آشنایی با پارچه کرپ کنزو و 4 مدل لباس مجلسی کرپ

پارچه کرپ تنوع بالایی دارد. انواع مدل های این پارچه را می توانید در بازار مشاهده کنید. حتی بعضی از مدل های پارچه کرپ، طرحدار هستند که این ویژگی دست طراح را برای خلاقیت بیشتر کاملا باز می گذارد. یکی از مدل های لوکس و پرطرفدار پارچه کرپ، پارچه کرپ کنزو است. البته این پارچه با نام پارچه کرپ کنزو اندونزی یا ژاپن نیز شناخته می شود.

پارچه کرپ، پارچه آشنایی برای خانم ها است. بسیاری از طراحان و تولید کنندگان پوشاک در طراحی لباس های مختلف، به پارچه کرپ علاقه بسیاری دارند. یکی از دلایل این توجه و علاقه، ویژگی های منحصر به فرد این پارچه است که به راحتی در پارچه دیگری پیدا نمی شود. به عنوان مثال، پارچه کرپ تنوع بالایی دارد. انواع مدل های این پارچه را می توانید در بازار مشاهده کنید. حتی بعضی از مدل های پارچه کرپ، طرحدار هستند که این ویژگی دست طراح را برای خلاقیت بیشتر کاملا باز می گذارد. یکی از مدل های لوکس و پرطرفدار پارچه کرپ، پارچه کرپ کنزو است. البته این پارچه با نام پارچه کرپ کنزو اندونزی یا ژاپن نیز شناخته می شود.

در ادامه این مطلب قصد داریم شما را بیشتر با پارچه کرپ کنزو اندونزی آشنا کنیم. به این ترتیب اگر قصد خرید پارچه برای دوخت لباس های رسمی روزمره را دارید یا حتی به دنبال یک پارچه مجلسی ساده هستید، می توانید با تسلط بیشتری خرید خود را انجام دهید. در ادامه قصد داریم چندین مدل لباس مجلسی کرپ کنزو را نیز به شما پیشنهاد دهیم. در نتیجه اگر قصد خرید پارچه کرپ کنزو مشکی را دارید، مطالعه ادامه این مطلب به شما کمک می کند اطلاعاتی در مورد ویژگی ها، نگهداری و ایده دوخت آن بیابید.

پارچه کرپ کنزو را بیشتر بشناسید

پارچه کرپ کنزو اندونزی یکی از پرفروش ترین مدل های پارچه کرپ است. این پارچه به دلیل ظاهر ساده و کاربردی و دوام زیادی که دارد، برای دوخت لباس های مختلفی مورد استفاده قرار میگیرد. پارچه کرپ کنزو اندونزی را می توانید در دو مدل ساده و کرپ کنزو لمه در بازار مشاهده کنید. از نظر ظاهری این پارچه با سایر مدل های پارچه کرپ یک تفاوت فاحش دارد. بافت این پارچه به شکل کجراه است در واقع روی سطح آن خطوط بسیار ظریفی را به صورت کج مشاهده می کنید. حتی شما می توانید این خطوط را با دست نیز لمس کنید. رنگ های روشن پارچه کرپ کنزو اندونزی ممکن است کمی سایه بیندازند. شاید به همین دلیل است که خرید پارچه کرپ کنزو مشکی طرفداران بیشتری دارد.

به طور معمول در تولید این پارچه از الیاف ترکیبی بسیار مرغوب استفاده می شود. اگر در میان این الیاف، رشته های لمه نیز به کار رفته باشد، درخششی اندک به پارچه می بخشد. الیاف لمه در زیبایی ظاهری پارچه تاثیر دارند اما در هنگام لمس روی این پارچه ممکن است کمی زبری حس نمایید. البته به طور کلی زیر دست این پارچه نرم و لطیف است. در بسیاری از موارد نیز در قسمت داخلی آن کجراه یا الیاف زبر لمه حس نمی شود و در نتیجه به هیچ گونه آستری نیاز نخواهید داشت. زیرا این پارچه با پوست شما مهربان است. البته در صورت نیاز، برای افزایش ایستایی در طراحی مدل لباس مجلسی کرپ کنزو، می توانید از آستر مناسب استفاده نمایید. ایستایی این پارچه در حالت عادی، متوسط و اندکی ریزش دار است. با آستر کشی می توانید جلوه بیشتری به آن ببخشید.

پارچه کرپ کنزو اندونزی چه ویژگی هایی دارد؟

گفتیم خرید پارچه کرپ کنزو مشکی طرفداران بسیاری دارد. یقینا اگر این پارچه را نشناسید این سوال برای شما پیش می آید که چرا این پارچه تا این حد شناخته شده و پرطرفدار است. قبل از اینکه به بررسی چند مدل لباس مجلسی کرپ کنزو بپردازیم، قصد داریم بیشتر در مورد ویژگی های این پارچه صحبت کنیم. به این ترتیب شما می توانید با خیال آسوده تری برای خرید پارچه کرپ کنزو اندونزی اقدام نمایید. آشنایی با این ویژگی ها، به شما کمک می کند با فاکتورهای موثر در تعیین قیمت پارچه کرپ کنزو اندونزی نیز بیشتر آشنا شوید.

پارچه کرپ کنزو در برابر چروک مقام است

یکی از ویژگی های که پارچه کرپ کنزو اندونزی را تبدیل به پارچه ای پرفروش کرده است، مقاومت آن در برابر چروک شدن است. بسیاری از خانم ها در هنگام خرید پارچه کرپ کنزو مشکی اعلام می کنند که به دنبال پارچه ای هستند که در طولانی مدت چروک نمی شود. از آنجایی که مانتو و شلوار روزمره یا حتی لباس مجلسی را ساعت های طولانی بر تن دارید، این ویژگی می تواند تضمین کننده آراستگی استایل شما باشد.

این پارچه ظاهر جذابی دارد

پارچه کرپ کنزو اندونزی ساده است و به صورت تک رنگ به بازار عرضه می شود. بر روی آن نیز می توانید خطوط کجراه بسیار ظریفی مشاهده نمایید. تمام این ویژگی های ظاهری به علاوه ایستایی متوسطی که این پارچه دارد، باعث شده است در طراحی لباس مجلسی یا لباس های رسمی کاربرد زیادی داشته باشد. در واقع خانم های طرفدار استایل کلاسیک که به پارچه های ساده و ماندگار علاقه دارند، مشتری اصلی این پارچه هستند.

کیفیت پارچه کرپ کنزو اندونزی معروف است

پارچه های معدودی در بازار وجود دارد که با این تعریف که «این پارچه مرگ ندارد»، شناخته می شوند. پارچه کرپ کنزو اندونزی در دسته این پارچه ها قرار می گیرد. شما می توانید به طور مداوم و حتی برای سالها این پارچه را بشویید و نگرانی بابت تغییر رنگ یا بافت آن نداشته باشید. این پارچه به هیچ عنوان دچار پرزدهی نمی شود. به همین دلیل اگر قصد دوخت مانتو روزمره را دارید، به شما خرید پارچه کرپ کنزو مشکی را پیشنهاد می کنیم.

این پارچه آبرفت و اتو رفت ندارد

یکی دیگر از ویژگی هایی که می تواند شما را برای خرید یک پارچه مصمم کند، عدم آبرفت و اتو رفت آن است. یک پارچه باکیفیت که از الیاف مرغوب تهیه شده باشد، معمولا دچار آبرفت و اتو رفت نمی شود. پارچه کرپ کنزو اندونزی نیز در دسته این پارچه ها قرار می گیرد. این پارچه پس از شستشو دچار تغییر ابعاد نمی شود. اتو کشی و قرار گرفتن در مجاورت دمای بالا نیز تغییری در اندازه آن ایجاد نخواهد کرد.

نگهداری از پارچه کرپ کنزو اندونزی آسان است

یکی از نگرانی هایی که ممکن است در هنگام خرید پارچه کرپ کنزو مشکی داشته باشید، نگهداری و نحوه شستشوی آن است. پارچه کرپ کنزو اندونزی دچار رنگدهی نمی شود، در برابر سایش نیز کاملا مقاوم است. به این ترتیب برای نگهداری یا شستشوی آن نیاز نیست چندان نگران باشید، این پارچه را می توانید با دمای آب معتدل و یک شوینده ملایم، در ماشین لباسشویی قرار دهید. در ادامه قصد داریم بیشتر به چندین مدل لباس مجلسی کرپ کنزو بپردازیم.

4 مدل لباس مجلسی کرپ کنزو شیک

پارچه کرپ کنزو اندونزی پارچه ای بسیار کاربردی و جذاب است. با این پارچه می تواند مدل های مختلفی از مانتو، شلوار و شومیز را برای خود طراحی نمایید. اما در ادامه قصد داریم 4 مدل لباس مجلسی کرپ کنزو به شما معرفی کنیم که با آنها در هر جمعی بدرخشید.

کت و شلوار مجلسی با پارچه کرپ کنزو

یکی از محبوب ترین لباس هایی که خانم ها برای مجالس و مهمانی های خود انتخاب می کنند، کت و شلوار است. کت و شلوار زنانه یک انتخاب بسیار امن و مناسب برای هر خانمی با هر سایز و سنی است. در واقع یک کت و شلوار مجلسی با یک طرح مناسب، استایلی کشیده، شیک و باوقار برای شما می سازد. کت و شلوار مجلسی استایلی کلاسیک برای شما فراهم می کند و می توانید مطمئن باشید هرگز قدیمی نمی شود. مخصوصا اگر آن را با پارچه ای ساده و جذاب مانند پارچه کرپ کنزو طراحی نمایید. پارچه کرپ کنزو ایستایی فوق العاده برای دوخت کت و شلوار مجلسی دارد. مخصوصا اگر برای کت آن یک آستر مناسب انتخاب نمایید.

زمانی که صحبت از کت و شلوار مجلسی می شود، باید خلاقانه تر به طرح ها نگاه کنید. در طراحی کت و شلوار مجلسی دست شما کاملا برای اضافه کردن اکسسوری و یا انتخاب یقه و آستین های مدل دار و پیچیده باز است. یقه های رومی، آستین یک طرفه، آستین پفی و ... بی نهایت جزئیات متنوع وجود دارد که می توانید با اضافه کردن آنها به مدل کت و شلوار ساده خود، جلوه ای درخشان ببخشید. استفاده از انواع سنگ دوزی و سنجاق سینه را نیز در تنوع بخشیدن به این لباس جذاب را از یاد نبرید.

کت و دامن کلاسیک

یک مدل لباس مجلسی کرپ کنزو که به اندازه کت و شلوار مجلسی محبوب و پرکاربرد است، کت و دامن است. بسیاری از خانم ها، شلوار را ظریف و زنانه نمی دانند و برای مهمانی ها و مجالس، دامن را می پسندند. کت و دامن مجلسی در نگاه اول اغلب برای خانم های میانسال مناسب به نظر می رسد. دامن های تقریبا بلند تا زیر زانو و کت های بلند برای پوشاندن معایب اندامی انتخاب خوبی هستند. این کت و دامن ها معمولا با سنگ دوزی، پولک دوزی و دانتل تزئین می شوند. اما اگر به عنوان یک خانم جوان مایلید کت و دامن بپوشید، مدل های بسیار متنوعی می توانید با پارچه کرپ کنزو اندونزی برای خود طراحی کنید.

همانطور که گفتیم، در طراحی کت دست شما کاملا باز است و می توانید با تغییر در جزئیات، کت های بسیار خاصی برای خود طراحی نمایید. یقه کرواتی، آستین های کلوش، کت های کمر دار و ... بی نهایت مدل های مختلف وجود دارد که می توانید در این استایل به کار ببرید. البته این بار در طراحی دامن نیز می توانید کاملا خلاقانه عمل نمایید. دامن های ماکسی بلند و بسیار کوتاه دو مدل پرطرفدار در طراحی کت و دامن زنانه است. شما می توانید با توجه به علایق خود، به این دامن ها چاک یا اکسسوری اضافه کنید. دامن های A LINE نیز می تواند گزینه مناسبی برای خانم هایی باشد که دامن های آزاد و راحت را برای استایل خود می پسندند.

پیراهن مجلسی بلند با پارچه کرپ کنزو

یکی دیگر از بیشترین مصارف پارچه کرپ کنزو اندونزی در طراحی پیراهن های مجلسی بلند است. این پیراهن ها که با نام پیراهن ماکسی مجلسی نیز شناخته می شوند، بیشترین تنوع را در میان لباس های مجلسی به خود اختصاص می دهند. به طور کلی، این پیراهن های بلند و راسته می تواند شما را لاغر و کشیده نشان دهد. اگر مایلید توجه مخاطب را به بالا تنه خود جلب کنید، به شما مدل های دکلته را پیشنهاد می کنیم. اگر اضافه وزن دارید و حس می کنید بازوهای شما چندان ظریف نیست، با اضافه کردن آستین می توانید لاغرتر به نظر برسید. ایستایی متوسط و اندکی ریزش دار پارچه کرپ کنزو اندونزی، به شما کمک می کند بتوانید آستین های شنلی و کلوش را نیز در طراحی های خود در نظر بگیرید.

در حقیقت بیشترین تغییری که شما می توانید با اعمال آن پیراهن های متفاوتی برای خود طراحی کنید، تغییر در مدل یقه و دامن این پیراهن های مجلسی پرطرفدار است. اضافه کردن چاک های بلند یک طرفه، سنگ دوزی های پراکنده و ترکیب این پارچه با پارچه های مختلفی مانند کرپ حریر، پولکی و ساتن می تواند جلوه ای منحصر به فرد به ظاهر لباس شما بدهد. تغییر قد دامن را نیز جدی بگیرید، مخصوصا اگر پاهای کشیده و بلندی دارید، یک پیراهن ماکسی کوتاه از جنس کرپ به بهترین شکل بر تن شما می نشیند و شما را کشیده تر نشان می دهد.

سرهمی مجلسی زنانه کرپ

در هنگام خرید پارچه کرپ کنزو مشکی، فراموش نکنید که این پارچه می تواند گزینه ای عالی برای دوخت سرهمی مجلسی زنانه باشد. سرهمی ها لباس هایی تقریبا جدیدی در میان لباس های مجلسی زنانه هستند. به همین دلیل یک مدل ساده از اورال زنانه، می تواند استایل مجلسی درخشانی برای شما بسازد. با اندکی خلاقیت در طراحی این الگوی ساده، مدل های مختلفی از یک لباس مجلسی خاص را خواهید داشت. اگر یک یقه ای پوشیده و آستین بلند برای آن در نظر بگیرید، این لباس می تواند استایلی با حجاب برای مهمانی های مختلف به شما هدیه دهد.

به این لباس می توانید آستین های بلند، شنلی و کلوش را اضافه کنید. مدل های دکلته اورال زنانه می تواند نگاه هر کسی را به سمت شما جلب نماید. برای انتخاب قسمت شلوار این لباس نیز کاملا دست شما باز است و انواع شلوارهای اسلیم و پاچه گشاد را می توانید به آن اضافه نمایید.

منبع : آشنایی با پارچه کرپ کنزو و 4 مدل لباس مجلسی کرپ

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد