شومیز سفید با پارچه شانتون نخ را این شکلی بپوشید + ایده استایل


شومیز سفید با پارچه شانتون نخ را این شکلی بپوشید + ایده استایل


همه خانم ها برای داشتن یک استایل زیبا و خاص زمان زیادی را صرف می کنند. آن ها معتقدند می توانند با داشتن ظاهری زیبا، با اعتماد به نفس بیشتری در جامعه ظاهر شوند. اما اینکه این افراد چه نکاتی را در استایل خود رعایت می کنند که می توانند نتیجه دلخواه را دریافت کنند، سوالی است که ممکن است ذهنتان را درگیر کند. برای داشتن استایل های زیبا نیازی نیست که تعداد لباس زیادی داشته باشید. بلکه باید در کمد لباستان آیتم های کاربردی را جای دهید. رنگ لباس نیز در میزان کاربردی بودن آن تاثیر دارد. رنگ های خنثی به راحتی با سایر رنگ ها ترکیب می شوند. یکی از آیتم هایی که می توانید از آن در استایل های زیادی استفاده کنید، شومیز است. از طرفی یکی از رنگ های خنثی و کاربردی، سفید است. در نتیجه شومیز سفید یکی از واجبات کمد شما است.

در استایل هایی که می توانید با شومیز سفید برای خود فراهم کنید هیچ محدودیتی ندارید. از شومیز سفید می توانید در استایل های اسپرت، مجلسی، کژوال و غیره بهره ببرید. کافی است یکی از این شومیزها را در کمد خود داشته باشید تا از هر آیتم اضافی بی نیاز شوید. اگر می خواهید یک شومیز کاربردی و باکیفیت داشته باشید به غیر از مدل شومیز خود باید به جنس پارچه آن نیز اهمیت دهید. پارچه هایی که کیفیت و دوام بالایی داشته باشند، طول عمر بیشتری دارند. یکی از پارچه هایی که به دلیل کیفیت و دوام بالا برای دوخت شومیز بسیار استفاده می شود، پارچه شانتون نخ است. از این پارچه می توانید برای دوخت شومیز خود استفاده کنید و صاحب یک شومیز کاربردی و باکیفیت شوید. در ادامه این مطلب با بهترین استایل هایی که می توانید از شومیز سفید در آن ها استفاده کنید، آشنا خواهیم شد.

آشنایی مختصر با پارچه شانتون نخ

یکی از کاربردی ترین پارچه ها در فصل بهار و تابستان پارچه شانتون است. اما در بین پارچه های شانتون، مرغوب ترین آن ها پارچه شانتون نخ است. از این پارچه برای دوخت انواع لباس های بهاره و تابستانه استفاده می شود. درصد بالایی از الیاف این پارچه را پنبه تشکیل می دهد. به همین دلیل این پارچه ویژگی پارچه های طبیعی را نیز دارد. بافت پارچه شانتون نخ درشت است. به همین دلیل این پارچه تنفس پذیری بالایی دارد. پارچه شانتون نخ زیر دست بسیار نرم و لطیفی دارد. از این رو می تواند از پوست شما به راحتی محافظت کند. پارچه شانتون نخ چروک پذیری نسبتا کمی دارد. از طرفی اگر این پارچه چروک شود، اتوپذیری آن بسیار راحت است. بهتر است این پارچه را با درجه متوسط اتوکشی کنید تا باعث خراب شدن آن نشود.

آشنایی-مختصر-با-پارچه-شانتون-نخ

مهم ترین ویژگی پارچه شانتون نخ خنک بودن آن است. از این رو یکی از پرفروش ترین پارچه های موجود در بازار است. وزن پایین این پارچه از ویژگی های منحصر به فرد آن است. پارچه شانتون نخ در برابر شستشو بسیار مقاوم است. از این رو در برابر خراب شدن و پرزدهی بسیار مقاوم است. پارچه شانتون نخ به دلیل درصد بالای پنبه ای که دارد ممکن است کمی آبرفت داشته باشد. از این رو بهتر است قبل از شستشو آبرفت این پارچه را چک کنید. ایستایی پارچه شانتون نخ کم است. از این رو می توانید از آن برای دوخت مانتو، شومیز و شلوار بهره ببرید.

چرا باید از شومیز سفید شانتون نخ در استایل خود استفاده کنیم؟

شومیز سفید به راحتی با دیگر آیتم های استایل شما ست می شود. در نتیجه یکی از واجب ترین و کاربردی ترین لباس های کمد شما شومیز سفید است. پارچه شانتون نخ نیز از الیاف مرغوبی تهیه شده و به همین دلیل از ایجاد بوی بد در لباس شما جلوگیری می کند. ست کردن آن نیز بسیار راحت است. پس در نتیجه این آیتم برای هر خانم شیک پوشی ضروری است.


زیباترین استایل ها با شومیز سفید

شومیز سفید را می توانید به راحتی با هر سلیقه و نظری که دارید ست کنید. در ادامه زیباترین استایل هایی که می توانید با شومیز سفید داشته باشید را بررسی خواهیم کرد.

از زیبایی شلوار جین و شومیز سفید شوکه خواهید شد

یکی از ساده ترین و راحت ترین استایل هایی که می توانید در آن از شومیز سفید استفاده کنید، ست کردن این شومیز با شلوار جین است. ترکیب شومیز سفید و شلوار جین می تواند برای شما یک استایل کژوال زیبا را فراهم کند. از این استایل می توانید برای شرکت در مهمانی های خودمانی بهره ببرید. همچنین می توانید با استفاده از یک کت و یا مانتو آن را به یک استایل خاص برای استفاده روزمره خود تبدیل کنید. این ترکیب می تواند به عضو ثابت تیپ و استایل شما تبدیل شود.

از-زیبایی-شلوار-جین-و-شومیز-سفید-شوکه-خواهید-شد

شومیزهای فانتزی یکی از بهترین انتخاب ها برای ست شدن با شلوارهای جین هستند. استفاده از پارچه شانتون نخ یکی از هوشمندانه ترین انتخاب ها است. پارچه شانتون نخ بسیار خنک است. از این رو برای دوخت شومیزهای بهاره و تابستانه بسیار مناسب است. پارچه شانتون نخ آهار زیادی ندارد. به همین دلیل می توانید با این پارچه مدل شومیزهای لخت و ریزش دار را طراحی کرده و بدوزید. به راحتی می توانید این شومیز سفید و شلوار جین را با کفش های اسپرت و صندل های فانتزی ست کنید.

از اورال های زیبا و خاص غافل نشوید

یکی از آیتم های ترند و پرفروش این روزهای دنیای مد، اورال ها هستند. از این اورال ها می توانید برای ساخت استایل های متنوعی استفاده کنید. بیشترین استفاده از اورال ها برای ساخت استایل های کژوال است. اگر شما نیز جزو افراد ساده پسند هستید، این قسمت برای شما است. اورال ها ظاهر ساده و در عین حال جذابی دارند. ست کردن این اورال ها با شومیز سفید، یک اتنخاب بی نظیر برای ایام عید و مهمانی های خانوادگی است. به راحتی می توانید این ست زیبا را با کفش های پاشنه بلند و صندل های زنانه ست کنید و از زیبایی استایل خود لذت ببرید.

از-اورال-های-زیبا-و-خاص-غافل-نشوید

پارچه شانتون نخ ویژگی هایی دارد که آن را به یک پارچه ایدئال برای دوخت این شومیزهای زنانه تبدیل می کند. یکی از این ویژگی ها چروک پذیری بسیار کم این پارچه است. از این رو می توانید مطمئن باشید شومیز سفیدی که در زیر این اورال ها می پوشید، چروک نمی شود. به همین دلیل شومیز شما ظاهر خود را می تواند در زمان طولانی حفظ کند. بافت زیبای این پارچه به تنهایی می تواند زیبایی استایل شما را چند برابر کند. شومیز سفیدی که با این پارچه تهیه می کنید جذابیت بیشتری نسبت به سایر شومیزهای سفید دارد. اما زیبایی پارچه شانتون نخ شومیز متفاوتی را برای شما تهیه خواهد کرد.ویژگی های پارچه ژاکارد کنفی ترک

شومیز سفید را با دامن ست کنید

دامن یکی از لباس هایی است که در کمد لباس همه خانم ها پیدا می شود. در نتیجه یکی از ساده ترین و راحت ترین استایل هایی که می توانید با شومیز سفید برای خود تهیه کنید، ترکیب این شومیزها با دامن است. از آنجایی که رنگ سفید به راحتی با سایر رنگ ها ترکیب می شود در انتخاب رنگ دامن دست شما باز است. در نتیجه می توانید از هر دامنی با هر جنس پارچه ای که دارید استفاده کنید. بهتر است رنگ دامن خود را کمی تند و جیغ انتخاب کنید. با این کار استایل شما رنگ و بوی تازه ای می گیرد و توجه مخاطب را بیشتر به سمت شما جلب می کند.

شومیز-سفید-را-با-دامن-ست-کنید

اگر از پارچه شانتون نخ برای دوخت شومیز خود استفاده کنید، دست شما در انتخاب مدل باز است. می توانید بسته به سلیقه خود شومیز خود را جذب و یا اورسایز طراحی کنید. شومیزهای اورسایز برای شما یک استایل اسپرت و شومیزهای جذب استایل مجلسی تری را برای شما فراهم می کنند. پارچه شانتون نخ بافت درشتی دارد. از این رو بهتر است از آن برای مدل های اورسایز بیشتر استفاده کنید. اگر قصد دوخت مدل های آهاردار را دارید، بهتر است از آسترکشی برای شومیز خود استفاده کنید. ست کردن شومیز سفید و دامن بسیار راحت است. بسته به سلیقه خود می توانید از کفش های اسپرت و یا پاشنه بلند بهره ببرید.

شلوارهای فاق بلند استایل شما را متحول می کنند

برای داشتن یک استایل زیبا نیاز به صرف هزینه های گزاف ندارید. برخلاف تصور اکثریت افراد جامعه برای داشتن یک استایل جذاب تنها باید خلاقیت بالایی داشته باشید و از آیتم های جدید استقبال کنید. یکی از آیتم هایی که می تواند استایل شما را متحول کند و دست شما در طراحی آن باز می باشد، شلوار است. شلوارهای زیادی وجود دارد که می توانید از آن ها در استایل خود استفاده کنید. اما اگر به دنبال یک استایل لوکس و فاخر هستید، بهتر است شلوارهای فاق بلند را امتحان کنید. این شلوارها در عین حال که استایل زیبایی را برای شما فراهم می کند، باعث لاغرتر به نظر رسیدن شما می شود.

شلوارهای-فاق-بلند-استایل-شما-را-متحول-می-کنند

شلوارهای پیله دار و فاق بلند یکی از بهترین انتخاب ها برای خانم ها خوش پوش است. یکی از آیتم های فوق العاده و پرطرفدار برای ترکیب شدن با این شلوارها شومیز سفید است. شومیز سفید به تنهایی می تواند استایل شما را تکمیل کند و باعث زیباتر به نظر رسیدن آن شود. شلوارهای فاق بلند به دلیل کمری بلندی که دارند باعث باریک تر به نظر رسیدن کمر شما می شود. به همین خاطر بهتر است از شومیز های اورسایز و گشاد در کنار آن استفاده کنید. پارچه شانتون نخ به دلیل تنفس پذیری بالایی که دارد، بهترین انتخاب برای روزهای گرم سال است. به دلیل چروک پذیری کم می توانید با خیال راحت از یک شومیز سفید شانتون نخ در کنار شلوار فاق بلند در روزهای گرم سال استفاده کنید.

منبع : شومیز سفید با پارچه شانتون نخ را این شکلی بپوشید + ایده استایل

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد