4 مدل مانتو لینن سوزن دوزی برای بهار 1403

4 مدل مانتو لینن سوزن دوزی برای بهار 1403

4 مدل مانتو لینن سوزن دوزی برای بهار 1403

چکیده : با فرا رسیدن فصل بهار، جدیدترین مانتوهای سال به بازار عرضه می شوند. از آنجایی که مانتو اصلی ترین آیتم استایل خانم های ایرانی است، طراحان هر سال تمام هنر خود را برای ارائه جدیدترن مدل های مانتو به کار می گیرند. انتخاب یک پارچه مناسب، بخش اعظمی از طراحی یک مانتو شیک است. پارچه لینن سوزندوزی هندی یکی از جدیدترین پارچه های بازار است.


طبق آمارها، پارچه لینن در صدر پرفروش ترین پارچه های جهان قرار دارد. این پارچه فوق العاده در دوخت لباس و حتی اکسسوری منزل جایگاه ویژه ای دارد. ویژگی های منحصر به فرد پارچه لینن باعث شده است استفاده از آن محدود به هیچ فصلی نباشد.


اما معمولا از این پارچه طبیعی بیشتر در فصول گرم استفاده می شود. دلیل آن نیز نوع بافت و الیاف به کار رفته در این پارچه است. البته ما در این مطلب قصد نداریم به پارچه لینن بپردازیم. در ادامه این مطلب شما قرار است با یک مدل ویژه از پارچه لینن آشنا شوید.


پارچه لینن سوزندوزی هندی آن پارچه خیره کننده ای است که شما در این مطلب با آن آشنا خواهید شد. در نتیجه اگر قصد خرید پارچه لینن سوزن دوزی را دارید، مطالعه ادامه این مطلب برای شما ضروری است.


با فرا رسیدن فصل بهار، جدیدترین مانتوهای سال به بازار عرضه می شوند. از آنجایی که مانتو اصلی ترین آیتم استایل خانم های ایرانی است، طراحان هر سال تمام هنر خود را برای ارائه جدیدترن مدل های مانتو به کار می گیرند. انتخاب یک پارچه مناسب، بخش اعظمی از طراحی یک مانتو شیک است.


پارچه لینن سوزندوزی هندی یکی از جدیدترین پارچه های بازار است. این پارچه تنوع فوق العاده ای در طرح و رنگ دارد. این تنوع به طور کامل دست طراحان برای ابراز خلاقیت های مختلف باز می گذارد.


اگر به دنبال یک پارچه زیبا و چشمگیر برای دوخت مانتو خود هستید، خرید پارچه لینن سوزن دوزی را به شما توصیه می کنیم. در ادامه نیز چند مدل مانتو لینن سوزن دوزی به شما معرفی خواهیم کرد. به این ترتیب می توانید در بهار و تابستان امسال، در هر جمعی بدرخشید.


پارچه لینن سوزندوزی هندی چیست

اگر چندان اهل خیاطی و خرید پارچه نباشید، احتمالا پیش از خرید پارچه لینن سوزن دوزی، این سوال برای شما پیش می آید که پارچه لینن سوزندوزی هندی چیست و چه ویژگی هایی دارد. به همین دلیل ما قصد داریم پیش از هر چیز، شما را بیشتر با این پارچه و ویژگی های آن آشنا کنیم.


به این ترتیب می تواند تجربه خرید بهتری را داشته باشید. پارچه لینن سوزندوزی هندی همانطور که از نامش مشخص است، زمینه ای از پارچه لینن ساده یا نچرال دارد. این پارچه از الیاف طبیعی پنبه تولید می شود. در نتیجه بسیار سبک است.


اگر با دقت به زمینه پارچه لینن سوزندوزی هندی نگاه کنید، می توانید تار و پود پارچه زمینه را ببینید. در گذشته، طرح های روی پارچه لینن سوزندوزی هندی با دست انجام می شد. در واقع اولین نمونه های این پارچه، لینن گلدوزی شده است.


امروزه اما با استفاده از دستگاه های بزرگ و پیشرفته، کار سوزن دوزی روی پارچه لینن انجام می شود. به طور کلی پارچه لینن لطیف است اما در هنگام لمس، زیر دستی برجسته دارد. در پارچه لینن سوزندوزی هندی به دلیل سوزن دوزی ها، این برجستگی ها بیشتر حس می شوند.


پارچه لینن کاملا طبیعی بوده و یک پارچه ضد حساسیت به حساب می آید. در نتیجه شما می توانید از آن برای دوخت لباس کودک نیز استفاده نمایید. تنها کافی است این پارچه را از یک فروشگاه معتبر تهیه کنید و در مورد کیفیت پارچه لینن سوزندوزی هندی اطمینان حاصل کنید.


ایستایی این پارچه متوسط است، در نتیجه می توانید از آن در طراحی لباس های مختلفی استفاده نمایید. بیشترین کاربرد این پارچه در دوخت مانتو است. در ادامه قصد داریم به طور جزئی به ویژگی های تکرار نشدنی این پارچه زیبا بپردازیم.


با ویژگی های پارچه لینن سوزندوزی هندی آشنا شوید


در هنگام خرید پارچه لینن سوزن دوزی باید بدانید ممکن است قیمت آن اندکی زیاد به نظر برسد. اما با توجه به زیبایی های ظاهری این پارچه، برای طراحی چندین مدل مانتو لینن سوزن دوزی دست شما کاملا باز است.


زیرا این پارچه نیاز به آستر کشی ندارد و به راحتی با سایر پارچه های نخی و ساده ترکیب می شود. پیش از خرید پارچه لینن سوزن دوزی، بد نیست بیشتر با ویژگی های آن آشنا شوید. به این ترتیب می دانید از پارچه مورد نظر خود باید چه انتظاراتی داشته باشید.


پارچه لینن سوزندوزی سبک است

یکی از مهمترین ویژگی هایی که باید در هنگام خرید پارچه در نظر داشته باشید، وزن آن است. مانتو روزمره شما، مخصوصا در فصول گرم، باید سبک باشد. به این ترتیب احساس خنکی و راحتی بیشتری خواهید داشت.


 این پارچه جاذب رطوبت است

به طور معمول تعریق در فصول گرم افزایش پیدا می کند. برای حل این مشکل، نیاز به پارچه ای دارید که به سرعت رطوبت را به خود جذب کند. پارچه لینن سوزندوزی را حتی اگر بشویید، می بینید که در فصول گرم به سرعت خشک می شود.


پارچه لینن سوزندوزی دوام زیادی دارد

معمولا پارچه های دارای سوزندوزی و تزئینات را باید با احتیاط بشویید. اما پارچه لینن سوزندوزی دوام بسیار بالایی دارد و برای مراقبت و شستشوی آن نیاز به رعایت نکته خاصی ندارید. تنها کافی است این پارچه را به صورت پشت و رو بشویید. حتی می توانید از ماشین لباسشویی نیز برای شستشوی این پارچه استفاده کنید.


این پارچه ضد حساسیت است

پارچه های نفیس و کار شده، معمولا دارای الیاف مصنوعی و پلی استر هستند. پیدا کردن یک پارچه زیبا با الیاف طبیعی می تواند بسیار دشوار باشد. پارچه لینن سوزندوزی هندی همان پارچه ای است که به آن نیاز دارید.


پارچه لینن سوزندوزی ایستایی مناسبی دارد

به طور کلی پارچه لینن ایستایی اندک و متوسطی دارد. اما در طراحی پارچه لینن سوزندوزی هندی، به دلیل استفاده از الیاف لمه و اضافه شدن طرح به پارچه، ایستایی آن افزایش پیدا می کند. در نتیجه مدل های متنوعی از مانتو لینن سوزن دوزی را در بازار مشاهده می کنید.


این پارچه بسیار کاربردی است

یکی از نشانه هایی که یک پارچه کاربردی است، قابلیت استفاده از آن در طراحی لباس های مختلف است. شما می توانید از پارچه لینن سوزندوزی هندی در طراحی انواع کت، مانتو، دامن، سارافون و پوست استفاده نمایید. حتی می توانید با این پارچه شومیزهای جذابی نیز بدوزید.


نکات خرید پارچه لینن سوزندوزی

با مراجعه به بازار ممکن است در میان انبوه مدل های و قیمت های این پارچه، اندکی گیج شوید. در هنگام خرید پارچه لینن سوزن دوزی باید در نظر داشته باشید این پارچه ممکن است با کیفیت های مختلفی در بازار موجود باشد. انتخاب یک پارچه بی نقص با جنس عالی و ظاهر زیبا، نیاز به در نظر داشتن نکاتی دارد. در ادامه ما قصد داریم خرید پارچه لینن سوزن دوزی را برای شما آسان تر کنیم.


به آبرفت پارچه توجه کنید

پارچه های دارای الیاف طبیعی معمولا در اثر شستشو تغییراتی در ابعاد خود دارند. به همین دلیل توصیه می شود در هنگام خرید پارچه لینن سوزن دوزی، در مورد آبرفت و اتو رفت این پارچه اطلاعات کسب کنید.


در مورد کیفیت پارچه سوال بپرسید

پارچه لینن سوزندوزی هندی جزو ترندهای این روزها است. در نتیجه ممکن است با مراجعه به بازار، با قیمت های متفاوتی از این پارچه رو به رو شوید. توصیه می شود پیش از خرید، در مورد کیفیت پارچه مورد نظر خود از فروشنده سوال کنید.


معمولا مدل های ارزان قیمت این پارچه دارای الیاف پلی استر هستند. الیاف مصنوعی به کار رفته در این پارچه می تواند به میزان زیادی در زیبایی ظاهری و ویژگی های آن تاثیر بگذارد.


به الیاف سوزن دوزی دقت کنید

نکته دیگری که باید در زمان خرید پارچه لینن سوزندوزی هندی به یاد داشته باشید، توجه به الیاف به کار رفته در سوزن دوزی های آن است. الیاف ابریشم و لمه ای که در طراحی این پارچه به کار می رود، کیفیت بالایی داشته و درخشان است.


اما ممکن است مدل های ارزان قیمتی از این پارچه را در بازار مشاهده کنید که از الیاف بی کیفیت در طراحی آن استفاده شده است. این الیاف به سرعت پرز می دهند، نخ کش می شوند و زیبایی ظاهری لباس شما را از بین می برند.


شاید به آستر نیاز داشته باشید

با توجه به کاربردی که پارچه لینن سوزندوزی هندی می تواند برای شما داشته باشد، ممکن است به آستر نیاز داشته باشید. به طور معمول از این پارچه برای دوخت مانتو استفاده می شود. رنگ های روشن و تیره این پارچه در طراحی مانتو سایه نمی اندازد. اما اگر قصد دوخت لباس با این پارچه را دارید، از پارچه های نخی برای آستر کشی آن استفاده نمایید.


طرح مناسب استایل خود انتخاب کنید

پارچه لینن سوزندوزی هندی طرح های بسیار متنوعی دارد. از انواع سوزن دوزی های سنتی گرفته تا مدل های سنتی و حتی فانتزی را می توانید در میان آن ها مشاهده نمایید. از آنجایی که مدل مانتو لینن سوزن دوزی در استایلتان اهمیت زیادی دارد، توصیه می کنیم در هنگام انتخاب طرح پارچه دقیق تر عمل کنید. طرح های سنتی، شلوغ و پولکی و آینه دوزی شده برای استایل رسمی و مجلسی مناسب تر است. برای استایل کژوال از طرح های هندسی و فانتزی استفاده نمایید.


4 مدل مانتو که می توانید با پارچه لینن سوزن دوزی طراحی کنید


4 مدل مانتو که می توانید با پارچه لینن سوزن دوزی طراحی کنید

همانطور که اشاره کردیم، تنوع بالای پارچه لینن سوزن دوزی این امکان را به شما می دهد که از آن در طراحی لباس های مختلف استفاده نمایید. از آنجایی که بیشترین کاربردی این پارچه در دوخت مانتو است، قصد داریم در ادامه به چند مدل مانتو لینن سوزن دوزی اشاره کنیم. این مدل ها برای خانم ها در هر سنی کاملا مناسب است.


مانتو کتی مجلسی با پارچه لینن سوزندوزی

یکی از پرطرفدارترین مانتوهای زنانه در سال های اخیر، مدل های کتی بوده است. پارچه لینن سوزندوزی هندی یکی از بهترین پارچه های موجود در بازار برای دوخت این مدل مانتو است. شما می توانید این آیتم کاربردی را با تغییر در جزئیات، در مراسم های مختلف بپوشید.


آستین کلوش، یقه های بزرگ و برگردان، قد کت و … جزئیاتی هستند که می توانید با کم و زیاد کردن هر کدام یک مدل مانتو لینن سوزن دوزی منحصر به فرد داشته باشید. اگر قصد دارید از این مانتو در محیط های رسمی و مجلسی استفاده کنید، به شما طرح های شلوغ و پر زرق و برق را توصیه می کنیم.


کراپ کت کژوال

معمولا تصور می شود پارچه لینن سوزندوزی هندی برای استایل کژوال و استفاده روزمره مناسب نیست. اما اگر یک طرح پارچه مناسب انتخاب کنید، می توانید با این پارچه یک کراپ کت بسیار جذاب داشته باشید. در سال های اخیر، کت های کوتاه و نیم تنه با عنوان کراپ کت تبدیل به ترند شدند.


این کت ها را می توانید در استایل کژوال همراه با شلوار جین، بگ و دامن بپوشید. توصیه می شود از رنگ های به کار رفته در سوزن دوزی های این پارچه برای انتخاب رنگ سایر آیتم های استایل خود الهام بگیرید.


مانتوهای بلند با پارچه لینن سوزندوزی هندی

مانتوهای بلند همواره طرفداران خود را دارند. مخصوصا اگر قد بلندی دارید، این مانتوها کمک می کند کشیده تر به نظر برسید. پارچه لینن سوزندوزی هندی با وزن کمی که دارد، گزینه ای عالی برای دوخت مانتوهای بلند و سبک تابستانی است.


البته با توجه به طراحی شلوغ و پر و نقش نگار این پارچه، توصیه نمی شود برای تمام قسمت های یک مانتو بلند از آن استفاده نمایید. می توانید تنها یک قسمت یا فقط جلوی مانتو را با پارچه لینن سوزندوزی هندی طراحی کنید. این پارچه انتخابی عالی برای استفاده به عنوان خرجکار نیز محسوب می شود. پس از ترکیب آن با پارچه های دیگر غافل نشوید.


مانتو عروسکی دخترانه

دختر خانم های جوان و نوجوان معمولا در انتخاب مانتو دچار مشکل می شوند. پیدا کردن مدلی شیک، شاد و رنگارنگ ممکن است همواره اندکی دشوار باشد. به همین دلیل ما خرید پارچه لینن سوزندوزی را توصیه می کنیم. این پارچه با فرم پذیری بالا و قابلیت ترکیب با پارچه های مختلف، به شما امکان اجرا طرح های شاد و فانتزی را می دهد.


آستین های فانتزی و مدل دار یکی از راه هایی است که شما می توانید با استفاده از آن، یک مانتو دخترانه شیک داشته باشید. دامن های چین دار و چند طبقه نیز در دسته همین جزئیات جذاب به حساب می آیند و شما می توانید با استفاده از آنها، ظاهری متفاوت به مانتو کژوال و دخترانه خود بدهید.

منبع : 4 مدل مانتو لینن سوزن دوزی برای بهار 1403

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد