پارچه ژاکارد ترک، پرفروش ترین مدل در میان انواع پارچه ژاکارد

پارچه ژاکارد ترک، پرفروش ترین مدل در میان انواع پارچه ژاکارد

پارچه ژاکارد در سالهای اخیر تبدیل به یکی از پرفروش ترین پارچه های موجود در بازار شده است. در حقیقت، تنوع بی نظیر و کاربردهای مختلفی که این پارچه دارد، آن را تبدیل به گزینه ای بی رقیب برای طراحی و دوخت لباس های متنوع کرده است. مدل های مختلفی از پارچه ژاکارد را با ایستایی، وزن و طرح متنوع در بازار خواهید دید. در این میان، یکی از پرفروش ترین مدل های این پارچه، پارچه ژاکارد ترک است. پارچه ژاکارد دنیایی از طرح و رنگ دارد. می توانید انواع طرح های هندسی، گلدار، مدرن و ساده را در میان دنیای رنگارنگ پارچه های ژاکارد پیدا کنید. یکی از جدیدترین طرح های این پارچه، پارچه ژاکارد ترک چهل تکه است. این طرح تقریبا مدرن و هندسی را می توانید در دوخت انواع مانتو و کت های زنانه استفاده نمایید.

پر فروش ترین طرحهای پارچه ژاکارد مانتویی معمولا طرح های ساده یا هندسی هستند. البته طرح های نفیس گلدار و پتینه نیز برای دوخت مانتوهای مجلسی بسیار کاربردی و پرفروش هستند. پارچه ژاکارد ترک چهل تکه نیز با داشتن نوعی نظم در طراحی، یکی از این طرح های پرفروش پارچه ژاکارد محسوب می شود. رنگ بندی جذاب، استفاده از الیاف لمه در بافت پارچه و طراحی خاص بخش های مختلف این پارچه، آن را تبدیل به گزینه ای ایدئال برای دوخت مانتوهای مجلسی، کت های اورسایز کژوال و حتی استفاده به عنوان خرجکار کرده است. در ادامه این مطلب قصد داریم به قیمت پارچه ژاکارد ترک مانتویی بپردازیم. اگر به دنبال پر فروش ترین طرحهای پارچه ژاکارد مانتویی هستید، مطالعه این مطلب می تواند برای شما مفید باشد. قبل از هر چیز اما اجازه دهید کمی بیشتر با پارچه ژاکارد ترک چهل تکه، آشنا شویم.

با پارچه ژاکارد ترک چهل تکه آشنا شوید

یکی از پر فروش ترین طرحهای پارچه ژاکارد مانتویی، طرح چهل تکه است. به طور کلی، پارچه های چهل تکه همواره مورد توجه بودند. زیرا ظاهری متفاوت و جدید به لباس شما می بخشند، مخصوصا اگر به استایل های هنری علاقه داشته باشید. البته باید تاکید کرد که پارچه ژاکارد ترک چهل تکه تنها طراحی شبیه پارچه های چهل تکه دارد. در واقع این پارچه بافت یک دستی دارد و با اضافه شدن طرح چهل تکه و الیاف لمه در بافت آن، تبدیل به پارچه ای پرطرفدار شده است. یکی از دلایلی که پارچه ژاکارد تا این حد مورد استقبال قرار گرفته است، همین شکل طراحی و بافت خاص است. طرحی که روی پارچه های ژاکارد مشاهده می کنید، گلدوزی یا چاپ نیست، بلکه طرح مورد نظر در تار و پود این پارچه تنیده می شود. به همین دلیل این پارچه یکی از بادوام ترین پارچه های موجود است.

پارچه ژاکارد ترک چهل تکه دارای الیاف لمه است. این الیاف لمه هم در طراحی مختلف و هم در تفکیک تکه های مختلف این پارچه به کار رفته است. به طور کلی، پارچه ژاکارد در هنگام لمس، زیردستی نرم دارد اما ممکن است قسمت داخلی آن کمی زبر باشد. این زبری در بسیاری از مواقع به دلیل بافت پارچه و مخصوصا الیاف لمه موجود در آن است. پارچه ژاکارد ترک چهل تکه ایستایی متوسط و آهارداری دارد. این پارچه دچار آبرفت یا اتو رفت نمی شود و نیاز نیست در هنگام دوخت نگران تغییر ابعاد پارچه باشید. علاوه بر این، این پارچه بر اثر شستشو تغییر رنگ نداده و دچار پرزدهی نیز نمی شود. به همین دلیل یکی از پر فروش ترین طرحهای پارچه ژاکارد مانتویی است. برای اطلاع از قیمت پارچه ژاکارد ترک مانتویی، مطالعه ادامه مطلب را از دست ندهید.

پر فروش ترین طرحهای پارچه ژاکارد مانتویی را بشناسید

آشنایی با پر فروش ترین طرحهای پارچه ژاکارد مانتویی هم برای طراحان لباس و هم تولید کنندگان مانتو و پوشاک زنانه، ضروری است. به همین دلیل در ادامه قصد داریم به معرفی این طرح های پرمخاطب و قیمت پارچه ژاکارد ترک مانتویی بپردازیم.

پارچه ژاکارد ترک با طرح پتینه

یکی از جذاب ترین و پر فروش ترین طرحهای پارچه ژاکارد مانتویی، طرح پتینه است. حتما با الگوی پتینه در طراحی و نقاشی اجسام مختلف آشنا هستید. این طرح در پارچه ژاکارد نیز چنین نمایی دارد و به دلیل بافت و جلوه خاصی که به پارچه می دهد، گزینه ای عالی برای دوخت مانتوهای کژوال و روزمره به حساب می آید. معمولا برای زمینه این پارچه از الیاف ویسکوز استفاده می شود. طرح های رنگارنگ و درخشان آن نیز از ترکیب لمه و الیاف سیم روی پارچه ایجاد می شود. این طرح در عین شلوغی و ترکیب چند رنگ مختلف از یک طیف و بافت درخشانی که دارد، جلوه ای شیک و خاص به استایل شما می دهد. به همین دلیل برای استایل رسمی در محیط کار و دانشگاه نیز مناسب است. قیمت این پارچه ژاکارد ترک مانتویی می تواند بر اساس طرح و محل تولید، متغیر باشد.

پارچه ژاکارد با طرح هندسی

اگر به دنبال پر فروش ترین طرحهای پارچه ژاکارد مانتویی هستید، ابدا نباید از طرح های هندسی این پارچه غافل شوید. تنوع طرح های هندسی پارچه ژاکارد فوق العاده است. علاوه بر این، در طراحی این پارچه از رنگ های بسیار جذاب و متفاوتی نیز استفاده می شود. اگر به طرح های منظمی که چشم شما را نوازش می کنند علاقه دارید، این مدل پارچه بهترین انتخاب برای شما خواهد بود. می توانید از آن در استایل روزمره، رسمی و حتی اداری استفاده نمایید. فراموش نکنید، هرچند طرح های منظم این پارچه ژاکارد استایل شما را چندان شلوغ نشان نمی دهد، اما باید در انتخاب سایر لباس هایتان، محتاطانه عمل کنید.

پارچه ژاکارد ترک چهل تکه

یکی از جدیدترین و پر فروش ترین طرحهای پارچه ژاکارد مانتویی، پارچه ژاکارد ترک چهل تکه است. به طور مفصل در مورد این پارچه، نوع بافت و ویژگی های این پارچه در ابتدای مطلب صحبت کردیم. اگر به دنبال یک مدل جدید و ترند پارچه ژاکارد هستید که با آن مانتوی رسمی یا حتی مجلسی خود را طراحی کنید، به شما این پارچه زیبا را توصیه می کنیم. پارچه ژاکارد ترک چهل تکه از نظر طراحی و رنگبندی، یک گزینه خاص و بسیار زیبا به حساب می آید. این پارچه می تواند تضمین کننده زیبایی استایل شما باشد.

پارچه ژاکارد گلدار

باید گفت در میان پر فروش ترین طرحهای پارچه ژاکارد مانتویی، پارچه ژاکارد گلدار جایگاه اول را به خود اختصاص می دهد. یکی از دلایل محبوبیت این پارچه، تنوع خیره کننده در طرح و رنگ است. مدل های بسیار زیادی از انواع پارچه ژاکارد گلدار در بازار موجود است و شما می توانید از آن برای دوخت لباس های مختلفی استفاده نمایید. به طور معمول از انواع پارچه ژاکارد ترک برای طراحی مانتو، کت و کت و شلوار زنانه استفاده می شود. اما مدل های گلدار این پارچه، کاربرد بسیاری در طراحی لباس مجلسی دارند. شما می توانید با این پارچه زیبا و دوست داشتنی، دامن، نیم تنه و پیراهن های کوتاه و بلند مجلسی طراحی نمایید. قیمت پارچه ژاکارد ترک گلدار در بسیاری از موارد در مقایسه با سایر مدل های ژاکارد بیشتر است. زیرا کاربرد بیشتری در صنعت پوشاک دارد.

فاکتورهای موثر بر قیمت پارچه ژاکارد ترک مانتویی

همواره در هنگام خرید پارچه و لباس، قیمت می تواند فاکتوری تعیین کننده باشد. قیمت پارچه ژاکارد ترک مانتویی به عوامل مختلفی بستگی دارد. همانطور که اشاره شد، این پارچه را می توانید با مدل ها و کیفیت های مختلفی در بازار مشاهده کنید. طبعا این ویژگی های به صورت مستقیم بر زیبایی و دوام پارچه و در نهایت قیمت آن، تاثیر خواهد داشت. نکته دیگر در تعیین قیمت پارچه ژاکارد ترک مانتویی، محل تولید آن است. کشورهای مختلفی اقدام به تولید این پارچه زیبا و پرطرفدار کردند. در نتیجه نمونه های ایرانی، چینی و ترک ژاکارد را می توانید در بازار با قیمت های بسیار متفاوتی بیابید. کشور سازنده با الیاف به کار رفته و در نهایت دوام پارچه ارتباط مستقیمی دارد.

بد نیست در نظر داشته باشید اگر برای خرید پارچه ژاکارد ترک هزینه بیشتری می پردازید، می توانید مطمئن باشید این پارچه تا سالها با کیفیت روز اول بر تن شما می درخشد. علاوه بر این، تولید کنندگان ترک، متراژ زیادی از یک طرح پارچه تولید نمی کنند. در نتیجه با خرید این پارچه وارداتی لوکس، می توانید استایل منحصر به فرد برای خود بسازید. پارچه ژاکارد ترک چهل تکه یکی از این طرح های جذاب و متفاوت است که با رنگبندی های مختلف در بازار موجود است.

چرا باید پارچه ژاکارد ترک را انتخاب کنیم؟

در این مطلب به پر فروش ترین طرحهای پارچه ژاکارد مانتویی، قیمت و کاربردهای آن پرداختیم. اگر همچنان برای خرید این پارچه تردید دارید، بد نیست نکات زیر را در نظر داشته باشید. این نکات ویژگی های مهمی هستند که فرآیند خرید پارچه ژاکارد ترک مانتویی را برای شما آسان تر خواهند کرد.

  • تنوع فوق العاده در طرح و رنگ
  • دوام بی نظیر و کیفیت بالا
  • عدم آبرفت و اتو رفت
  • مقاوم در برابر چروک
  • تنفس پذیری مناسب
  • قابل استفاده در استایل رسمی و کژوال
  • ایستایی مناسب برای دوخت مانتو و پیراهن مجلسی
  • قیمت مناسب پارچه ژاکارد ترک مانتویی
  • شستشوی و نگهداری آسان پارچه ژاکارد ترک مانتویی

منبع : پارچه ژاکارد ترک، پرفروش ترین مدل در میان انواع پارچه ژاکارد

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد