با چند مدل کت و شلوار ژاکارد زنانه آشنا شوید

با چند مدل کت و شلوار ژاکارد زنانه آشنا شوید

با چند مدل کت و شلوار ژاکارد زنانه آشنا شوید
 
 

با چند مدل کت و شلوار ژاکارد زنانه آشنا شوید

اگر به دنبال پارچه ای هستید که ظاهری شیک داشته باشد و درعین حال بتواند پرستیژ و استایل شما را به بهترین شکل در جمع دوستانتان حفظ کند، بهتر است مستقیما به سراغ پارچه های ژاکارد بروید. یکی از پارچه های لوکس و پرفروش حال حاضر، پارچه ژاکارد است. زیبایی و شکوه این پارچه برای همه ما آشکار است. از مدل های طرحدار و رنگی گرفته تا جدیدترین پارچه ژاکارد مشکی، همگی طرفداران مخصوص به خود را دارند. با پارچه ژاکارد می توانید بهترین استایل ها را برای خود بسازید و از بابت زیبایی نتیجه کار خیالتان راحت باشد. یکی از آیتم هایی که به فراوانی در پشت ویترین فروشگاه ها می بینید، مدل کت و شلوار ژاکارد است. امروز و در اینجا قصد داریم شما را با انواع مدل کت و شلوار ژاکارد و قیمت پارچه ژاکارد ترک مانتویی آشنا کنیم. پس با ما همراه باشید.

پارچه ژاکارد چگونه تولید می شود؟


پارچه ژاکارد چگونه تولید می شود؟

در دنیای امروز پارچه های طرحدار زیادی را می توانیم پیدا کنیم. اما هیچ کدام از آن ها نمی توانند جای پارچه ژاکارد را پر کنند. علت آن نیز به وضوح مشخص است. طرح های روی این پارچه ها اکثرا چاپی است و با دستگاه بر روی پارچه زمینه چاپ شده است. اما پارچه ژاکارد اینگونه نیست و تمامی طرح ها در زمان دوخت بین پارچه اصلی بافته می شوند. برای تولید این پارچه از ماشین مخصوص بافندگی استفاده می شود. پارچه ژاکارد نخستین بار در فرانسه توسط ماری ژاکارد با دستگاه مخصوص بافندگی بافته شد.

الیاف پارچه ژاکارد را بهتر بشناسید

پارچه ژاکارد از الیاف مختلفی تهیه می شود. برای تهیه پارچه های ژاکارد معمولا از بهترین الیاف استفاده می شود. از اینرو این پارچه جزو پارچه های باکیفیت و مرغوب در بازار است. بیشترین الیافی که در این پارچه به کار می رود پنبه، کتان، پشم، ابریشم و پلی استر است.

آشنایی با ویژگی های پارچه ژاکارد

قبل از آنکه به سراغ مدل کت و شلوار ژاکارد برویم، لازم است اطلاعات نسبی در مورد این پارچه پیدا کنید. با این اطلاعات می توانید راحت تر برای خرید پارچه ژاکارد تصمیم بگیرید.

ایستایی پارچه ژاکارد، شما را شگفت زده می کند

ایستایی پارچه، در کاربرد آن نقش زیادی دارد. بعضی مدل لباس ها نیاز به پارچه خشک با ایستایی بالا دارند و بعضی مدل ها پارچه های لخت و ریزش دار برای مناسب تر است. پارچه ژاکارد جزو پارچه های خشک و آهاردار طبقه بندی می شود. به همین جهت بیشترین استفاده از این پارچه برای دوخت مدل کت و شلوار ژاکارد است.

دوام و کیفیت پارچه ژاکارد، نقطه قوت آن است

پارچه ژاکارد را می توان در بین پارچه های با کیفیت و بادوام طبقه بندی کرد. کیفیت این پارچه به راستی مثال زدنی است. کافی است چند نکته ساده را برای مراقبت از این پارچه رعایت کنید، تا بتوانید سال های سال از آن بهره ببرید.

از تنوع پارچه ژاکارد غافل نشوید

با چند مدل کت و شلوار ژاکارد زنانه آشنا شوید


پارچه ژاکارد تنوع بی نظیری در طرح و رنگ دارد. کافی است به غرفه این پارچه در فروشگاه سری بزنید. به خوبی متوجه تنوع فوق العاده آن خواهید شد. تنوع پارچه ژاکارد نه تنها در طرح های این پارچه، که در رنگ نیز بی نظیر است. پارچه های تک رنگ و نقش برجسته ژاکارد طرفداران زیادی دارد. یکی از بیشترین تقاضاها برای این پارچه، جدیدترین پارچه ژاکارد مشکی است. از این رو جدیدترین پارچه ژاکارد مشکی در تمامی فروشگاه های پارچه جایگاه بخصوصی دارد.

با خرید یک پارچه صاحب دو پارچه شوید

برخی از پارچه های ژاکارد موجود در بازار به صورت دو رو بافته می شوند. به عبارتی هر دو طرف آن قابل استفاده است. اصولا طرح ها و حتی رنگ های دو طرف با هم متفاوت است. اگر پارچه ژاکاردی با این ویژگی را خریداری کنید دست شما در طراحی لباستان بسیار باز است. می توانید از هر دو سمت پارچه برای دوخت لباستان استفاده کنید. با اینکار دیگر نیازی به پارچه خرجکار و پارچه دوم ندارید. پس مطمئنا در هزینه های شما صرفه جویی خواهد شد.

قیمت پارچه ژاکارد ترک مانتویی را از ما بخواهید

بعد از آشنایی با ویژگی های این پارچه مطمئنا در ذهن شما سوال هایی راجب قیمت این پارچه ایجاد می شود. شاید تصور کنید پارچه ای که این همه خصوصیات فوق العاده دارد باید قیمت بالایی نیز داشته باشد. اما باید به شما بگویم که، قیمت پارچه ژاکارد ترک مانتویی نسبت به خصوصیان آن بسیار مناسب و منطقی است. اگر بخواهید از مدل های آماده و دوخته شده پارچه ژاکارد، که در بازار موجود است استفاده کنید، هزینه های زیادی را باید متقبل شوید. اما بعد از دیدن قیمت پارچه ژاکارد ترک مانتویی متوجه خواهید شد که با خرید این پارچه و دوخت آن چقدر می توانید در هزینه های خود صرفه جویی کنید.

از پارچه ژاکارد برای تولید چه محصولاتی استفاده می شود؟

از پارچه ژاکارد برای تولید چه محصولاتی استفاده می شود؟


پارچه ژاکارد به علت کیفیت بالا و نقش های خاصی که دارد، فعالان مد و فشن جایگاه ویژه ای برای آن قائل هستند. از اینرو میزان استفاده از این پارچه برای تولید پوشاک بسیار زیاد است. اما استفاده از پارچه ژاکارد محدود به تولید لباس نمی شود. پارچه ژاکارد به دلیل بافت منحصر به فرد و محکمی که دارد، برای دیزاین منزل نیز به فراوانی استفاده می شود. در ادامه موارد استفاده از این پارچه را بهتر می شناسیم.

  • مانتو
  • کت
  • دامن
  • شلوار
  • شومیز
  • شکت
  • تزئینات منزل
  • دکوراسیون
  • کوسن مبل
  • رومبلی
  • روتختی

موارد گفته شده تنها بخشی از استفاده های پارچه ژاکارد است.

4 مدل کت و شلوار ژاکارد

بعد از معرفی پارچه ژاکارد و آشنایی با خصصویات این پارچه، حال نوبت به بررسی چند مدل کت و شلوار ژاکارد که کاربرد زیادی می تواند در استایل شما داشته باشد می رسد. همانطور که گفته شد، بیشترین مقدار استفاده از این پارچه برای دوخت مدل هایی است که نیاز به آهار بالایی دارند. یکی از نکات مهم و کلیدی در زمان خرید پارچه برای کت و شلوار توجه به آهاردار بودن آن پارچه است. پارچه هایی که ریزش زیادی دارند، برای دوخت کت و شلوار گزینه مناسبی نیستند. اما پارچه هایی که خشک و آهار دار باشند برای دوخت کت و شلوار به فراوانی استفاده می شوند. پارچه ژاکارد نیز به دلیل آهار نسبتا بالایی که دارد برای دوخت کت و شلوار یک گزینه ایدئال است.

کراپ کت و شلوارهای بگ با پارچه ژاکارد

بهتر است کار خود را با کراپ کت های جذاب و شلوار های بگ آغاز کنیم. همانطور که می دانید صنعت مد و فشن هر روز در حال تغییر است. برای اینکه بتوانید متناسب با مد حرکت کنید باید دائما در حال بروز شدن باشید. پس اگر بخواهیم شما را از آخرین ترند روز دنیا مطلع کنیم باید بگوییم که یکی از پرفروش ترین و پرمخاطب ترین ست ها در حال حاضر کت های کراپ و شلوارهای بگ هستند. از آنجایی که قد این کت ها کوتاه است ممکن است قد شما را کوتاه تر نشان دهد. پس باید در کنار این کت ها از شلواری استفاده کنید که بتواند خطای دید ایجاد کند و شما را بلندتر نشان دهد. بهترین گزینه برای ست شدن با این کراپ کت ها، شلوارهای بگ و گشاد هستند. این شلوارها ازقسمت کمر تا ساق پا به شکل مستقیم و صاف دوخته می شوند. اما چیزی که این ست جذاب را هیجان انگیزتر می کند، پارچه آن است. پارچه ژاکارد یکی از بهترین گزینه ها برای دوخت این ست زیبا است. ایستایی بی نظیر این پارچه برای دوخت شلوارهای بگ فوق العاده است و باعث صاف ایستادن فرم آن می شود.

کت های بلند و شلوارهای مام استایل با پارچه ژاکارد

اگر به دنبال یک ست کاربردی برای مراسم های مختلط و رسمی هستید، کت های بلند می توانند به شما کمک زیادی بکنند. از آنجایی که قد این کت ها بلند است، استفاده از شلوارهای گشاد در کنار آن ها شکل زیبایی را ایجاد نمی کند. پس بهتر است برای ست کرد این کت های بلند آیتم دیگری را در نظر بگیریم. برای مثال یکی از مدل شلوارهایی که با این کت ها به خوبی ست می شود و طراحان لباس آن را پیشنهاد می کنند، شلوارهای مام استایل هستند. شلوارهای مام استایل فاق بلندی دارند و مخروطی شکل هستند. به همین دلیل می توانند شما را بلند تر نشان دهند. همچنین این شلوارها کمی آزاد طراحی می شوند و با شلوارهای چسبان متفاوت هستند.

منبع : با چند مدل کت و شلوار ژاکارد زنانه آشنا شوید

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد