پارچه ژاکارد مشکی، کاربردی ترین پارچه بازار

پارچه ژاکارد مشکی، کاربردی ترین پارچه بازار

پارچه ژاکارد مشکی، کاربردی ترین پارچه بازار
پارچه ژاکارد مشکی طرح دار با توجه به رنگ محبوب و طرح های متنوعی که دارد، در راس لیست مدل های پرفروش انواع پارچه ژاکارد قرار می گیرد. شما می توانید مانتوهای متعددی با طرح های مختلف این پارچه تهیه کنید.

در سال های اخیر اگر به بازار پارچه مراجعه کرده باشید، انواع پارچه ژاکارد بیشترین پارچه ای است که مشاهده خواهید کرد. حتی در مزون ها نیز بیشتر مانتو و پیراهن های مناسب مهمانی با مدل های مختلف این پارچه طراحی شدند. در واقع به طور کلی پارچه ژاکارد پارچه ای بسیار متنوع و پرفروش است. اما یکی از مدل های این پارچه از همه پرطرفدارتر است زیرا کاربرد بیشتری در استایل خانم های ایرانی دارد. پارچه ژاکارد مشکی طرح دار با توجه به رنگ محبوب و طرح های متنوعی که دارد، در راس لیست مدل های پرفروش انواع پارچه ژاکارد قرار می گیرد. شما می توانید مانتوهای متعددی با طرح های مختلف این پارچه تهیه کنید. مخصوصا مانتوهای شیک مناسب محرم و یا مانتوهای مجلسی مناسب حضور در مهمانی های عید یا عروسی را می توانید با این پارچه بدوزید.

علاوه بر این، پارچه ژاکارد مشکی طرح دار می تواند در طراحی لباس های مجلسی نیز برای شما کاربردی باشد. انواع پیراهن های کوتاه و بلند زنانه و کت و شلوارهایی که می توانید در میهمانی های مختلف بر تن کنید، با پارچه ژاکارد مشکی طرح دار قابل طراحی است. کت های اورسایز، کوتاه، بلند و کلاسیک نیز نمونه های دیگری هستند که هم در مهمانی و هم در استایل روزمره می توانید آنها را بپوشید. در ادامه مطلب قصد داریم بیشتر به پارچه ژاکارد مشکی طرح دار و به طور کلی قیمت پارچه ژاکارد بپردازیم. اگر قصد خرید این پارچه را دارید یا مایلید بیشتر با آن آشنا شوید، مطالعه ادامه این مطلب را از دست ندهید.

با پارچه ژاکارد مشکی طرح دار بیشتر آشنا شوید

پارچه ژاکارد با داشتن ویژگی های خاص ظاهری و کیفیت و دوامی که در بافت آن مشاهده می کنید، یکی از بهترین انتخاب های ممکن برای دوخت لباس های مختلف است. در طراحی پارچه ژاکارد مشکی طرح دار، معمولا از زمینه مشکی ساده و الیاف ابریشم یا لمه تیره برای نقوش روی آن استفاده می شود. طرح های روی سطح این پارچه می تواند برجسته و پفکی یا کاملا ظریف باشد. اما در هر صورت می بینید که تمام این طرح ها در میان تار و پود پارچه ژاکارد مشکی طرح دار تنیده شده و به هیچ عنوان پس از مدتی استفاده، تغییری نخواهند کرد. به طور معمول انواع پارچه ژاکارد حتی اگر زمینه تیره داشته باشند، همواره درخشش خاص خود را دارد. این درخشش به دلیل استفاده از الیاف ابریشم و بافت طرح های لمه روی سطح آن است.

با توجه به جنس الیاف و کیفیت آنها، وزن و ضخامت پارچه ژاکارد مشکی طرح دار ممکن است در مدل های مختلف کاملا متفاوت باشد. به همین دلیل در هنگام خرید باید در نظر داشته باشید که قصد دارید با این پارچه چه لباسی بدوزید. هرچند ایستایی کتی انواع پارچه های ژاکارد باعث می شود کاملا برای دوخت انواع کت، شلوار و مانتوهای کژوال و مجلسی مناسب باشند. این پارچه حتی در رنگ مشکی نیز تنوع بی نظیری دارد و اگر علاقه مند به این رنگ هستید، می توانید با طرح های مختلف این پارچه، استایل های مختلفی برای خود بسازید. در ادامه قصد داریم بیشتر به بیان ویژگی های این پارچه بپردازیم. اگر در مورد قیمت پارچه ژاکارد ابهامی دارید در ادامه به این موضوع نیز خواهیم پرداخت.

چرا باید پارچه ژاکارد مشکی طرح دار را بخریم؟

پارچه ژاکارد مشکی، کاربردی ترین پارچه بازار

اگر قرار باشد به قیمت پارچه ژاکارد بپردازیم، احتمالا این سوال برای شما پیش می آید که در میان تنوع بی نظیر پارچه های مشکی ساده و طرحدار، چرا باید پارچه ژاکارد مشکی طرح دار را بخریم؟ یکی از دلایلی که پارچه ژاکارد در سال های اخیر مورد استقبال بی نظیر طراحان و طرفداران مد قرار گرفته است، تنوع بی نظیر و فرم این پارچه است. اگر همچنان در مورد خرید پارچه ژاکارد مشکی طرح دار تردید دارید، مطالعه ادامه مطلب و آشنایی با ویژگی های این پارچه می تواند پاسخگوی سوالات مختلف شما در این مورد باشد.

پارچه ژاکارد مشکی طرح دار، تنوع بالایی دارد

به طور معمول پارچه های مشکی تنوع چندانی ندارند و محدود به مدل های تک رنگ و ساده یا سوزن دوزی و پارچه هایی مشابه آن هستند. اما یکی از دلایلی که باعث می شود برای خرید پارچه ژاکارد مشکی طرح دار ترغیب شوید، تنوع طرح این پارچه است. البته این تنوع به طراحی روی این پارچه محدود نمی شود و شما می توانید مدل های مختلفی از آن را در بازار مشاهده کنید. پارچه ژاکارد مشکی پفکی، لمه، ویسکوز و مدل های مختلفی که در بازار موجود است هر کدام ضخامت، ایستایی و جلوه خود را دارند. هر کدام از این طرح ها به شما کمک می کنند مانتویی شیک یا پیراهنی خاص برای مهمانی داشته باشید.

پارچه ژاکارد مشکی بادوام است

پارچه های مشکی معمولا برای طراحی و دوخت مانتوهای روزمره مورد استفاده قرار می گیرند. یعنی شما قرار است این مانتو را به صورت روزانه بپوشید و به دفعات بشویید. به همین دلیل مهم است که با گذر زمان و استفاده مداوم، رنگ پارچه تغییر نکند. عدم پرزدهی و مقاوت در برابر گلوله گلوله شدن نیز فاکتورهای مهمی هستند که باید در هنگام خرید پارچه به آن توجه کنید. پارچه ژاکارد مشکی طرح دار مقاومت بالایی دارد و رنگ خود را بر اثر شستشو از دست نمی دهد. علاوه بر این، طرح روی این پارچه درون آن بافته شده است و در نتیجه در طولانی مدت نه کم رنگ شده و نه دچار پرزدهی می شود. این ویژگی بر قیمت پارچه ژاکارد تاثیر زیادی دارد.

این پارچه کاربردهای مختلفی دارد

اینکه بتوانید از یک پارچه در دوخت لباس های مختلف استفاده کنید، یکی از بهترین ویژگی های آن به حساب می آید. پارچه ژاکارد مشکی طرح دار همان پارچه ای است که می توانید با طرح های متنوع آن هم مانتو، هم پیراهن مجلسی و هم کت و شلوار زنانه بدوزید. با اندکی خلاقیت با این پارچه می توانید دامن و نیم تنه های مجلسی نیز طراحی نمایید. فراموش نکنید که این پارچه با رنگ مشکی نه قدیمی می شود و نه ظاهر شیک خود را بر اثر گذر زمان از دست می دهد. شما می توانید تا مدت ها و حتی سالها از پوشیدن این لباس لذت برده و در هر جمعی بدرخشید.

مراقبت از این پارچه آسان است

یکی دیگر از ویژگی هایی که باید در هنگام خرید پارچه به آن توجه داشته باشید، روش شستشو و نگهداری از آن است. مخصوصا اگر قصد دارید لباسی را به صورت روزمره بپوشید، مجبور هستید آن را مدام بشویید. بسیاری از پارچه ها را باید با شوینده مخصوص و یا به صورت دستی یا خشکشویی، تمیز کنید. اما شستشوی پارچه ژاکارد مشکی طرح دار دشواری خاصی ندارد و می توانید به راحتی آن را با یک شوینده ملایم در ماشین لباسشویی، بشویید. این پارچه به دلیل داشتن الیاف ترکیبی و زمینه ای با رنگ تیره، به ندرت کثیف می شود و به آسانی نیز با یک شستشوی ساده کاملا تمیز خواهد شد.

چه فاکتورهایی بر تعیین قیمت پارچه ژاکارد موثر است؟

همانطور که گفتیم، پارچه ژاکارد مشکی طرح دار تنوع بالایی دارد. در نتیجه نمی توانید انتظار داشته باشید در تمام بازار با یک قیمت مشابه بتوانید مدل های مختلف این پارچه را مشاهده و خریداری نمایید. فاکتورهای مختلفی بر قیمت پارچه ژاکارد موثر است. یکی از این فاکتورها، الیاف به کار رفته در پارچه است. هر چه کیفیت این الیاف بالاتر باشد، قیمت پارچه ژاکارد مورد نظر شما بیشتر خواهد بود. از آنجایی که الیاف لمه و طراحی این پارچه نیز ممکن است در مدل های مختلف، متفاوت باشد، طرح پارچه نیز می تواند بر قیمت پارچه ژاکارد تاثیر بگذارد. فاکتور نهایی که باید آن را در قیمت پارچه ژاکارد دخیل بدانید، کشور تولید کننده است. پارچه ژاکارد مشکی طرح دار ترک معمولا قیمت بیشتری دارد.

ایده دوخت پارچه ژاکارد مشکی طرح دار

پارچه ژاکارد مشکی، کاربردی ترین پارچه بازار

قصد داریم به شکل کوتاه و مختصر، چند ایده برای استفاده از پارچه ژاکارد مشکی طرح دار به شما بدهیم.

مانتو کتی با پارچه ژاکارد مشکی طرح دار

یکی از بیشترین کاربردهای پارچه ژاکارد مشکی طرح دار، در طراحی و دوخت مانتو کتی است. همانطور که می دانید، در سال های اخیر مانتوهای کتی و اورسایز تبدیل به ترند جذابی شدند. این پارچه می تواند یک مانتو شیک، کاربردی و ساده برای شما بسازد.

پیراهن مجلسی بلند

پارچه ژاکارد مشکی طرح دار ایستایی آهارداری دارد. شما می توانید از این پارچه برای دوخت پیراهن های مختلفی استفاده نمایید. پیراهن مجلسی بلند یکی از محبوب ترین مدل های لباس مجلسی زنانه است. شما می توانید با این پارچه دامن های پرنسسی و پف دار و یا پیراهن های A LINE را طراحی نمایید.

کت و شلوار زنانه ژاکارد

اگر به دنبال پارچه ای فوق العاده برای دوخت یک ست کت و شلوار زنانه مجلسی هستید، پارچه ژاکارد مشکی طرح دار می تواند یکی از بهترین انتخاب های ممکن باشد.

دامن و نیم تنه مجلسی ژاکارد

شما می توانید با پارچه ژاکارد مشکی طرح دار انواع دامن های پف دار و ماکسی را برای مهمانی های خود طراحی نمایید. این دامن ها با یک نیم تنه استایلی خاص و متفاوت برای مهمانی های شما می سازند.

منبع : پارچه ژاکارد مشکی، کاربردی ترین پارچه بازار

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد