاوت است. پارچه گاباردین برای اولین بار توسط طراح مد، توماس باربری در سال 1888 معرفی شد. این پارچه در گذشته به عنوان پارچه ای مقاوم در برابر باران شناخته می شد.

پارچه گاباردین چیست؟

پارچه گاباردین یک پارچه جناغی بادوام و فشرده است. ظاهر این پارچه به کج راه بودن، از سایر پارچه ها متمایز می شود. پارچه گاباردین ظاهری درخشنده دارد که توجه مخاطب را در نگاه اول به خود جلب می کند. در ادامه با ویژگی های این پارچه بیشتر آشنا خواهیم شد.

الیاف پارچه شلواری گاباردین

پارچه گاباردین امروزه به فراوانی استفاده می شود. پس لازم است الیاف آن را بشناسید تا بتوانید برای انتخاب آن بهتر تصمیم بگیرید. این پارچه از پشم ظریف و پنبه تولید می شود. از آنجایی که مواد تشکیل دهنده این پارچه بادوام است، پارچه ایجاد شده نیز دارای استحکام و دوام بالایی خواهد بود.

 

بافت پارچه شلواری گاباردین

بافت-پارچه-شلوار-گاباردین

بافت پارچه شلواری گاباردین متراکم و فشرده است. همچنین از آنجایی که پارچه شلواری گاباردین به شکل جناغی بافته می شود تار و پود آن نیز متراکم تر خواهد بود. پس می توان گفت پارچه شلواری گاباردین تا حد زیادی نفوذ ناپذیر و ضد آب است.

ویژگی هایی که پارچه شلواری گاباردین را متمایز می کند

پارچه شلواری گاباردین یکی از معروف ترین پارچه ها در سراسر جهان است. اکثریت مردم این پارچه را به دلیل ساختار تقریبا ضد آب آن می شناسند. علاوه بر این، یک ویژگی مشخص دیگری که پارچه گاباردین دارد دوام و انعطاف پذیری بالای آن است. روی پارچه های گاباردین رنگرزی انجام می شود و این پارچه رنگبندی کاملی دارد. این پارچه به طور کلی با الیافی مانند پنبه، پشم، تنسل و پلی استر تولید می شود.

نگهداری از پارچه شلواری گاباردین

پارچه گاباردین یکی از پارچه هایی است که نیاز به نگهداری سختی ندارد. این پارچه به دلیل مقاومت و دوام بالایی که دارد نگهداری آسانی نیز دارد. اما برای افزایش دوام آن بهتر است نکاتی را رعایت کنید تا بتوانید سال های سال از آن استفاده کنید.

  • با آب گرم پارچه خود را بشویید.
  • از شوینده های قوی و سفید کننده ها استفاده نکنید.
  • بهترین روش شستشوی پارچه گاباردین، استفاده از خشکشویی است.
  • پارچه گاباردین را می توانید با ماشین لباسشویی بشویید.
  • ماشین لباسشویی را روی برنامه شستشوی پارچه های پشمی قرار دهید.
  • پارچه گاباردین بافت متراکمی دار و به راحتی کثیف نمی شود، پس از شستشوی زیاد آن خودداری کنید.
  • با استفاده از یک دستمال تمیز و نم دار می توانید سطح پارچه خود را تمیز کنید.
  • بعد از شستشو آن را در مقابل نور مستقیم خورشید قرار ندهید، تا از کیفیت رنگ پارچه شما کم نشود.
  • با درجه حرارت کم اتوکشی کنید.

سوالات متداول

ویژگی-های-پارچه-شلواری-گاباردین

قبل از خرید پارچه گاباردین ممکن است سوالاتی برای شما ایجاد شود. بهتر است این قسمت را مطالعه کنید، تا بتوانید در زمان خرید بهتر تصمیم بگیرید.

آیا پارچه شلواری گاباردین باعث تعریق شما می شود؟

پارچه گاباردین پارچه ای با الیاف مرغوب و دوست دارد پوست بدن شما است. الیاف پشم و پنبه تصفیه شده و ظریفی که در این پارچه به کار رفته است، یکی از دلایل معروفیت این پارچه است. پارچه نهایی تولید شده ضخیم و محکم است و از آن برای تولید شلوارهای گاباردین استفاده می شود. به طور کلی لباس های تولید شده با این پارچه معمولا مناسب روزهای خنک سال هستند. بیشترین استفاده از این شلوارها مربوط به فصل بهار و پاییز است. این پارچه می تواند عرق را از پوست شما به بیرون منتقل کند، به عبارتی تنفس پذیری پارچه شلواری گاباردین ایدئال است. اما به دلیل ساختار ضخیم، لباس های دوخته شده با آن در تابستان استفاده چندانی ندارند.

پارچه گاباردین برای چه مصارفی مورد استفاده قرار می گیرد؟

پارچه گارباردین بیشترین استفاده را برای تولید پوشاک دارد. از این پارچه برای تولید کت، شلوار، سارافون و لباس های ورزشی استفاده زیادی می شود. به طور کلی به دلیل دوام بالای این پارچه، بیشترین استفاده از آن برای تولید محصولاتی است که نیاز به دوام بالا دارند. همانطور که می دانید یکی از لباس هایی که به سرعت خراب می شود و کیفیت خود را از دست می دهد، شلوارهای روزمره هستند. از این رو برای تولید شلوار باید از پارچه های با دوام استفاده شود. یکی از بهترین پارچه ها برای تولید شلوار، پارچه شلواری گاباردین است.

آیا گاباردین انعطاف پذیر است؟

پارچه شلواری گاباردین به دلیل بافت ضخیم آن شناخته شده است و انعطاف پذیر نیست. از آنجایی که بافت این پارچه متراکم و سخت است، عموم جامعه نیز این پارچه را به عنوان یک پارچه انعطاف ناپذیری می شناسند. به طور کلی می توان پارچه شلواری گاباردین را جزو پارچه های آهاردار طبقه بندی کرد.

آیا هنگام شستن آب رفت دارد؟

بافت پارچه گاباردین متراکم است و الیاف آن به صورت فشرده بافته می شود. به همین دلیل این پارچه بعد از شستشو آبرفت ندارد و کوتاه نمی شود. لباس های دوخته شده با پارچه گاباردین بعد از شستشو در ماشین لباسشویی ممکن است جمع شوند. اما بعد از خشک شدن و اتوکشی به شکل اولیه خود باز می گردند.

مشاهده رنگبندی پارچه شلواری گاباردین

آیا پارچه گاباردین شما را گرم نگه می دارد؟

اکثر افراد جامعه این پارچه را به دلیل ضخامت و بافت فشرده آن می شناسند. از آن جایی که این ویژگی ها باعث می شود هوای سرد به درون لباس شما نفوذ نکند، می توان گفت پارچه گاباردین یکی از پارچه هایی است که می تواند شما را نسبتا گرم نگهدارد. به همین دلیل اکثریت افراد ترجیح می دهند از این پارچه در روزهای خنک و سرد سال استفاده کنند.

آیا گاباردین چروک می شود؟

پارچه شلواری گاباردین نیز مانند سایر پارچه های کج راه و جناغی، تمایل به چروک شدن دارد. اما این پارچه اتوپذیری سریعی دارد و به راحتی چروک های آن برطرف می شود. جالب است بدانید چروک های روی این پارچه ریز و سطحی است. پس پارچه شلواری گاباردین را می توانید به راحتی استفاده کنید و نگرانی از بابت چروک شدن آن نداشته باشید. در ادامه 5 مدل شلوار با پارچه گاباردین را با هم بررسی خواهیم کرد تا بتوانید مطابق سلیقه و استایل خود، مدل مورد نظرتان را انتخاب کنید.

5 مدل شلوار گاباردین زنانه پرطرفدار

بعد از آشنایی کامل با ویژگی های این پارچه، متوجه اهمیت این پارچه و استفاده زیاد آن برای تولید شلوار شدید. حال وقت آن رسیده است تا با محبوب ترین مدل های شوار گاباردین آشنا شوید.

شلوارهای بگ و نیم بگ همیشه محبوب گاباردین

شلوارهای-بگ-و-نیم-بگ-همیشه-محبوب-گاباردین

یکی از پرطرفدارترین مدل های شلوار در بین خانم های جوان، شلوارهای تمام بگ و نیم بگ هستند. این شلوارها می توانند در استایل های روزمره کاربرد زیادی داشته باشند. به دلیل اورسایز بودن و گشادی این شلوارها، راحتی زیادی را در زمان پوشیدن آن ها تجربه خواهید کرد. اما باید توجه داشته باشید که برای دوخت این شلوارها، پارچه نقش مهمی دارد. پارچه انتخابی شما باید ایستایی مناسبی داشته باشد. از این رو یکی از بهترین انتخاب ها برای دوخت شلوارهای بگ، پارچه گاباردین است. آهار پارچه شلواری گاباردین باعث خوش فرم ایستادن شلوار شما می شود.ویژگی های پارچه بافت لمزور لمه

شلوارهای دم پا گشاد زیبا با گاباردین

شلوارهای-دم-پا-گشاد-زیبا-با-گاباردین

اگر طرفدار استایل های رسمی باشید، حتما در بین لباس های خود چند شلوار دم پا گشاد دارید. این شلوارها می توانند در کنار کت های کوتاه، ظاهر رسمی و شیکی را برای شما فراهم کنند. از آن جایی که در شلوارهای دم پا گشاد، قسمت ران شلوار تنگ و قسمت پایین شلوار گشاد در نظر گرفته می شود، از پارچه های بخصوصی برای دوخت آن ها استفاده می شود. پارچه شلوار شما باید مقاومت بالایی داشته باشد تا از ناحیه ران ها دچار پارگی نشود. از طرفی باید آهار مناسبی داشته باشد تا بتواند پایین شلوار شما را خوش فرم تر نشان دهد. پارچه شلواری گاباردین، پارچه ای محکم است که آهار بالایی دارد. پس برای دوخت مدل شلوارهای دمپا گشاد می تواند گزینه مناسبی باشد.

شلوارهای راسته و جذاب گاباردین

شلوارهای-راسته-و-جذاب-گاباردین

یکی از پرکابردترین مدل های شلوار، شلوارهای راسته هستند. این شلوارهای در استایل های کژوال کاربرد زیادی دارند.  شلوارهای راسته را می توانید با کت، شومیز و مانتو خود ست کنید و برای خود یک استایل ساده اما جذاب را به ارمغان آورید. نکته مهم برای دوخت شلوارهای راسته انتخاب پارچه آن ها است. همانطور که می دانید پارچه شلوار شما از قسمت زانو در معرض چروک شدن است. از آن جایی که این شلوارها در این قسمت تنگ هستند، شانس چروک شدن بیشتری دارند. پس پارچه انتخابی شما باید چروک پذیری کمی داشته باشد. یکی از بهترین انتخاب ها برای دوخت شلوارهای راسته، پارچه شلواری گاباردین است. همانطور که قبلا گفته شد این پارچه تراکم بالایی دارد، به همین خاطر چروک پذیری آن بسیار کم و ناچیز است.

شلوارهای پیله دار دوست داشتنی گاباردین

شلوارهای-پیله-دار-دوست-داشتنی-گاباردین

اگر به استایل های کلاسیک دهه 60 علاقه داشته باشید، این آیتم برای شما است. آیتم پرکابردی که در استایل های کلاسیک می توانید پیدا کنید، شلوارهای پیله دار هستند. در قسمت کمری این شلوارها، می توانید بسته به سلیقه خود چند پیله بدوزید. این شلوارها را می توانید در کنار کراپ کت و شومیز استفاده کنید و از زیبایی استایل خود لذت ببرید. فرم پذیری پارچه و قابل اجرا بودن پیله بر روی آن نکته مهمی است که باید آن دقت کنید. پارچه شلواری گاباردین یکی از پارچه های پرکاربرد برای دوخت شلوارهای پیله دار است. اگر یک بار از این پارچه برای دوخت این مدل شلوار استفاده کرده باشید می توانید تصدیق کنید که فرم پیله ها با این پارچه بعد از دوخت، فوق العاده خواهد بود.

شلوارهای چاکدار و ترند با پارچه گاباردین

شلوارهای-چاکدار-و-ترند- با-پارچه-گاباردین

اگر طرفدار و پیگیر آخرین ترندهای دنیای مد باشید، می دانید که یکی از جدیدترین آن ها شلوارهای چاکدار هستند. شلوارهای چاکدار امروزه برای استفاده روزانه و مراسم های رسمی کاربرد زیادی دارند. از شلوارهای چاکدار برای استایل های کژوال و اسپرت می توانید استفاده کنید. اگر تمایل دارید این شلوارها را خودتان بدوزید، بهتر است پارچه شلواری گاباردین را انتخاب کنید. این پارچه جزو پارچه های خوش دوخت است و در زمان دوخت شما را به دردسر نمی اندازد.

منبع : با پارچه شلواری گاباردین بیشتر آشنا شوید + 5 مدل شلوار زنانه

کرپ مازراتی گرم بالا چیست و چه ویژگی هایی دارد؟

کرپ مازراتی گرم بالا چیست و چه ویژگی هایی دارد؟

پارچه کرپ انواع متفاوتی دارد، که هر کدام از آن ها ویژگی های بخصوصی دارند. به عنوان مثال پارچه کرپ مازراتی گرم بالا را می توان در بین پرطرفدارترین پارچه های کرپ دسته بندی کرد.

 
 
 

یکی از پارچه هایی که اسم آن زیاد به گوش ما می خورد، پارچه کرپ است. پارچه کرپ انواع متفاوتی دارد، که هر کدام از آن ها ویژگی های بخصوصی دارند. در این میان بعضی از زیر مجموعه های پارچه کرپ طرفداران بیشتری دارند. به عنوان مثال پارچه کرپ مازراتی گرم بالا را می توان در بین پرطرفدارترین پارچه های کرپ دسته بندی کرد. شاید برای شما سوال ایجاد شود که پارچه مازراتی گرم بالا چیست و چرا اینقدر پرطرفدار است. از سوال های دیگری که ممکن است ذهن شما را در گیر کند، قیمت پارچه کرپ مازراتی درجه یک است. در ادامه به هر یک از این سوال ها و ویژگی های این پارچه جذاب می پردازیم. اگر بخواهیم جذاب ترین ویژگی پارچه کرپ مازراتی را عنوان کنیم، رنگبندی آن است.

پارچه مازراتی گرم بالا چیست؟


در جواب این سوال که پارچه مازراتی گرم بالا چیست باید گفت که این پارچه زیر مجموعه پارچه کرپ مازراتی است. همان طور که از اسم پارچه کرپ مازراتی مشخص می باشد، خود این پارچه زیر مجموعه پارچه کرپ است. اگر بخواهیم به طور کلی پارچه کرپ مازراتی را معرفی کنیم، باید گفت که این پارچه یکی از پرکاربردترین و پرفروش ترین پارچه های موجود در بازار است. فرآیند تولید این پارچه به گونه ای است که بعد از اتمام کار پارچه ای ضخیم و بادوام تولید می شود. از این رو بیشترین فروش این پارچه مربوط به فصل پاییز و اوایل بهار است.

بافت پارچه کرپ مازراتی گرم بالا

پارچه مازراتی گرم بالا نسبت به سایر پارچه های کرپ تراکم و ضخامت بیشتری دارد. کافی است یکبار این پارچه را با سرانگشتان خود لمس کنید تا متوجه بافت منحصر به فرد آن بشوید. به طور کلی سطح رویی پارچه کرپ مازراتی کمی زبر و دانه دانه است. از این رو به خوبی می توانید متوجه تفاوت آن با سایر پارچه های کرپ بشوید. همچنین بافت رویی این پارچه بدون پرز است و هیچ گونه درزی را بر روی این پارچه مشاهده نخواهید کرد. بافت این پارچه ظاهری شکیل و خاص را برای آن رقم می زند. قیمت پارچه کرپ مازراتی درجه یک در مقایسه با بافت و ظاهر فاخر آن بسیار مناسب و ایدئال است.

پارچه مازراتی گرم بالا و ویژگی هایی آن

با وجود اینکه کرپ مازراتی گرم بالا جزو پارچه های کرپ است، اما ویژگی هایی دارد که ممکن است در سایر دسته های این پارچه آن را پیدا نکنید. اگر می خواهید به شکل جزئی تر به این سوال پاسخ داده شود که پارچه مازراتی گرم بالا چیست، بهتر است به طور کامل ویژگی های این پارچه را بخوانید.

دوام و کیفیت فوق العاده کرپ مازراتی گرم بالا

ایستایی پارچه کرپ مازراتی

دوام پارچه کرپ مازراتی گرم بالا واقعا بی نظیر است. این پارچه اگر به روش صحیح نگهداری شود می تواند یه یکی از وفادارترین عضوهای کمد لباس شما تبدیل شود. پس اگر می خواهید پوشیدن یک پارچه باکیفیت را تجربه کنید، بهتر است از کرپ مازراتی غافل نشوید.

رنگبندی بی نظیر این پارچه

همانطور که قبلا گفته شد رنگبندی پارچه های کرپ فوق العاده است. رنگبندی پارچه کرپ مازراتی گرم بالا، می تواند در زمان خرید شک کننده باشد. کافی است یک بار سری به این غرفه بزنید تا با دنیایی از رنگ مواجه شوید. پس همین الان برای مشاهده رنگبندی کرپ مازراتی اینجا کلیک کنید.

ایستایی منحصر به فرد کرپ مازراتی گرم بالا

پارچه کرپ مازراتی بافتی متراکم و فشرده دارد. از این رو می توان گفت این پارچه جزو پارچه هایی محسوی می شود که ایستایی و آهار بالایی دارند. پس بهتر است از آن برای دوخت مدل هایی استفاده کنید که، به پارچه ای خشک، با ایستایی بالا نیاز دارند.

ظاهری فاخر و خاص

چیزی که در نگاه اول به پارچه کرپ مازراتی گرم بالا شما را مجذوب خود می کند، ظاهر این پارچه است. این پارچه ظاهری شیک و سلطنتی دارد که نمی توان از کنار آن به راحتی گذشت. شاید با نگاه به این پارچه تصور کنید که قیمت پارچه کرپ مازراتی درجه یک بسیار زیاد است. اما بعد از دیدن قیمت آن مطمئنا متعجب خواهید شد. در ادامه بیشتر به این موضوع خواهیم پرداخت.

قیمت پارچه کرپ مازراتی درجه یک

قیمت پارچه کرپ مازراتی درجه یک در مقایسه با ویژگی های بی نظیر این پارچه واقعا شکه کننده است. به جرات می توان گفت این پارچه قیمتی مناسب و معقول دارد. اگر به قیمت لباس هایی که با این پارچه تولید می شوند توجه کنید متوجه می شوید که با خرید این پارچه و دوخت لباس مورد نظرتان، چقدر می توانید در هزینه های خود صرفه جویی کنید.

چرا باید کرپ مازراتی گرم بالا را انتخاب کنیم؟

قیمت پارچه مازراتی گرم بالا

سالانه تعداد زیادی پارچه کرپ مازراتی گرم بالا تولید و در بازار عرضه می شود. علت آن هم تقاضای بالا و استقبال مردم است. زیبایی ظاهری و در عین حال کیفیت منحصر به فرد این پارچه روز به روز به هواداران آن می افزاید. کافی است تنها یک بار این پارچه را انتخاب کنید. مطمئنا بعد از آن شما هم مخاطبان این پارچه اضافه خواهید شد. پس اگر مایل هستید یک پارچه زیبا، با دوام و آهار دار را تجربه کنید همین حالا اقدام کنید. مطمئنا بعد از اطلاع از قیمت پارچه کرپ مازراتی درجه یک در انتخاب خود مصمم تر خواهید شد.

پارچه کرپ مازراتی گرم بالا را از کجا تهیه کنیم؟

یکی از سوالاتی که ذهن شما را ممکن است به خود مشغول کند این است که پارچه کرپ مازراتی گرم بالا و درجه یک را از کجا تهیه کنیم. بعد از شناخت بافت و ویژگی های این پارچه، شما می توانید نوع درجه یک و با کیفیت آن را به خوبی تشخیص دهید. اما بهتر است آن را از فروشگاه های معتبر خریداری کنید و در زمان خرید با فروشنده در خصوص کیفیت و دوام آن مشورت کنید. از طرفی در فروشگاه های معتبر می توانید رنگ بندی کاملی از این پارچه را در اختیار داشته باشید. برای مشاهده رنگبندی کرپ مازراتی اینجا کلیک کنید.

منبع :کرپ مازراتی گرم بالا چیست و چه ویژگی هایی دارد؟